کمپ کارورزی و پروژه محور Asp.Net Core (اجرای پروژه واقعی )

دوره حضوری و فشرده کارورزی Asp.Net Core کاملا پروژه محور 

در مدت کارآموزی به صورت Team Work روی یک پروژه بزرگ و حرفه ای کار خواهیم کرد و با تمام موارد مربوط به یک پروژه حرفه ای درگیر خواهیم بود و پس از این کمپ گواهینامه های معتبر به همراه نامه کارورزی دریافت خواهید کرد که در صورت اتمام این میتوانید با خیال راحت و تجربه کافی وارد بازار کار شوید .

ظرفیت بسیار محدود، پس سریع ثبت نام کنید .

قیمت این دوره: رایگانــ
  • مدرس دوره : تاپ لرن
  • تعداد ویدیوها : 15 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 5:41:00
  • سطح دوره : مقدماتی
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1399/04/24
آمورش اصول و مبانی برنامه نویسی

آمورش اصول و مبانی برنامه نویسی

آموزش اصول و مبانی برنامه نویسی، علم الگوریتم و فلوچارت

 

با درنظر گرفتن نرخ نجومی پیشرفت فنّاوری های بشر در سرتاسر جهان، برنامه نویسی تبدیل به یک ابزار جدا نشدنی از علوم مختلف شده است و اهمّیّت یادگیری این ابزار به گونه ای برجسته شده که وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری در مصوّبۀ خود درس برنامه نویسی را برای دانشجویان اکثر رشته های علوم پایه و فنّی و مهندسی ضروری بر شمرده است.  متاسّفانه بسیاری از علاقه مندان به دنیای برنامه نویسی، بدون داشتن هیچگونه آشنایی با مفاهیم اوّلیّه وارد این این حرفه شده و در نهایت با مشکلات متعدّدی رو به رو می شوند که راه حل بسیاری از آنها، بازگشت به مراحل قبلی و آشنایی با علم الگوریتم و فلوچارت است.
همچنین، بسیاری از کسانی که با برنامه نویسی آشنایی دارند، قصد شرکت در رقابت های برنامه نویسی(همچون ACM) را دارند که یکی از مهم ترین الزامات برای ورود به عرصۀ "برنامه نویسی رقابتی"(Competitive Programming)، آشنایی با الگوریتم های مختلفی است که در حل مسائل کمک بسزایی می کنند.
تمام سعی ما بر این بوده تا پس از گذراندن این دوره و با حل مسائل و تمرینات مختلف، نیاز شما به مطالعه در زمینۀ فلوچارت و الگوریتم نویسی به حداقل و کمترین حد ممکن برسد و تا سطح بالایی نیاز های شما در این دوره برطرف شود.
در طرف دیگر، افرادی وجود دارند که هیچگونه آشنایی با جهان برنامه نویسی ندارند که ما در این دورۀ آموزشی به طور مفصّل به بیان اصول و مبانی آن خواهیم پرداخت.
برای ورود به این دوره هم نیاز به هیچگونه پیش نیازی به غیر از آشنایی با مبانی ریاضیات نیست.

 




فهرستـــ ویدیوها

مدت زمان دوره 5:41:00
  • با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

1
  • معرفی دوره

00:07:00

معرفی دوره

2
  • الگوریتم - بخش اول

00:30:00

در این جلسه، به آموزش مفاهیم اوّلیّه برای ورود به دنیای الگوریتم و با استفاده از مثال های متنوّع، پرداخته می شو

3
  • الگوریتم - بخش دوم

00:31:00

در جلسۀ سوّم، به ادامۀ آموزش مبانی الگوریتم پرداخته می شود و به دنبال آن مثال های متعدّدی برای آشنایی بیشتر با مسائل کاربردی مطرح می شود.

4
  • الگوریتم - بخش سوم

00:16:00

الگوریتم - بخش سوم 

5
  • تمرینات دوره ای

00:25:00

با در نظر گرفتن تمریناتی که جلسۀ قبل در اختیار دانشجویان قرار گرفت، در جلسۀ پنجم به حل و بررسی این سوالات پرداخته می شود تا اشکالات دانشجویان در این مباحث به حداقل برسد.

