قیمت این دوره: رایگانــ
  • مدرس دوره : شایان نماینده
  • تعداد ویدیوها : 26 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 6:49:00
  • سطح دوره : مقدماتی
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1399/04/10
آموزش روش های اتصال به دیتابیس MySql با PHP

آموزش روش های اتصال به دیتابیس MySql با PHP

با سلام خدمت دوستان علاقه مند به دنیای برنامه نویسی به خصوص علاقه مندان به PHP
همانطور که میدانید زبان قدرتمند PHP در حال حاضر نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا مورد استفاده برنامه نویسان تحت وب و حتی برنامه نویسان اندروید است. در این میان ما با استفاده از دیتابیس میتوانیم اطلاعاتی که در دیتابیس ذخیره کردیم را با استفاده از مهارت های طراحی وب و همچنین برنامه نویسی PHP به شکل های گوناگون به کاربران نمایش دهیم.

اما در این وضعیت ما باید در زبان برنامه نویسی PHP روشی را برای متصل شدن به دیتابیس را انتخاب کنیم که بتوانیم بهترین کارایی را داشته باشیم، از لحاظ امنیتی خطا های کمتری را داشته باشیم و بتوانیم با روش ها و متد های استاندارد و قابل قبول در سطح جهانی کار کنیم و روش های منسوخ شده را کم کم کنار بگذاریم.

ما در این دوره تمامی روش های ممکن برای اتصال به دیتابیس را در کنار هم یاد خواهیم گرفت و در آخر با استفاده از روش مقایسه بهترین روش ممکن برای اتصال را انتخاب و در نهایت با این روش و مطالب آموخته شده پروژه ورود و عضویت سایت را با رعایت نکات امنیتی باهم کار خواهیم کرد.

امیدوارم که این دوره برایتان مفید باشد و بتوانید از آموخته های خود که در این دوره به دست میاورید در پروژه های برنامه نویسیتان استفاده کنید.




فهرستـــ ویدیوها

مدت زمان دوره 6:49:00
  • با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

1
  • معرفی دوره

00:05:00

معرفی دوره

2
  • معرفی ابزار های لازم

00:07:00

خوش آمدید به جلسه دوم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه به معرفی ابزار های لازم برای یادگیری و کار کردن با پروژه را معرفی می کنیم و تک تک تمامی آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

3
  • نصب و شخصی سازی ابزار های لازم

00:20:00

خوش آمدید به جلسه سوم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه به نصب ابزار های لازم برای یادگیری و کار کردن با پروژه میپردازیم و تک تک نرم افزار ها را به صورت کامل نصب و شخصی سازی می کنیم.

4
  • متد های ارسال اطلاعات به دیتابیس در HTML

00:18:00

خوش آمدید به جلسه چهارم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه به متد ها و روش های ارسال اطلاعات وارد شده به سمت دیتابیس در Html میپردازیم و تک تک متد ها را کامل بررسی کرده و با آنها آشنا میشویم.

5
  • آشنایی با متد Mysql در اتصال به دیتابیس

00:09:00

خوش آمدید به جلسه پنجم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه به روش Mysql در اتصال بده دیتابیس MySql میپردازیم و درباره این متد صحبت میکنیم.

6
  • آشنایی با دیتابیس و محیط phpMyAdmin

00:09:00

خوش آمدید به جلسه ششم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه با محیط PhpMyAdmin در MySql آشنا میشویم و اولین دیتابیس خود را ایجاد میکنیم.

7
  • آشنایی با ایجاد table و ثبت اطلاعات دستی

00:14:00

خوش آمدید به جلسه هفتم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه یاد میگیریم که چگونه جدولی در دیتابیس ایجاد کنیم تا اطلاعات هر بخش را درون آن ذخیره کنیم.

8
  • آشنایی با متد MySqli و ایجاد ارتباط دیتابیس با PHP

00:20:00

خوش آمدید به جلسه هشتم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه یاد میگیریم که چگونه با استفاده از روش MySqli به دیتابیس با استفاده از PHP وصل شویم.

9
  • آموزش ثبت اطلاعات با Mysqli در PHP

00:22:00

خوش آمدید به جلسه نهم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه یاد میگیریم که چگونه با استفاده از یک فرم در HTML و نوشتن کد های PHP و SQL با متد mysqli اطلاعات خود را به سمت دیتابیس ارسال کنیم و آن ها را در جدول مورد نظر ثبت کنیم. + فایل های پروژه

10
  • آموزش نمایش اطلاعات ثبت شده در دیتابیس با PHP

00:34:00

خوش آمدید به جلسه دهم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه یاد میگیریم که چگونه با استفاده از یک فرم پیشرفته تر در HTML و نوشتن کد های PHP و SQL با متد mysqli اطلاعات خود را به سمت دیتابیس ارسال کنیم و آن ها را در جدول مورد نظر ثبت کنیم به علاوه در این جلسه یاد میگیریم چگونه اطلاعات ذخیره شده در دیتابیس را به کاربر نمایش دهیم .

11
  • آموزش کد نویسی MySqli به صورت شی گرایی در PHP

00:16:00

خوش آمدید به جلسه یازدهم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه یاد میگیریم به مباحث جلسه هشتم برمیگردیم و کد هایی که تا این جلسه یاد گرفتیم را به صورت Object یا شی گرایی مینویسیم.

12
  • آموزش بهینه سازی و نکات امنیتی در MySqli

00:11:00

خوش آمدید به جلسه دوازدهم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه یاد میگیریم که چگونه منابع سرور را کاهش دهیم و باعث شویم که فشار روی سرور نباشد. در کنار این آموزش ما یک نکته امنیتی را یاد خواهیم گرفت که چگونه میشود از خطا های پیشبینی نشده جلوگیری کرد .

