کمپ کارورزی و پروژه محور Asp.Net Core (اجرای پروژه واقعی )

دوره حضوری و فشرده کارورزی Asp.Net Core کاملا پروژه محور 

در مدت کارآموزی به صورت Team Work روی یک پروژه بزرگ و حرفه ای کار خواهیم کرد و با تمام موارد مربوط به یک پروژه حرفه ای درگیر خواهیم بود و پس از این کمپ گواهینامه های معتبر به همراه نامه کارورزی دریافت خواهید کرد که در صورت اتمام این میتوانید با خیال راحت و تجربه کافی وارد بازار کار شوید .

ظرفیت بسیار محدود، پس سریع ثبت نام کنید .

قیمت این دوره: رایگانــ
  • مدرس دوره : سجاد باقرزاده
  • تعداد ویدیوها : 6 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 2:1:00
  • سطح دوره : پیشرفته
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1398/06/19
آموزش جنریک ها (Generics) در سی شارپ

آموزش جنریک ها (Generics) در سی شارپ

دوره کاربردی استفاده از جنریک ها (Generics) در سی شارپ

 

جنریک ها در نسخه 2.0 زبان #C اضافه شد و ایده اصلی در استفاده از Generic این است که بتوان نوع داده ساده و پیچیده (عدد صحیح، رشته، ... و غیره و انواع تعریف شده توسط کاربر) را به عنوان یک پارامتر به متد ها، کلاس ها و اینترفیس ها اضافه کرد. مهم ترین محدودیت مجموعه های غیر جنریک (Collections) عدم تشخیص نوع داده ها می باشد به این معنی که شما می توانید هر شی (object) را در یک مجموعه قرار دهید، زیرا تمام کلاس های زبان برنامه نویسی سی شارپ از کلاس پایه شیء گسترش می یابند. این مسئله، امنیت کد ها را در تعریف اولیه CSharp به عنوان یک زبان type-safe به خطر می اندازد. علاوه بر این، استفاده از مجموعه های غیر جنریک شامل سربار زیادی در تبدیل آبجکت ها که مورد نیاز برای افزودن یا بازیابی اشیا از مجموعه است را بوجود می آورد.
جنریک ها در .Net Framwork برای مشخص کردن نوع ایمن زمان ساخت کلاس ها، ساختارها، رابط ها و متدها فراهم می کند.
.Net Framwork  شامل اینترفیس و کلاس های بسیاری در فضای نام System.Collections.Generic جهت پیاده سازی بروی مجموعه های جنریک است.
در این دوره قصد دارم، کار با جنریک ها را با ذکر یک مثال واقعی مورد بررسی قرار داده و اهمیت بالای استفاده از آن را به شما نشان دهم.

 




فهرستـــ ویدیوها

مدت زمان دوره 2:1:00
  • با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

1
  • معرفی دوره Generic ها در سی شارپ

00:03:00

در این بخش میخواهیم یک مقدمه ای داشته باشیم درباره جنریک ها و پیشنیاز هایی که شما می بایست قبل از شروع این دوره داشته باشید.

2
  • طرح مسئله

00:17:00

در این بخش مسئله ای مطرح می شود که بتوانیم مبحث جنریک ها را بصورت کاملا واقعی مورد بررسی قرار دهیم، توضیحات داده شده بصورت اسلایدر به مدت تقریبی چهار دقیقه و  کدنویسی به مدت  سیزده دقیقه می باشد.

3
  • حل مسئله با کمک جنریک ها

00:20:00

تکمیل مسئله بخش دوم با کمک مجموعه های جنریک و پیاده سازی متد جنریک سفارشی شده.

4
  • محدوده نوع پارامترها (Type Scope) درجنریک ها

00:11:00

در این بخش بازه یا ناحیه ای که یک نوع پارامتر (type spoce) در آن عمل میکند را مورد بررسی قرار میدهیم

5
  • ایجاد محدودیت برای نوع پارامترها در جنریک (Constraints)

00:17:00

این بخش شامل توضیحاتی درباره ایجاد محدودیت برای نوع پارامتر کلاس یا متد جنریک <T> می باشد. بدون ایجاد محدودیت یک کلاس جنریک می تواند هر نوعی را شامل شود و این موضوع کنترل بروی نوع <T> را پایین می آورد.

6
  • مجموعه های غیر جنریک و جنریک

00:53:00

در این بخش به بررسی و مقایسه مجموعه های جنریک و غیر جنریک (Generics & NonGeneric) که در فضای نام های  System.Collections.Generic و System.Collections قرار گرفته است، پرداخته شده است.


نظرات کاربران در رابطه با این دوره

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.
جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .