بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها
ایمان مدائنی

1. Toptal

Toptal کلمه‌ای است که وقتی دنبال کسی هستید که واقعا حرفه‌ای است، به ذهن شما خطور می‌کند. کسی که فعال و زرنگ است و سعی می‌کند زمان عبور از deadline را با انجام کار باکیفیت پشت سر بگذارد. اگر شما مانند این افراد حرفه‌ای هستید یا می‌خواهید بشوید، پس لطفا به زودی در این سایت ثبت‌نام کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که صادق باشید و فقط تخصص‌های خود را ارائه دهید. اگر به آن‌ها دروغ بگویید، قطعا متوجه می‌شوند. Toptal نه تنها کار فریلنسری را ارائه می‌دهد بلکه ارائه‌دهنده انواع شغل‌ها نیز است.

آن‌ها همچنین بورس‌های دانشجویی،‌ فرصت‌های داوطلبانه،‌ بلاگ‌های جداگانه برای مهندسی، طراحی،‌ امور مالی،‌ پروژه، محصول و رابط‌های مطبوعات و رسانه را نیز ارائه می‌دهند.

2. Upwork

Upwork نام شناخته‌شده‌ای در میان توسعه‌دهندگان و افراد جویای کار است. Upwork توسط کسب و کارهای 5M+ شامل Microsoft،‌ Airbnb، GE، Automattic و غیره قابل اعتماد شده است. داشتن نمونه کارهای Upwork مثل داشتن معدن طلا است. اگر مبتدی هستید لطفا حداقل 3 الی 5 پروژه واقعی در نمونه کارهای خود داشته باشید،‌ که به مشتریان اطمینان می‌دهد شما می‌توانید کار آن‌ها را انجام دهید.

3. Freelancer

پلت‌فرمی که به شما اجازه می‌دهد برای اثبات مهارت‌های خود با دیگر فریلنسرها رقابت کنید. اگر به تخصص خود اطمینان دارید و می‌دانید که می‌توانید رقابت کنید، این یک راه عالی برای به نمایش گذاشتن توانایی‌های خود و جذب مشتری بیشتر است.

4. PeoplePerHour

اگر شما فریلنسری هستید که به دنبال کار راحت‌تر می‌گردید، پس PeoplePerHour خدمات مناسبی برای شماست. PeoplePerHour به شما اجازه می‌دهد تا ضمن تسهیل درک بهتر بین خریداران و فروشندگان، به دنبال خریداران در منطقه خود باشید.

5. Fiverr

این پلت‌فرم به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید برای خدمات خود بازاریابی کنید زیرا حداقل هزینه ثبت‌نام را از شما می‌گیرد. هر فروشنده می‌تواند در Fiverr محصولات خود را ارائه دهد، که اتفاقا استفاده از آن بسیار آسان است. اگر شما یک طراح، متخصص UX/UI هستید، مطمئن باشید که نمونه کار خوبی دارید.

6. Arc

Arc شما را با برترین شرکت‌ها که برنامه‌نویسان حرفه‌ای را از راه دور استخدام می‌کنند متصل می‌کند. پس همین امروز سطح خود را با آن‌ها بالاتر ببرید.

با این سایت می‌توانید سازمان‌های بزرگ، فریلنسرها یا افراد تمام وقت و شغل‌های خوب را به سرعت پیگیری کنید.

7. Guru

Guru تا امروز 250 میلیون دلار به فریلنسرها پرداخت کرده است. آن‌ها یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های برنامه‌نویسی و توسعه را دارند.

این سایت بسیار باکیفیت و خوب نه تنها برای کارهای فریلنسری بلکه برای شغل‌ها نیز می‌باشد. این سایت انواع شغل‌های فریلنسری (یا غیرفریلنسری) که شما ممکن است دنبال آن باشید را طبقه‌بندی کرده است، و دیگر لازم نیست شما نگران کلاهبرداری‌ها باشید، زیرا آن‌ها در مورد مشاغل تحقیق می‌کنند و بر هر اتفاق جدید به طور کامل و دقیق نظارت دارند.

 

گت ورک (GetWork.ir)

  • در گت ورک برای هر تخصص نیروهای باتجربه پیدا میکنید
  • با گت ورک میتونید پروژه بگیرید و کسب درآمد کنید
  • با گت ورک میتونید پروژه هاتون رو برون سپاری کنید
  • با گت ورک خیال شما راحته راحته :)

فریلنسر ایرانی گت ورک

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
logo-samandehi