• 1402/09/15

ارسال نشدن درخواست خرید :

سلام خسته نباشید استاد

یه سوال داشتم من طبق آموزش های شما پیش رفتم همه چیز درست کار میکنه ولی وقتی تیک گزینه ریلیس رو میزنم پرداخت درون برنامه ای دیگه کار نمیکنه برای چند پروژه استفاده کردم همینجوری میشن  پروژه خود مایکت هم تیک گزینه ریلیس رو داخل خروجی بزنی دیگه کار نمیکنه اگه میشه بگین مشکل از چی میتونه باشه ؟

بعد این گزینه رو حتما باید بزنیم یا اگه نزنیم مارکت ها گیر میدن؟

  • 1402/09/15
  • ساعت 18:14

سلام 

متشکرم

میشه لطفا یه عکس از اینجایی که میگی آپلود کنی


  • 1402/09/15
  • ساعت 18:23

این قسمت تیک گزینه release رو بزنی


  • 1402/09/17
  • ساعت 01:49

استاد امتحان کردین آیا برای شما هم این مشکل وجود دارد یا نه؟


  • 1402/09/18
  • ساعت 16:30

سلام

وقت بخیر

من از دوستان مشورت گرفتم

نیازی به زدن این تیک نیست 


  • 1402/09/18
  • ساعت 22:06

برای مایکت تیکت زدم گفتن باید حتما در حالت ریلیز خروجی بگیری

استاد میشه یه نگاه به فایل مینیفست من بکنیین شاید مشکل از اون باشه که فقط در حالت دیباگ پرداخت کار میکنه

 

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>

<manifest

   xmlns:android="http://schemas.android.com/apk/res/android"

   package=""

   android:installLocation="preferExternal"

 

   android:versionCode="2"

   android:versionName="1.1">

 <supports-screens

     android:smallScreens="true"

     android:normalScreens="true"

     android:largeScreens="true"

     android:xlargeScreens="true"

     android:anyDensity="true"/>

 

<uses-permission android:name="android.permission.INTERNET" />

   <uses-permission android:name="ir.mservices.market.BILLING" />

 

 <application android:icon="@drawable/app_icon" android:label="@string/app_name"  android:theme="@style/UnityThemeSelector">

   <activity android:name="com.unity3d.player.UnityPlayerActivity" android:label="@string/app_name">

     <intent-filter>

       <action android:name="android.intent.action.MAIN" />

       <category android:name="android.intent.category.LAUNCHER" />

     </intent-filter>

     <meta-data android:name="unityplayer.UnityActivity" android:value="true" />

     <meta-data android:name="unityplayer.ForwardNativeEventsToDalvik" android:value="false" />

   </activity>

   

   <meta-data android:name="unityplayer.UnityActivity" android:value="true" />

   <meta-data android:name="billing.service" android:value="myket.MyketIabService" />

   <activity android:name="com.myket.MyketIABProxyActivity" android:theme="@android:style/Theme.Translucent.NoTitleBar.Fullscreen" />

   <receiver android:name="com.myket.util.IABReceiver">

       <intent-filter>

           <action android:name="ir.mservices.market.ping" />

           <action android:name="ir.mservices.market.purchase" />

           <action android:name="ir.mservices.market.getPurchase" />

           <action android:name="ir.mservices.market.billingSupport" />

           <action android:name="ir.mservices.market.skuDetail" />

           <action android:name="ir.mservices.market.consume" />

       </intent-filter>

   </receiver>

 

 </application>

 <uses-permission android:name="android.permission.INTERNET" />

 <uses-permission android:name="ir.mservices.market.BILLING" />

 <uses-permission android:name="android.permission.WAKE_LOCK" />

 <uses-permission android:name="android.permission.WRITE_EXTERNAL_STORAGE" />

 <uses-permission android:name="android.permission.ACCESS_NETWORK_STATE"/>

 

</manifest>

 


  • 1402/09/19
  • ساعت 11:12

از چند نفر پرسیدم میگن این تیک فرق داره و نمیخواد بزنی و خود پروژه در حالت ریلیز خروجی میگیره ؟


  • 1402/09/19
  • ساعت 11:27

شما بدون زدن این تیک خروجی بگیر و آپلود کن رو مایکت

ببین مساله ای پیش میاد یا نه

عرض کردم که نیازی به زدنش نیست


logo-samandehi