6
  • فلوچارت - بخش اول

00:24:00

با مفهوم جدید از ابزار الگوریتم نویسی، به نام فلوچارت آشنا می شویم؛ اینکه چگونه می توان از این ابزار برای بهبود روند ساخت برنامه و نگارش الگوریتم استفاده کرد.

7
  • فلوچارت - بخش دوم

00:19:00

پس از آشنایی با فلوچارت در جلسۀ قبل، حال وقت حل و بررسی چند مثال برای یادگیری بیشتر رسیده است. همچنین، در این جلسۀ چندین مسئله برای تمرین بیشتر در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

8
  • تمرینات دوره ای

00:20:00

در این قسمت، تمریناتی که در جلسۀ قبل در اختیار دانشجویان قرار گرفت حل شده و مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرند.

9
  • آرایه (لیست)

00:24:00

در بسیاری از مسائل روزمرّه دنیای برنامه نویسی، ممکن است با حجم عظیمی از داده ها سر و کار داشته باشیم که در این قسمت، برای حل چنین مشکلاتی با مفهوم جدیدی به نام 'آرایه' آشنا می شویم.

10
  • جستجو و مرتب سازی اطّلاعات

00:18:00

در صورت داشتن حجم زیادی از اطّلاعات، به وضوح مرتّب سازی این داده ها را می توان جزو اصلی ترین چالش ها برای یک برنامه نویس دانست و مهم تر از آن، انتخاب الگورتیمی مناسب برای جستجو و یافتن مقدار خاصی در بین اطّلاعات است. در این قسمت به صورت مقدّماتی با مشهورترین الگوریتم های جستجو و مرتّب سازی داده ها آشنا می شویم.

11
  • زیرالگوریتم

00:16:00

در این قسمت با مفهوم "زیرالگوریتم" آشنا شده و می آموزیم که چگونه می توان مسائل را به تکّه های کوچکتر تقسیم بندی کرد. 

12
  • آشنایی با مفاهیم ابتدایی برنامه نویسی

00:25:00

در این قسمت مفاهیم مقدّماتی زبان های برنامه نویسی مورد بررسی قرار می گیرند تا دانشجو با آشنایی بیشتری یادگیری زبان برنامه نویسی را آغاز کند.

13
  • اصول برنامه نویسی و ساخت برنامه

00:20:00

در جلسۀ پایانی دوره، علاوه بر آشنایی با اصول برنامه نویسی و ساخت برنامه، چند نکتۀ مهم در مورد روند یادگیری زبان برنامه نویسی را هم بررسی می کنیم.

14
  • اهمّیّت ریاضیات در یادگیری برنامه نویسی [به روزرسانی/ضمیمه]

00:34:30

عدم آموزش صحیح ریاضیات در اکثر محیط های آموزشی سیستم آموزشی کشورمان، موجب ظهور نگرش های تعصّبی نسبت به برنامه نویسی و تعارض این ابزار با دنیای کامپیوتر شده که درنتیجه ی همین مسئله، سردرگمی دانشجویان را جهت شروع یادگیری برنامه نویسی موازی با یادگیری ریاضیات شاهد هستیم. در این جلسه ی ضمیمه، علاوه بر بحث و بررسی پیرامون همین موضوع، نگاهی گذرا بر تفاوت علوم و مهندسی کامپیوتر شده است.

15
  • انتخاب بهترین روش یادگیری برنامه نویسی [به روزرسانی/ضمیمه]

00:32:00

بدون شکّ، یادگیری فرآیندی است که می تواند به شکل چشمگیری نحوۀ نگرش یک دانشجو را نسبت به حیطۀ مورد علاقۀ خود تعیین کند و از سوی دیگر با گسترش امکانات و روش های آموزش های مختلف، انتخاب شیوۀ صحیح یادگیری ممکن است تبدیل به یک چالش برای هر دانشجویی شود. در این جلسه علاوه بر بررسی مزایا و معایب بهترین شیوه های یادگیری، نکاتی جهت افزایش بازدهی یادگیری گفته می شود.


نظرات کاربران در رابطه با این دوره

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.
جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .