کمپ آموزشی و پروژه محور Asp.Net Core (اجرای پروژه واقعی )
دوره آموزشی Asp.Net Core کاملا پروژه محور
اگر به دنبال یادگیری فریمورک قدرتمند و محبوب Asp.net core هستی و میخوای دقیقا بلافاصله بعد از یادگیری یک پروژه فروشگاه هم بنویسی تا به مطالبی که یاد گرفتی مسلط بشی، پیشنهاد میکنیم کمپ آموزشی و پروژه محور Asp.net core رو شرکت کنی.
ما در این کمپ از صفر شروع به یادگیری ساختار وب، معماری های نرم افزار و فریمورک Asp.net core میکنیم و بعد از اینکه Asp.net core و معماری رو یاد گرفتیم بلافاصله با معماری یادگرفته شده و فریمورک Asp.net core شروع به پیاده سازی یک فروشگاه آنلاین میکنیم.
بلک فرایدی
🎉 بلک فرایدی تاپ لرن شروع شد! 🎉
🔥 70 درصد تخفیف ویژه روی تمامی دورههای آموزشی 🔥
اگر همیشه منتظر یک فرصت عالی برای یادگیری مهارتهای جدید بودید، الان وقتشه! 🚀
🎯 دورههای متنوع و کاربردی در زمینههای:
✔️ برنامهنویسی و توسعه وب
✔️ طراحی و گرافیک
✔️ امنیت و شبکه
✔️ و دهها موضوع جذاب دیگر
⏳ زمان محدوده! همین الان از بیشترین تخفیفها استفاده کنید🔔
✨ آینده شغلیتون رو همین امروز بسازید! 🌟
- مدرس دوره : سجاد باقرزاده ( رزومه )
- تعداد ویدیوها : 53 ویدیو
- مدت زمان دوره : 22:37:00
- سطح دوره : پیشرفته
- وضعیت دوره : به اتمام رسیده
- تاریخ آخرین بروزرسانی : 1400/06/06
آموزش WPF از مقدماتی تا پیشرفته
دوره آموزش WPF
Windows Presentation Foundation یا به اختصار WPF يک تکنولوژي جديد ساخت و اجراي اينترفيس در برنامه هاي جديد ويندوز است که اولين بار با .net فريم ورک 3.5 و در ويندوز ويستا ارائه شد. اما حالا با نسخه 4 خود و به کمک ويندوز 7، آمده تا بازي را عوض کند. همين حالا هم نرم افزار هايي نظير فايرفاکس 4، اينترنت اکسپلورر 9 و ... از WPF براي ساخت اينترفيس هايشان استفاده مي نمايند.
شما با استفاده از WPF میتوانید برنامه های تحت ویندوز با ظاهر بسیار زیبا و قدرتمند بسازید .
در پایان این دوره شما تسلط و مهارت کافی برای انجام پروژه های بزرگ را بدست خواهید آورد .
پیشنیاز های این دوره
علاقه
سی شارپ
Sql
سطح دوره
مقدماتی
متوسط
پیشرفته
جهت آشنایی بیشتر با دوره میتوانید ویدئوی معرفی دور آموزش WPF را مشاهده نمایید .
فهرستـــ ویدیوها
مدت زمان دوره 22:37:00با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.
آشنایی با زبان نشانه گذاری XAML
eXtensible Application Markup Language به اختصار XAML، گونه ی دیگر XMLماکروسافت برای توصیف GUI است. XAML همانند HTML، این امکان را فراهم می کند تا شما به راحتی GUI (رابط کاربری گرافیکی) خود را بنویسید و ویرایش کنید.
معرفی و کار با انواع Element ها در XAML - بخش اول
در این بخش درباره UIElement, FramworkElement و Control صحبت خواهد شد و در ادامه Element های Label, TextBlock, TextBox, Button, RepeatedButton, GroupBox, Expander, CheckBox و RadioButto را بررسی خواهیم کرد.
