معرفی بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید
ایمان مدائنی

به نظر شما بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید کدام است؟ آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چطور می توان بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید را طبق شرایط دشوار انتخاب کرد؟ قطعا در بین زبان های مختلف برنامه نویسی گزینه ای که برای اندروید مناسب باشد یک سری ویژگی های خاص دارد که می تواند مورد تایید قرار بگیرد. امروز قصد داریم روش های انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید را بررسی کنیم و عواملی که در این انتخاب تاثیر می گذارند را توضیح دهیم

بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید بر اساس محبوبیت

شما با یک جستجو ساده در اینترنت می توانید به سادگی متوجه شوید که یک زبان java دارای رتبه بسیار بالا برای برنامه های اندروید محسوب می شود، این زبان در تمامی مراحل خود توانسته به رتبه خوبی دست یابد و همچنان در بین افراد ،دارای محبوبیت و همینطور قدرت بسیار بالایی است. طبق بررسی های موجود، java بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید است که هم قدرت بالایی داشته و هم بسیار محبوب به شمار می رود به این ترتیب انتخاب این گزینه می تواند صحیح باشد.

بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید از نظر کارایی

می دانیم که بیسیک در مقابل java قرار گرفته است و به نوعی رقابت بین این گزینه وجود دارد. دقت کنید که اگر می خواهید کتاب های الکترونیکی بنویسید بهترین گزینه زبان بیسیک است و قطعا این گزینه می تواند شرایطی بسیار عالی فراهم سازد.

اما برای نوشتن برنامه پیچیده تر گزینه بعدی پیش روی java است که قطعا در زمان کمی که دارید بهترین گزینه java خواهد بود. شما با زبان java یک تیرچند نشان خواهید زد به سادگی می توانید مسیر برنامه نویسی را برای خود آسانتر کنید.

برای زبان برنامه نویسی java اغلب سورس و کدها آماده است و منابع آماده برای آن بسیار زیاد وجود دارد و به این ترتیب برنامه نویس زیاد درگیر کدنویسی نخواهد شد.

اما شاید یادگیری زبان java کمی دشوار باشد و این موضوع سبب شود که افراد در ابتدای راه به چالش کشیده شوند.

معرفی بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید از دید گوگل

قطعا وقتی می خواهید نرم افزار و یا برنامه ای بنویسید باید از گوگل نظر بخواهید، گوکل نقش اساسی در رتبه گیری سایت و نرم افزار شما دارد.

شرکت گوگل دارای امتیاز پلتفرم اندروید است و عموما به برنامه نویسانی که قصد دارند در این مسیر فعالیت کنند زبان java را معرفی می کند. البته زبان بیسیک نیز اگر طبق اصول دقیق دنبال شود از سوی گوگل رتبه مناسبی دریافت می کند.

بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید از نظر هزینه

قطعا وقتی می خواهید یک زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید، هزینه برای شما اهمیت ویژه ای خواهد داشت. در نظرداشته باشید که جنگ هزینه بین بیسیک و java همیشه دیده می شود و بارها در این خصوص اطلاعات مختلفی فراهم شده است.

اگر تا به اینجای کار برای انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید دچار شک هستید این مطلب قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد.

برنامه نویسی با java از نظر هزینه بسیار ارزانتر است، حال چرا چنین ادعایی داریم و چرا عده ای این ادعا را رد می کنند.

دقت کنید که کتابخانه های بیسیک اغلب پولی هستند و قطعا اگر بخواهید برنامه های مختلفی را بنویسید نیاز به پرداخت هزینه دارید، این در صورتی است که کتابخانه های java در اینترنت به صورت رایگان قرار دارد و بهترین گزینه برای افرادی است که قصد دارند با هزینه ای کم بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید را انتخاب کنند.

موضوع دیگر در خصوص خرید کتابخانه های بیسیک است حتی اگر بخواهید این کتابخانه ها را خریداری کنید با توجه به تحریم های موجود قطعا دچار مشکل خواهید شد و این موضوع می تواند به نسبت مشکل ساز به نظر برسد. بنابراین اگر هزینه را برای انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید لحاظ می کنید به java شک نکنید.

بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید از نظر شغل

آخرین اخباری که در سایت های آگهی دهنده استخدامی دیده می شود هنوز هم بیشترین سهم استخدام برای برنامه نویسان java است. به این ترتیب به سادگی می توانید در زمانی کم استخدام شوید. پس از یادگیری java در فاصله زمانی کم می توانید برنامه ای برای ویندوز بسازید به این ترتیب قطعا گزینه ای که این روزها پیش روی شما قرار دارد java است و بهتر است که همین حالا بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید را انتخاب کنید.

در جمع بندی این مقاله مشخص شد که بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید از هر نظر java است و در آخرین بررسی های موجود نیز این امر مورد تایید قرار گرفته است به این ترتیب دیگر هیچ گونه شکی در این زمینه وجود نخواهد داشت و به سادگی می توانید شروع به یادگیری کنید.

در صورتی که فکر می کنید یادگیری زبان برنامه نویسی java برای شما دشوار است می توانید در ابتدا از کتابخانه های آماده آن استفاده کنید و سپس با دوباره نویسی برنامه های رایگان و حاضر تمرین و تسلط خود در این زمینه را افزایش دهید.  نظر داشته باشید که بیسیک شاید ساده تر باشد اما انتخاب همیشگی محسوب نمی شود.

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
logo-samandehi