13
  • معرفی روش PDO

00:06:00

خوش آمدید به جلسه سیزدهم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه درباره روش اتصال به دیتابیس PDO باهم صحبت خواهم کرد، به صرت کامل PDO را معرفی میکنیم و آماده می شویم برای یادگیری اتصال PDO در PHP

14
  • اتصال به دیتابیس با روش PDO

00:17:00

خوش آمدید به جلسه چهاردهم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه درباره روش اتصال به دیتابیس PDO باهم صحبت خواهم کرد، به صرت کامل با PDO به دیتابیس متصل میشیم و یک سری نکات بهینه سازی را معرفی میکنیم و آماده می شویم برای یادگیری کاملتر PDO در PHP

15
  • بهینه سازی اتصال به دیتابیس با روش PDO

00:11:00

خوش آمدید به جلسه پانزدهم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه درباره بهنیه سازی اتصال به دیتابیس PDO باهم صحبت خواهم کرد، یک سری نکات بهینه سازی و افزایش سرعت اتصال را معرفی میکنیم و آماده می شویم برای یادگیری کاملتر PDO در PHP

16
  • نمایش اطلاعات ثبت شده در دیتابیس با PDO

00:11:00

خوش آمدید به جلسه شانزدهم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه درباره نمایش اطلاعات های ثبت شده در جداول دیتابیس با PDO باهم صحبت خواهیم کرد.

17
  • بهینه سازی و نکته های امنیتی نمایش اطلاعات دیتابیس در PDO

00:11:00

خوش آمدید به جلسه هفدهم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه به یکسری از نکات امنیتی و بهینه سازی نمایش اطلاعات های ثبت شده در جداول دیتابیس با PDO پرداخته ایم که امیدواریم برای شما دوستان عزیز مفید واقع شود!

18
  • آموزش BindValue در PDO

00:15:40

خوش آمدید به جلسه هجدهم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه یاد میگیریم که چگونه با استفاده دستور BindValue در PDO مقادیر لازم را در دستور Sql قرار داده و عملیات خود را انجام دهیم.

19
  • آموزش BindParam در PDO

00:13:11

خوش آمدید به جلسه نوزدهم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه به معرفی BindParam در PDO میپردازیم و با استفاده از این دستور عملیات ثبت اطلاعات و ثبت کاربر را در دیتابیس انجام میدهیم.

20
  • آموزش حذف کاربران با PDO

00:12:21

خوش آمدید به جلسه بیستم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه به روش حذف کاربران از سایت میپردازیم و متد های مختلف رو مورد بررسی قرار میدهیم

21
  • نکات تکمیلی PDO

00:11:25

خوش آمدید به جلسه بیست و یکم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه به نکات تکمیلی و پایانی PDO میپردازیم که بتوانیم اتصالی بهتر و بهینه تر داشته باشیم.

22
  • نکات تکمیلی 2 در PDO

00:08:08

خوش آمدید به جلسه بیست و دوم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه نکات تکمیلی لازمه را به اتمام میرسانیم و آماده میشیم برای مینی پروژه آموزش ساخت لاگین و عضویت با استفاده از PHP به صورت کاملا استاندارد و پر کاربرد!

23
  • جلسه بیست سوم - شروع مینی پروژه

00:16:00

خوش آمدید به جلسه بیست سوم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه شروع میکنیم تا مینی پروژه ای که قول داده شده بود را طراحی و اجرا کنیم! در این بخش قالب را آماده سازی میکنیم، دیتابیس را آماده میکنیم و پروژه را در PHPStorm ایجاد و شروع به کد نویسی های اولیه میکنیم.

24
  • جلسه بیست چهارم - تکمیل قسمت عضویت سایت

00:40:30

خوش آمدید به جلسه بیست چهارم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه قسمت عضویت سایت را با رعایت موارد امنیتی و استفاده از یک کتابخانه جاوااسکریپت پیداسازی میکنیم و آماده می شویم تا در جلسات آینده قسمت های دیگر سایت را تکمیل کنیم!

25
  • جلسه بیست و پنجم - تنظیم title سایت و بررسی وجود کاربر

00:19:00

خوش آمدید به جلسه بیست پنجم از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه title صفحات سایت را تکمیل می کنیم و نسبت به هر صفحه یک title جداگانه ایجاد میکنیم بعد از آن برای ثبت نام در سایت باید جلوگیری شود از ثبت نام دو فرد با یک ایمیل تا هر فرد در سایت یک ایمیل جداگانه و منحصر به فرد داشته باشند! در این جلسه این مورد را هم پیدا سازی میکنیم. توجه : تمام جلسات شروع پروژه به همراه فایل پروژه ارائه می شود!

26
  • جلسه پایانی - تکمیل پروژه

00:32:02

خوش آمدید به جلسه پایانی از آموزش پروژه محور روش های اتصال به دیتابیس با PHP. در این جلسه پروژه ورود و عضویت را به صورت کامل و بدون نقص تمام میکنیم. نکات پایانی دوره توضیح داده شد! اگر از دوره لذت بردید با رای دادن به دوره از ما حمایت کنید! برای همه دوستان عزیز آرزوی موفقیت و سر بلندی داریم. منتظر دوره های بعدی ما باشید... توجه : تمام جلسات شروع پروژه به همراه فایل پروژه ارائه می شود!


نظرات کاربران در رابطه با این دوره

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.
جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .