4 فریمورک فول استک پایتون
محمد اردوخانی

StackOverflow گزارش می دهد که پایتون در حال حاضر در اوج محبوبیت است. این زبان ساده ، همه کاره و مناسب برای اهداف در همه زمینه ها مانند توسعه وب، علم داده، DevOps و موارد دیگر است. پایتون انتخاب بسیاری از شرکت ها است، از جمله Netflix، Instagram و Dropbox. این سایت ها ترافیک بسیار زیادی دارن که میلیون ها درخواست کاربر در روز را پردازش می کنند و پایتون برای حفظ عملکرد عالی آنها مهم است. در این مقاله قصد داریم بهترین فریمورک های فول استک این زبان کار امد را برسی کنیم

 

Django

جنگو یک full-stack framework است ، جنگو کاملاً مناسب پروژه های بزرگ و پیچیده است. این به لطف مقدار زیادی از توابع معمول موجود در این فریمورک می باشد،و وجود این توابع به عنوان یک راه حل عالی برجسته شده است، که نیازی به کتابخانه های مستقل را از بین می برد. این فریمورک شامل authorization، مسیریابی URL، یک موتور الگو، ORM برای تعامل با پایگاه های داده، پنل ادمین ، سرویس ایمیل و بسیاری موارد دیگر است. همه اینها جنگو را به چارچوبی مقیاس پذیر و همه کاره تبدیل می کند.

 

دلایل محبوبیت جنگو:

اکوسیستم گسترده ای از توابع
زمان آزمایش شده
SEO بهینه شده است
قابل اتصال
بسیار مقیاس پذیر
امن است
به طور منظم به روز می شود

 

Pyramid

Pyramid یک چارچوب مینیمالیستی 'منبع باز' است که هم با برنامه های بزرگ (به عنوان مثال CMS) و هم با نمونه های اولیه کوچک با Python مناسب است. هدف آن این است که کارهای بیشتری با تلاش کمتر انجام دهد Pyramid در تولید URL، توسعه API، برنامه های افزودنی پیکربندی، آزمایش و مستندات داده بسیار عالی است. منبع باز و کاملا رایگان است.

 

Web2py

Web2py یک محیط منبع باز مقیاس پذیر و کاملاً امن که در پایتون نوشته شده است. این چارچوب برای توسعه برنامه های امن بر اساس پایگاه داده طراحی شده است.

Web2py همچنین ابزاری قدرتمند برای پردازش داده است. با پایتون 3 سازگار نیست اما با محیط های Windows، MacOS، Google App Engine کار می کند. این چارچوب دارای یک IDE وب برای ویرایش کد، اشکال زدایی و ردیابی خطا است.

TurboGears

 

TurboGears یک چارچوب داده محور برای برنامه های وب است که برای ایجاد برنامه های وب قابل توسعه استفاده می شود. TurboGears دارای قالب های راحت و ORM قدرتمند و انعطاف پذیر است. مهمترین توابع TurboGears شامل پشتیبانی از پایگاه داده چندگانه، پشتیبانی Pylon، اعتبار سنجی برای FormEncode، ابزارهای خط فرمان و تزئین کننده عملکرد است.

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
logo-samandehi