• 1399/05/05

لیست آبشاری :

سلام و خسته نباشید.

 شما لیست آبشاری یعنی وقتی کشور انتخاب میکنیم استان نمایش داده بشه و وقتی استان انتخاب میکنم شهرها نمایش بده این رو به صورت کامپوننت بسازیم از دیتابیس و هرجا که لازم داریم اون کامپوننت اضافه کنیم که از دیتابیس اطلاعات اش میگیره و نمایش بده و فقط شناسه رو ذخیره کنیم.

میخواستم بدانم این موضوع در این دوره شما هستش چون دارن به ترتیب میبینم ولی اگر این مورد رو اضافه کنید ممنون میشم اگر نیست که بتوانم یک لیست از کامپوننت ها مورد نظر که با دیتابیس ارتباط داره و از combobox استفاده میکنه یا همون select option هم گفته میشه استفاده کرد و اطلاعات ذخیره کرد.

یعنی یک بار کامپوننت لیست ابشاری تکی یا با هم رو ساخت که با دیتابیس ارتباط داره و هرجا نیاز بود نمایش داده و فقط شناسه اش رو ذخیره کرد. این آموزش امیدوارم باشه داخلی آموزشی شما نبود امکانش بود قرار بدید ممنون میشم.

  • 1399/05/05
  • ساعت 13:21

سلام دوست من

سعی می کنم در دوره قرار بدم 

دوره کامل هست و با آموزش هایی که داده میشه خودتون باید به راحتی بتونید مسیر خودتون رو برای استفاده از هر کامپوننتی پیدا کنید.

موفق باشید


  • 1399/05/05
  • ساعت 13:30

سلام و خسته نباشید.

چشم من تا پایین آموزشی شما پیش میرم تا کامل همه چیز یاد بگیرم و روی پروژه اصلی ام هم پیاده کنم ولی باز شما زودتر قرار دادید ممنون میشم. چون میخوام اصولی و به ترتیب یاد بگیرم و روی سایت اصلی ام که نسخه وب و هم گوشی هم داره پیاده کنم بخاطر همین اول سعی بر یاد گیری دارم و وقتی یاد گرفتم روی سیستم اصلی ام شروع کنم کار کردن رو.

باز ممنون بابت وقتی که گذاشتید.


logo-samandehi