35 ایده برتر اپلیکیشن برای سال 2020
ابوالفضل نظری

همه استارتاپ هایی که موفقیت کسب می کنند ، همیشه یک راهنمایی خوب از ایده های اپلیکیشن ها را دنبال می کنند. اگر ایده صحیحی را دنبال نکنید ، بسیار واضح است که شما به موفقیت نمی رسید و این منجر به شکست خواهد شد.

به طور مشابه ، صنایع مختلف استارتاپ ها میزان موفقیت و شکست متفاوتی دارند. اگر به دنبال راه اندازی یک صنعت خاص هستید ، می توانید با دنبال کردن آمار زیر داده شده ، که دوباره مورد بررسی توسط failory.com است ، میزان تخمین شکست صنعتهای مختلف شروع را بدست آورید.

خب شما شاهد عدم موفقیت در صنایع مختلف راه اندازی در عکس بالا بودید ، وقت آن رسیده است که من شما را از برخی دستورالعمل هایی که باید برای راه اندازی مناسب رعایت کنید آگاه کنم تا از این نوع شکست ها جلوگیری کنید.

خب،من در اینجا در این پست ، ایده های اپلیکیشن های تلفن همراه را به اشتراک می گذارم که باعث میشود شما در سال 2020 ایده خود را پیدا کنید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. بیایید نگاهی به برخی از ایده های مختلف اپلیکیشن های تلفن همراه بیندازیم که می تواند به شما در انتخاب و شروع کار خود کمک کند:

 

1. واقعیت افزوده

معرفی اپلیکیشن های واقعیت افزوده را می توان با ارائه نمونه ای از بازی Pokemon توضیح داد. این اولین بازی بود که از فناوری واقعیت افزوده استفاده کرد.

 

اما هنوز هم می توان گفت که مردم از فناوری واقعیت افزوده استفاده غنی نمی کنند. این زمینه هنوز به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته است ، اما اگر بطور صحیح اجرا شود ، واقعیت افزو

ده می تواند به شما در دستیابی به ایده های نوآورانه کمک کند. بهترین گزینه ساخت اپلیکیشن تجارت الکترونیک مبتنی بر واقعیت افزوده است زیرا به کاربران کمک می کند تا لباس و لوازم جانبی را امتحان کنند. این می تواند یکی از ایده های برنامه کاربردی بزرگ باشد.

 

طبق یک تحقیق ، پیش بینی می شود صنعت برنامه واقعیت افزوده تا سال 2021 به 170 میلیارد دلار برسد.

با در نظر گرفتن این عامل ، پیاده سازی این فناوری در انواع توسعه نرم افزار تلفن همراه مربوط به خرید ، آموزش ، بازاریابی ، صنایع پزشکی و غیره بسیار توصیه می شود.

2. برنامه بهداشت و درمان از راه دور

Telemedicine منبع ارائه خدمات درمانی به افرادی است که در مناطق دور افتاده یا دور از مسافت معمول زندگی می کنند که در گذشته امکان پذیر نبود.

اما زمان آن فرا رسیده است که مردم دوست ندارند خانه های خود را ترک کنند و برای مشاوره به مطب مراجعه کنند. اما هنگامی که شرکت های توسعه برنامه بهداشت و درمان در هند شروع به ساختن برنامه های تلفن همراه مراقبت های بهداشتی کردند ، ارتباط برقرار کردن آنلاین با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی برای افراد آسان شده است.

 

تقریباً 52٪ از افراد برای دستیابی به داده های مرتبط با سلامتی از موبایل خود استفاده می کنند.

3. برنامه Chatbots

Chatbots نقش بسیار مهمی در ایفای نقش انسان ها ایفا می کند. آنها می توانند مانند انسانها بر اساس سؤالات مشتری تعامل برقرار کنند. در واقع آنها مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی هستند و به همین دلیل می توانند مانند انسان رفتار کنند. Chatbots برای هر نوع برنامه تلفن همراه بسیار مفید است زیرا می تواند بدون نیاز به تعامل انسانی از گفتگوی زنده پشتیبانی کند.بر خلاف انسان ، آنها هرگز خسته نمی شوند و این امکان را دارند که مطابق نیاز کاربر ، با هر تعداد سؤال از تعامل برقرار کنند.براساس یک تحقیق ، بیش از 30٪ شرکتهای تجارت الکترونیک Chatbots را در وب سایت / برنامه خود پیاده سازی کرده اند.

4. نقشه ها و برنامه ناوبری برای کمک به مسافران

همه درباره نقشه گوگل به عنوان یکی از بهترین برنامه های ناوبری می دانند. PageTraffic ، یکی از آژانسهای برتر جستجوگرها ، می گوید علاوه بر نشان دادن نقشه ها ، نقشه های google همچنین به پیشنهاد مکانها و مکانهای مختلف اطراف مانند دستگاههای خودپرداز ، جایگاه های سوخت ، رستوران ها و موارد دیگر کمک می کند.

چنین برنامه هایی به شکلی عظیم به مسافران کمک می کند.

5. برنامه خرید

خرید در واقع محبوب همه زمانه مردم است و برای همیشه بر قلب مردم حاکم خواهد شد. بسیاری از مارک های معروف تجارت الکترونیک وجود دارند که از طریق برنامه های خرید موبایل خود درآمد و سود زیادی کسب می کنند.

6. برنامه Blockchain

Blockchain یکی از فن آوری های شناخته شده هیجان است که به ویژگی های بسیار امن مربوط می شود ، به همین دلیل صنایع مختلف شروع به پذیرش آن کرده اند.

 

اکثر مردم معتقدند که Blockchain فقط به رمز و اعتبار و صنعت مالی علاقه دارد. خوب ، این کاملاً اشتباه است زیرا Blockchain نگران ذخیره اطلاعات به روشی ایمن تر است.

 

طبق گفته شرکت dev ، ChromeInfotech "هر سازمان یا شغلی که نیاز به ضبط و یا به اشتراک گذاری داده های دیجیتال از طریق برنامه خود داشته باشد می تواند از اجرای blockchain در برنامه های تلفن همراه خود بهره ببرد."

7. برنامه پزشکی یکپارچه

آیا به یاد دارید که در روزهای اولیه داروهای خانگی زیادی استفاده می شد که معمولاً توسط مادربزرگ ها پیشنهاد می شد؟

 

خوب ، اجداد ما در کنار ما نیستند ، بنابراین دستیابی به آن داروهای گرانبها در همه زمانها دشوار است. اما می توانید این مسئله را افرادی که به دنبال این نوع داروهای پزشکی اجدادی هستند ، حل کنید. شما باید یک توسعه دهنده برنامه را استخدام کنید تا یک برنامه موبایل مراقبت های بهداشتی را برای داروهای اجدادی تهیه کنید.

 

فراموش نکنید که یک برنامه خاص باید شامل ویژگی هایی باشد که تمام راه های درمانی خانگی را بر اساس مناطق جغرافیایی و فرهنگی توصیه می کند. برنامه شما باید به گونه ای تهیه شود که با شناسایی محل مناسب ، براساس آن بتوان دارو را پیشنهاد کرد.

 

جدا از آن ، اپلیکیشن باید براساس علائم و همچنین بیماری ها ، روشهای درمانی را طبقه بندی کند. دکمه "با پزشک تماس بگیرید" ممکن است بازدید کنندگان را به راحتی ارتباط برقرار کند.مثل این روزا ها که بحث کرونا خیلی مردم رو درگیر کرده

8. برنامه تحویل غذا

همه شما می دانید که برنامه های تحویل غذا به طرز حیرت انگیزی بر قلب غذاهای حاکم حاکم هستند. در حال حاضر برنامه های مختلف تحویل مواد غذایی مانند Se seamless ، GrubHub ، Doordash ، UberEats و Postmates وجود دارد که در بازار تحویل مواد غذایی انقلابی به بار آورده است.

 

با گذشت زمان تعداد افرادی که از برنامه های تحویل غذا آنلاین استفاده می کنند ، افزایش می یابد. باز هم طبق آمار Statista ، بررسی شده است که در بخش Delivery Platform-to-Consumer ، تعداد کاربران تا سال 2023 انتظار می رود 131.0m باشد.

9. برنامه دوستیابی

دوستیابی آنلاین این روزها بسیار رایج می شود زیرا این روزها مردم با برنامه های آنلاین راحت تر چه برنامه های دوست یابی یا برنامه های دیگری که زندگی روزمره مردم را سرگرم می کنند راحت تر هستند.

آره! درسته که صنعت اپلیکیشن دوستیابی به سرعت در حال رشد است و رشد در آینده پیش بینی شده متوقف نخواهد شد و این توسط یک آمار اینفوگرافیکی توسط Caravaka اثبات شده است

10. برنامه تجارت الکترونیک

فروش جهانی پیش بینی شده برای سال 2020 به 3.9 تریلیون دلار پیش بینی شده می رسد. در سال 2017 ، فروش تجارت الکترونیک مسئولیت 2.3 تریلیون دلار در سراسر جهان را بر عهده داشت و پیش بینی می شود تا سال 2021 نزدیک به دو برابر شود.با در نظر گرفتن این تقاضا برای تجارت الکترونیکی ، ایده شما برای شروع تجارت الکترونیکی تجارت نیز هیجان انگیز است. شما همچنین می توانید از مزایای تجارت تجارت الکترونیکی بهره مند شوید زیرا این ایده در آینده در حال ظهور است.

11. به اشتراک گذاشتن یک برنامه کتاب

یکی دیگر از ایده های خوب برنامه توسعه یک برنامه رسانه های اجتماعی برای دوستداران کتاب است. معمولاً پیدا کردن کتابخانه ها به ویژه برای کسانی که در حومه شهر یا روستا زندگی می کنند ، برای دوستداران کتاب دشوار می شود. اما ایده توسعه این نوع برنامه می تواند رابطه ای سالم را در جامعه دوستداران کتاب ایجاد کند.

 

این برنامه نوعی بستر به اشتراک گذاری است که در آن خوانندگان می توانند با خوشحالی کتاب را جمع آوری و به اشتراک بگذارند. با کمک این برنامه ، خوانندگان مکانهای مختلف می توانند گپ بزنند ، جلساتی ترتیب دهند ، جلسات ادبی را برگزار کنند و غیره.

12. برنامه رزرو رستوران

خب ، مطمئناً این ایده به کار خود ادامه خواهد داد و هرگز از تاریخ پیر نمی شود زیرا این سن تاریخ ها و مسافرت های عاشقانه است. با توجه به این روندها ، همه می خواهند که اگر به دنبال مسافرت هستند ، باید به خوبی مدیریت و از پیش برنامه ریزی شده انجام شود. اما معمولاً بدست آوردن یک فضای خوب و خصوصی در آخر هفته ها دشوار می شود. بنابراین ، این اپلیکیشن باید با قابلیت هایی توسعه یابد که به کاربران کمک کند تا از قبل جدول را به خوبی رزرو کننداز شما خواسته می شود از امتیازات ویژه ای مانند تخفیف و بازپرداخت که به نفع کاربر است و ارزش بیشتری به برنامه می دهد ، در اختیار کاربران قرار دهید

13. برنامه  اجاره خانه و اپارتمان

این روزها شاید شما متوجه شده باشید که افراد به دلیل انتقال شغل ، محیط بهتر و یا تمایل به تعطیلات طولانی از یک مکان ، از یک مکان به مکان دیگر تغییر می کنند.برای زندگی در یک مکان خاص ، به یک ملک اجاره نیاز دارند. با استفاده از این برنامه ، برای جویندگان فضا آسانتر می شود

14. برنامه فضای پارکینگ

 

خب ، پیدا کردن یک پارکینگ در یک منطقه پرجمعیت با چگالی بالا کار بسیار دشواری برای همه ما است. به دلیل این مسئله ، بسیاری از افراد از بیرون رفتن خودداری می کنند. اما مانند سایر موارد ، اگر جستجوی یک فضای پارکینگ مجاور به صورت آنلاین برای آنها آسان شود ، می تواند مشکل آنها را تا حد زیادی حل کند.

 

بنابراین ، ایده ایجاد یک برنامه فضای پارکینگ نیز یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای آن در نظر بگیرید. برنامه شما باید با امکاناتی مانند تنظیم مکان پارکینگ ، شناسایی ساعات اوج ، مناطق تراکم و غیره توسعه یابد

برنامه های مبتنی بر پارکینگ مبتنی بر هوش مصنوعی به شما پیشنهاد می دهد پارکینگ را در اوایل روزهای جشنواره ، رویدادهای غیرمعمول ، تصادفات یا رویدادهای خاص به شما اختصاص دهد. خوب ، قطعاً این ایده قلب کاربران را جلب خواهد کرد.

15. برنامه کمک دانشجویان

برنامه دستیار دانشجویی نیز یکی از ایده های بهتری است که می توانید برای آن اقدام کنید. این برنامه باید با امکاناتی مانند نوشتن پروژه یا مقاله تهیه شود که به دانشجویان بسیار کمک خواهد کرد.

 

بیایید در اینجا چند نمونه از ایده های برتر برنامه را بیابیم:

 

برنامه موبایل پروژه پروژه مدرسه: دانش آموزان می توانند با کمک این نوع برنامه ، اعضای گروه را برای تکمیل پروژه های تیم و سایر پروژه های دانشگاهی که دانش آموزان را به همکاری نیاز دارند ، بدنبال کار باشند.

 

برنامه لوازم التحریر کتاب: این نوع برنامه می تواند به دانش آموزان کمک کند تا نزدیکترین فروشگاه لوازم التحریر را پیدا کنند و حتی قیمت های کتاب را قبل از عزیمت مقایسه کنند. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد شد.

16. برنامه مسابقه یا تست امتحانات

برنامه مسابقه می تواند به دانشجویانی که به دنبال شکستن هر نوع امتحان ورودی هستند کمک کند. خوب ، بدیهی است که برای تهیه آن باید یادداشت و کتاب داشته باشید. اما در صورتی که دانش آموزان بخواهند تست ورودی مسخره را انجام دهند تا بتوانند آمادگی خود را بررسی کنند ، می توانند با این نوع برنامه که مطابق با نیاز دانش آموز با سؤالات مشخص شده همراه است ، درگیر شوند.

17. برنامه ردیابی

اگر قصد دارید یک سرویس تحویل مانند تحویل غذا ، تحویل کالا ، پیک یا بسته بسته را شروع کنید ، بنابراین برای این سرویس تحویل ملزم به استخدام شخص ثالث هستید. صاحب مشاغل ، شما را ملزم به بررسی و در ارتباط بودن با تمام خدمات و افرادی که در زیر شما کار می کنند ، در تماس باشید.ایده های برنامه تلفن همراه 2020برای حل این مشکل ، می توانید برنامه ای را اجرا کنید که بتواند درایورها را ردیابی کند. بله ، ساختن این نوع اپلیکیشن که از طریق آن می توانید فعالیت رانندگان را ردیابی کنید و همچنین در صورت ارائه خدمات به موقع یا خیر ، مراقب باشید ، بسیار مفید است؟فراموش نکنید که بهتر است این برنامه مبتنی بر یادگیری ماشین باشد.

18. برنامه استخدام یا مهارت

ایده ساخت یک برنامه مهارت در واقع بهترین برای افراد پویا و پر جنب و جوش است. بعضی از افراد ماهر که به دنبال مربی یا متخصص هستند یا ممکن است عده ای باشند که به دنبال به اشتراک گذاشتن مهارت های خود هستند. برای این نوع افراد ، این برنامه مانند یک بستر عمل می کند تا با افراد مورد نیاز خود ارتباط برقرار کند و به راحتی ارتباط برقرار کند. این برنامه نقش بسیار مهمی در تقویت اشتغال و مهارت همزمان دارد.

19. برنامه فعال سازی صوتی

خو ، این عصری است که دستیاران هوش مصنوعی مانند siri و google با خدمات صوتی خود بر قلب مردم حاکم هستند. مردم واقعاً این خدمات را دوست دارند زیرا این امر به صرفه جویی در وقت و انرژی آنها کمک می کند. این نوع برنامه های دستور صوتی برای کاربرانی که رانندگی می کنند یا دارای چند کار هستند ، واقعاً مفید است

20. برنامه بانکی موبایل یا برنامه تراکنش های بانکی

ساختن یک برنامه بانکی موبایل یکی از بهترین ایده ها است زیرا این زمان پرداخت دیجیتال است. بله ، این یک واقعیت است که معاملات و پرداخت های آنلاین جایگزین پول نقد سخت شده اند. خوب ، برنامه بانکی تلفن همراه از مزایای زیادی مانند دسترسی نامحدود ، دسترسی ، ردیابی حساب و موارد دیگر برخوردار است.

 

مردم قبلاً از این نوع برنامه ها از قبیل phonepay ، Google pay و غیره استفاده می کنند. این برنامه ها به کاربران کمک می کند تا معاملات خود را با امنیت کامل انجام دهند. بنابراین می توان گفت که ایده سرمایه گذاری در این نوع برنامه ها واقعاً خوب است.

21. برنامه power

ایده ساخت یک برنامه قدرت نیز خوب است زیرا این برنامه به همگام سازی شبکه انرژی سبز و منبع تغذیه معمولی شما برای تولید داده های استفاده کمک خواهد کرد. با کمک این برنامه ، کاربران می توانند مقدار انرژی موجود در استخر سلول خورشیدی یا انرژی بادی وی و غیره را دریافت کنند.

این برنامه همچنین قادر به ادغام ابزارهای تعویض الکترونیکی قدرت است تا امکان جابجایی بین توان سبز و معمولی را فراهم کند.

22. برنامه سفر

بدیهی است که همه قبل از بازدید از یک مقصد خاص می خواهند آن مکان را تجربه کنند. بنابراین برای انجام این کار ، آنها تصاویر ، فیلم ها را مشاهده می کنند ، به وب سایت ها مراجعه می کنند و نظرات را می خوانند. به نوعی ، این روش کاوش در مقصد کار می کند.

23. برنامه مدیریت زمان

مدیریت زمان کار ساده ای نیست شما میتوانید با تهیه و درست کردن یک اپلیکیشن مدیریت زمان به مخاطبان کمک زیادی بکنید

که چجوری زمان خود را مدیریت کنند و به همه کار های خود برسند و تمام کار های خود را انجام دهند

شگفت انگیز است نه؟

24. برنامه اخبار

راه اندازی یک برنامه خبری نیز یکی از ایده های بهتر است زیرا مردم از سال ها به اخبار علاقه دارند. در روزهای ابتدایی ، رسانه دریافت خبر متفاوت بود. اما اکنون می توانید برنامه ای را تهیه کنید که با توجه به سلیقه خود افراد با ویژگی های مختلف را سرگرم کند.

25. برنامه ناوبری بازار / فروشگاه

می توانید یک برنامه ناوبری در مرکز خرید یا فروشگاه ایجاد کنید که به افرادی که تازه در یک مکان خاص هستند کمک می کند. می توانید چندین ویژگی را در برنامه مانند بخش دیگری از جستجوی مکان محصول در فروشگاه اضافه کنید. ایده شما قطعاً افراد را به خود جلب می کند.

26. این برنامه را امتحان کنید

اگر با استفاده از خدمات توسعه AR یک برنامه تجارت الکترونیکی آنلاین بسازید ، این برنامه شامل کلیه ویژگی هایی است که از طریق آن افراد می توانند لباس و سایر لوازم جانبی خود را هنگام نشستن در خانه های خود امتحان کنند.

 

شما می توانید این برنامه را با چندین محصول مانند اسباب بازی ، زیور آلات ، لوازم آرایش ، لباس ، ساعت و هر چیز دیگری که مشتری نیاز دارد قبل از خرید خود را امتحان کند ، بسازید.

27. برنامه آموزش زبان

برنامه های مختلف یادگیری زبان در بازار وجود دارد. اما ، می توانید برنامه ای را تهیه کنید که بتواند با یک کاربر ارتباط برقرار کند تا بتواند زبانی را که می خواهد بیاموزد.

 

به این ترتیب ، یک کاربر اعتماد به نفس بیشتری برای صحبت کردن عمومی خواهد داشت. این برنامه واقعاً به کاربران کمک می کند تا شخصیت خود را ارتقا دهند.

28. برنامه ای برای رهایی از استرس

امروز همه در حال زندگی بسیار اشغالی هستند. بنابراین ، مدیریت و یادآوری کلیه کارهایی که در یک روز انجام می شود دشوار می شود. بعضی اوقات وقتی فراموش می کنیم که داروهای خود را مصرف کنیم ، بسیار مهم تر می شود.

 

بنابراین ، شما می توانید یک برنامه ریز برنامه روزانه تهیه کنید که به کاربران در رفع استرس خود کمک کند. یک برنامه باید دارای ویژگی هایی مانند هشدار دهنده ، یادآوری در فواصل منظم و غیره باشد.

29. برنامه رزرو اتوبوس

در فصل اوج ، شما در حال برنامه ریزی سفر 2-3 روزه با گروه 20-30 نفری از طریق اتوبوس هستید. اما بسیاری از افراد دیگر نیز برای تعطیلات کوچک برنامه ریزی می کنند زیرا زمان تعطیلات است. تصور کنید ، در آخرین لحظه برای بلیط می گیرید و اتوبوس را پر می کنید. این قطعاً باعث می شود روحیه شما و گروه شما خراب شود.

 

برای این نوع از دوستداران trippy، می توانید یک برنامه رزرو اتوبوس بسازید که می تواند به آنها کمک کند بلیط خود را بصورت آنلاین و بدون اتلاف وقت و انرژی خود رزرو کنید.

30. برنامه تحویل در مواد غذایی

 

آشپزی غذا یک کار روزانه است ، که باید روزانه انجام شود زیرا بدون غذا زندگی وجود ندارد. و سفارش روزانه غذا از خارج نیز برای سلامتی مناسب نیست.

 

برای طبخ غذا نیاز اصلی سبزیجات و میوه برای سلامتی است. و امروزه همانطور که می دانیم مردم برای بازدید از بازار برای خرید بقال فروشی ، بی علاقه هستند. یک برنامه رزرو مواد غذایی این مشکل را برطرف می کند.

31. برنامه رزرو هتل

افراد برای بازدید از مکانهای مختلف سفرهایی را برنامه ریزی می کنند و برای اقامت در یک مکان خاص ، فرد به یک هتل نیاز دارد. پیدا کردن هتل ها در طول فصل تعطیلات بسیار دشوار است زیرا افراد مختلفی در این فصل سفرهایی را برنامه ریزی می کنند.

 

بنابراین ، ایده ساخت برنامه رزرو هتل فوق العاده است. این برنامه به آنها کمک می کند تا هتل ها را رزرو کنند و پیش پرداخت کنند.

32. برنامه پیشگیری از ضایعات مواد غذایی

شاید دیده باشید که بعد از مهمانی ها ، بسیاری از غذاها می توانند دست نخورده یا بی استفاده باشند. مردم آن را در غبار آلوده می كنند كه منجر به هدر رفتن غذا می شود. این مسئله قابل حل است.

 

می توانید برنامه ای بسازید که بتواند در مورد هدر رفت مواد غذایی به پرورشگاه اطلاع دهد تا آنها بتوانند برای بهبود آن بیایند.

33. برنامه جابجایی بسته ها

جابجایی از یک مکان به مکان دیگر کار بسیار دشوار و چالش برانگیزی است زیرا بسته بندی چیزها چنین کاری خسته کننده و آزار دهنده است. مردم وسایل خود را بسته بندی می کنند و سپس وسیله نقلیه خود را برای حرکت از یک مکان به مکان دیگر رزرو می کنند.

 

در صورت ایجاد برنامه Packers و Movers می توان این کل فرآیند را برطرف کرد. این برنامه باید شامل تمام ویژگی هایی باشد که برای ورود به سیستم نیاز دارید و پسر سرویس دهنده همه چیز را مدیریت می کند. شما فقط باید آنها را بپردازید. برنامه داده های چیزهایی مانند محصول را تحویل می دهد و کدام یک از این برنامه ها نیست.

34. برنامه ویژه هدیه

سنت مبادله هدایا سالهاست که وجود داشته و هرگز از تاریخ و مد نمی گذرد. بیایید رویای ما برای ساختن برنامه هدایای شخصی شده را به واقعیت تبدیل کنیم تا به مردم کمک کنیم تا هدایای عزیزان خود را انتخاب کنند.

 

برای ساخت یک برنامه هدیه شخصی شگفت انگیز ، یک شرکت توسعه دهنده برنامه موبایل خوب استخدام کنید. آنها باید به گونه ای توسعه داده شوند که کاربران بتوانند گزینه ای را برای رابطه مانند مادر ، پدر ، خواهر ، برادر یا دوست دختر انتخاب کنند. پس از انتخاب یک رابطه ، باید گزینه مناسبی برای انتخاب وجود داشته باشد. سپس یک برنامه باید تمام گزینه های هدایایی را که کاربر می تواند انتخاب کند باز کند.

 

با ساختن این نوع برنامه می توانید به افراد برای ایجاد روابط خوب کمک کنید. این یک ایده منحصر به فرد و خلاقانه است که در حال خاموش شدن است.

35. برنامه ردیابی راه آهن

ردیابی زمان رسیدن قطار و همچنین پیدا کردن سکوی قطار برای شما کاری بسیار دشوار است. می توانید برنامه ای بسازید که ممکن است به کاربران کمک کند با کمک تمام ویژگی های موجود در آنجا ، همه این جزئیات را به درستی ردیابی کنند.

سخن اخر

این ایده های برنامه تلفن همراه درست مانند سایر ایده های برنامه تلفن همراه که در سال گذشته موفقیت را به ارمغان آورد . بنابراین ، نوبت شماست که یکی از این ایده ها را انتخاب کرده و آماده شوید تا 2021 خود رامثمرتر از گذشته کنید.

 

خب ، من سعی کرده ام  با چند ایده ، ذهن شما را باز کنم. اگر جستجوی شما هنوز در جستجوی چیزهای بهتر است ، می توانید ایده های بیشتری را کشف کنید. یا همچنین می توان پیشنهاد کرد که می توانید چیزی متفاوت یا جدید از این ایده ها بسازید. و برای این کار شما باید توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه را استخدام کنید که به اندازه کافی ماهر باشند و از این ایده ها چیزی جدید ایجاد کنند.

 

باشد که پایان این بخش از مقاله با ایده های خوب برنامه های موبایل برای سال 2020 شادی و موفقیت را به ارمغان آورد!

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
logo-samandehi