معرفی و کار با انواع Element ها در XAML - بخش دوم
در این بخش المنت های Menu, StatusBar و TextBox مورد بررسی قرار گرفته است.
معرفی و کار با انواع Element ها در XAML - بخش سوم
در این بخش المنت های Toolbar, ToolTip, ScrollViewerو Image مورد بررسی قرار گرفته است.
کار با Elementهای ComboBox, ListBox و ListView
در این بخش المنت های ComboBox, ListBox و ListView مورد بررسی قرار گرفته است و نحوه پر کردن اطلاعات بصورت دستی و Binding در آنها را انجام خواهیم داد.
کار با DataGrid به همراه RowDetailsTemplate
دیتاگرید جهت نمایش مجموعه ای از اطلاعات در قالب یک جدول مورد استفاده قرار میگیرد.
معرفی و کار با انواع Element ها در XAML - بخش چهارم
در این بخش المنت های TabContol, Border, Slider و ProgressBar مورد بررسی قرار گرفته است.
مدیریت خطاها در WPF
در این بخش نحوه مدیریت خطا ها یا همان Exception ها را به صورت کلی در WPF مورد بررسی قرار میدهیم.
بررسی ساختار درختی و Routed Events در WPF
در این بخش با Logical Tree Structure و Visual Tree Structure آشنا خواهید شد و سه استراتژی مربوط به رویداد ها (Direct Event , Bubbling Event و Tunneling Event) را در WPF، بررسی و پیاده سازی خواهیم کرد.
کار با Resource و Style ها و بررسی انواع آن
در این بخش انواع Resource ها مورد بررسی قرار میگیرد و نحوه استفاده از آن و همچنین پیاده سازی Style ها با استفاده از خصوصیت TargetType و استایل های سفارشی برای Control ها آموزش داده خواهد شد.
اتصال داده ها (Data Binding)
در این بخش نحوه اتصال داده ها با کمک binding در WPF آموزش داده خواهد شد، مواردی همچون : Binding Target, Binding Source , DataContext, UpdateSourceTrigger, BindingExpression
Mode Binding and Responding to change
در این بخش حالت های مختلف اتصال داده (TwoWay, OneWay,...) و نحوه اضافه کرده امکان PropertyChange به یک Property معمولی (با استفاده از INotifyPropertyChanged) از یک کلاس و همچنین استفاده از یک مجموعه جدید جنریک با نام ObservableCollection آموزش داده شده است.
تبدیل نوع داده در اتصال داده (IValueConverter)
در این بخش نحوه تبدیل مقدار ها در اتصال داده ها (Binding) با کمک اینترفیس IValueConverter آموزش داده شده و چندین مثال مختلف جهت روشن کردم موضوع پیاده سازی شده است.
بررسی خطا های Binding و انواع FormatString
در این بخش نحوه نمایش اطلاعات Bind شده به صفحات XAML سمت UI با فرمت سفارشی (FormatString) شده و همچنین نحوه بررسی و خطا یابی اتصال داده ها سمت XAML آموزش داده خواهد شد.
کار با Command ها
در این بخش شما با Command ها آشنا خواهید شد و با استفاده از Command ها می توانید وابستگی کد ها را به Eventهای یک Element از بین ببرید و کد های خود را قابل استفاده مجدد (Reusable) و قابل توسعه کنید و همچنین کدهایی مانند Cut, Copy , ... که در تمام نرم افزار ها وجود دارند را با کمک یک نام استفاده کنید.
کار با Triggerها در استایل های XAML
در این بخش ما با موضوع Triggerها در Style المنتهای XAML و انواع آن (Property Trigger, Data Trigger, Multi Trigger, Multi Data Trigger) آشنا خواهیم شد.
ادامه کار با Trigger ها و نحوه پیاده سازی Animation
در این بخش شما نحوه کار با انیمیشن ها در XAML و همچنین کاربرد EventTriggerها را آموزش خواهید دید .
