چرا یک سئو کار باید برنامه نویس خوبی باشد؟
 تاپ لرن

همانطور که می دانید سئو یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کسب و کار های اینترنتی می باشد.

امروزه شاهد بیزینس های فراوانی هستیم که یکی پس از دیگری به دلیل عدم وجود سئو مناسب با شکست رو به رو می شوند؛این امر موجب در آمد بسیار بالا سیو کاران گردیده و بازار کار این متخصصین را رونق بخشیده است.

اما برای اینکه یک سئو کار خوب باشیم باید چه معیار هایی را رعایت کنیم؟

بدون شک یک مهندس سئو باید بروز باشد،چراکه علم موتور های جست و جو در جریان های زمانی ساخته می شود یعنی هر روز به آن اضافه شده و اگر شما به عنوان یک متخصص سیو بر پایه علم پیشین خود جلو بروید،بلا شک از حرفه کاری خود عقب خواهید ماند.

در ادامه،یک سئو دان باید به خوبی با علم برنامه نویسی آشنایی داشته باشد و حتی بر اساس عقیده شخصی مسلط بودن بر یک زبان برنامه نویسی تحت وب می تواند کمک شایانی به شما کند؛اما چگونه؟

فرض کنید شما یک آنالیزور سئو هستید؛یکی از نیاز های مبرم شما داشتن وب سایتی برای ارائه مقالات ، محتوای سئو

و حتی لینک های سئو شده خود می باشد،برای ساخت این وب سایت شما می توانید از روش های گوناگونی چون وردپرس و .... استفاده کنید،اما بهترین آن ها دانش کد نویسی بوده،چون به شما قابلیت خود سازی را می دهد.

برای مثال،به جای ساختن یک سایت مپ استاتیک که توانایی تغییر لینک های شناخته شده را تنها از راه تعویض دستی

به شما می دهد؛شما می توانید یک اپلیکیشن تحت وب به وسیله زبان برنامه نویسی تحت وب خود بسازید که به صورت خودکار این فرآیند را برای شما انجام دهد.

در بسیاری از موقعیت ها به عنوان یک سئو کار،شما می بایست ارتباط های مختلفی را بین گوگل و سایت های مورد هدف خود بر قرار کنید،من  جمله این ارتباط ها می توان به  اولین قدم شما به منظور برقراری سیستم سرچ کنسول اشاره نمود و یا قرار دادن یک بنر خاص به منظور آگاه سازی بیشترمخاطب تحت عنوان استراکچر دیتا؛انجام تمامی این کار ها نیازمند آشنایی حداقله با دستور و کد نویسی می باشد.

رعایت استاندارد نویسی در زبان اچ تی ام ال که خود مبدأ حرفه ما می باشد می تواند تاثیر به سزایی در افزایش رنک سئو ما داشته باشد.

گوگل،ربات ها و الگو هایی را در بر داشته که دائما در حال برسی ساختار وب سایت شما هستند،و در حتی در صورت رعایت نکردن بعضی مباحث نظیر تگ هد و ... ممکن است شما را جریمه کرده و اهمیتی برای پیج شما قائل نشوند.

در بسیار از مواقع سیستم سئو شما به ارور هایی دچار می شود که تنها به وسیله دانش زبان های کامپیوتری قابل حل می باشد،دانش اچ تی اکسس می توان یکی از این پل های موفقیت باشد.

زمانی که سیستم شما نیازمند تک دامنه شدن،ریدایرکت،حفظ امنیت کاربری و... باشد،اچ تی اکسس می تواند یکی از ابزار های شما باشد.

امنیت سایت شما نیز ارتباط گسترده ای با سئو دارد،شاید در ابتدا ارتباط به خصوصی میان این دو پیدا نکنید اما سایت هک شده ای را تصور کنید که رنک بالای خود را از دست داده زیرا اعتماد موتور جست و جو را از دست داده و از لیست متور های خود لینک های شما را حذف نموده است.

بنابراین سعی کنید در امن ترین حالت کد های سیستمی خود را نوشته و هر گونه  راه نفوذی را از بین ببرید؛این گونه می توانید سایت خود را به بهترین شکل بالا بیاورید.

در انتها،سرعت سایت تاثیر گسترده ای بر روی سئو سایت شما دارد؛متخصص سئویی که بداند چگونه کد های خود را روی هم دیگر بگذارد،دیگر مشکلی در زمینه سرعت نخواهد داشت چرا که می داند چگونه بهینه کار خود را پیش ببرد و سایت خود را به گونه ای بسازد که موتور جست و جو گر مورد نظر به بهترین شکل اطلاعات سایت را رندر نماید.

تهیه شده توسط تیم ایران اینترپرتر

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
logo-samandehi