اعتبار سنجی فرم ها توسط ValidationRules (قسمت اول)
در این بخش مقدمات و نحوه پیاده سازی قوانین اعتبارسنجی در صفحات XAML و همچنین تغییر وضعیت دکمه ثبت صفحه توسط Triggerها آموزش داده خواهد شد.
اعتبار سنجی فرم ها توسط ValidationRules (قسمت دوم)
در این بخش نحوه سفارشی سازی قوانین اعتبارسنجی توسط abstract کلاس ValidationRule و پیاده سازی قالب یا ControlTemplate مربوط به نمایش خطای کنترل های صفحه آموزش داده خواهد شد.
معرفی انواع Template ها در XAML - (قسمت اول)
در این بخش سه نوع ContentTemplate, DataTemplate و HierarchicalDataTemplate مورد بررسی قرار خواهد گرفت و توضیح کاملی درباره ContorolTemplate داده خواهد شد.
معرفی انواع Template ها در XAML - (قسمت دوم)
در این بخش نوع دیگری از Templateها به نام DataTemplate با ذکر مثال توضیح داده خواهد شد.
معرفی انواع Template ها در XAML - (قسمت سوم)
در این بخش نوع دیگری از Templateها به نام HierarchicalDataTemplate با ذکر چند مثال و با کمک یک المنت جدید به نام TreeView آموزش داده خواهد شد.
کار با UserControl ها
یک پروژه مطمعنا بخش هایی را شامل می شود که مجموعه ای از المنت ها و کد های تکراری را دارد به همین منظور استفاده از UserControl برای ما مهم می شود در این بخش نحوه ساخت و استفاده از یک UserControl در WPF را آموزش خواهیم داد و یک فایل آپلود را پیاده سازی خواهیم کرد.
کار با CustomControl ها
شاید شما بخواهید کنترل هایی را در پروژه هایتان داشته باشید که توسط خود شما سفارشی شده باشد و خصوصیاتی را داشته باشند که در کنترل های استاندارد WPF یافت نمی شود برای این منظور، میبایست از CustomControl ها استفاده کرد. در این بخش نحوه ساخت و استفاده از CustomControl را آموزش خواهم داد.
کار با Media Element ها (بخش اول)
در Wpf برای نمایش فیلم و فایل های صوتی ما از المنتی استفاده میکنیم به نام MediaElement، در این بخش با ساخت یک برنامه جهت بخش فیلم و صدا این امکان را توضیح خواهیم داد.
کار با Media Element ها (بخش دوم)
در این بخش ادامه قسمت قبل که پروژه پخش کننده فایل های صوتی و تصویری (Media Player) بود را، تکمیل خواهیم کرد.
نحوه پیاده سازی فضای نام های سفارشی در XAML
در این بخش روش های مختلف import (وارد کردن) کردن فضای نام های (namespace) مختلف در XAML را مورد بررسی و طی یک مثال ساده پیاده سازی خواهیم کرد.
شروع پروژه عملی
در این بخش توضیح کلی درباره پروژه عملی عنوان خواهد شد و دیتابیس پروژه به همراه جداول مورد نیاز با MSSql 2014 پیاده سازی خواهد شد.
پروژه عملی - قالب بندی پروژه
در این بخش پوشه بندی ها به همراه اضافه کردن مدلهای Entity به پروژه را انجام خواهیم داد.
پروژه عملی - سفارشی سازی پنجره اصلی برنامه
در این بخش صفحه اصلی برنامه به همراه دکمه های آن سفارشی سازی خواهد شد.
پروژه عملی - تکمیل پنجره اصلی برنامه (قسمت چهارم)
در این بخش لیست فیلم ها در قالب یک ScrollViewer به صفحه اصلی برنامه اضافه و استایل های اجزاء مختلف پروژه تکمیل خواهد شد.
پروژه عملی - تکمیل پنجره اصلی برنامه (قسمت پنجم)
در این بخش آیتم های داخل ScrollViewer را با استفاده از UserControlها پیاده سازی و رویدادهای MouseDown و MouseWheel را برای فرزندان StackPanel مربوط به لیست فیلم ها اضافه میکنیم.
پروژه عملی - تکمیل پنجره اصلی برنامه (قسمت ششم)
در این بخش قالب بندی بخش نمایش جزئیات هر فیلم در صفحه اصلی برنامه را تکمیل خواهیم کرد.
پروژه عملی - اضافه کردن فرم افزودن فیلم (قسمت هفتم)
در این بخش فرم افزودن یک فیلم جدید خواهیم ساخت و اطلاعات آن را به مدل مربوطه وصل میکنیم و در نهایت اطلاعات وارد شده را به دیتابیس اضافه میکنیم.
پروژه عملی - تکمیل فرم افزودن و نمایش فیلم ها (قسمت هشتم)
در این بخش نحوه اضافه کردن تصویر زمان افزودن یک فیلم جدید را پیاده سازی و این فرم را مرتب تر خواهیم کرد، همچنین لیست نمایش فیلم ها در صفحه اصلی را توسط کد و از دیتابیس نمایش خواهیم داد.
پروژه عملی - تکمیل فرم ویرایش و نمایش فیلم ها (قسمت نهم)
در این بخش کدهای XAML مربوط به صفحه ویرایش و نمایش فیلم را تکمیل و برای نمایش تصاویر bind شده به مدل صفحه از اینترفیس IValueConvertor استفاده خواهیم کرد.
پروژه عملی - تکمیل فرم ویرایش و حذف فیلم ها (قسمت دهم)
در این بخش ثبت اطلاعات در بخش ویرایش و حذف اطلاعات را تکمیل خواهیم کرد.
پروژه عملی - اعتبارسنجی فرم
در این بخش فرم مربوط به ثبت و ویرایش اطلاعات فیلم ها را اعتبارسنجی خواهیم کرد.
پروژه عملی - بخش تنظیمات برنامه (قسمت دوازدهم)
در این بخش صفحه مربوط به مدیریت اطلاعات وابسته به جدول فیلم ها مانند Directors, Genre و ... را ایجاد و با کمک UserControl ها تکمیل میکنیم.
پایان پروژه عملی - تکمیل بخش تنظیمات و استفاده از Material Design (قسمت پایانی)
در این بخش UserControl مربوط به کارگردان ها تکمیل و از Material Design در XAML استفاده خواهد شد.
درباره الگوی MVVM و اجزاء آن
در این بخش درباره MVVM، مزایا و دلیل استفاده از آن توضیح داده و بصورت کامل اجزاء آن را بررسی خواهیم کرد.
شروع پروژه تمرینی با الگوی MVVM
در این بخش پروژه تمرینی با الگوی MVVM در Net 5 را شروع و پوشه بندی اولیه پروژه انجام خواهد شد.
ایجاد UserControl به همراه Model و ViewModel
در این بخش کلاس های Model و ViewModel مربوط به UserControl کارمندان را پروژه تمرینی ساخته و NotifyPropertyChanged را برای ViewModel آن پیاده سازی میکنیم.
ساخت Repository و ارتباط آن با ViewModel
در این بخش یک Repository استاتیک برای پروژه در لایه Data ایجاد کرده و ارتباط ریپوزیتوری را با ViewModel مربوط به UserControl کارمندان برقرار میکنیم.
ساخت کلاس RelayCommand برای پیاده سازی Command ها
در این بخش جهت پیاده سازی عملیات مربوط به دکمه Add در فرم کارمندان می بایست کلاس ارثبری شده ای از ICommand ساخته شود (RelayCommand) تا دستورات Execute و CanExecute برای دکمه مورد نظر ساخته شود.
نظرات کاربران در رابطه با این دوره