آموزش ساخت سیستم Grid دو بعدی در یونیتی

تخفیف نوروزی
 آموزش ساخت سیستم Grid دو بعدی در یونیتی

آموزش ساخت سیستم Grid دو بعدی در یونیتی

سیستم Grid در یونیتی یک سیستم کارآمد است که میتوان از آن برای کارهای زیادی استفاده کرد. Grid یک فضای تقسیم بندی شده است که دارای طول و عرض و تعداد مساوی خانه است. که در یونیتی و تمام نرم افزار های طراحی مانند بلندر، فتوشاپ، ایلیستریتور و ... قابل مشاهده است
از فواید این سیستم که در این دوره بررسی میشوند:
ساخت یک HeatMap
ساخت یک TileMap برای راحتی در چینش مراحل یک بازی دو بعدی
ساخت یک سیستم Pathfiding (مسیریاب)
و آخرین موردی که در این دوره بررسی میکنیم ساخت بازی Minesweeper هست
برای آشنایی بیشتر کلیپ آشنایی با دوره را مشاهده کنید.
نیازمندی های دوره:
آشنایی با موتور بازی سازی یونیتی
آشنایی با زبان C#


پیش نمایش


لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد .

جهت اطلاع از دوره های جدید ، بروز رسانی دوره ها ، تخفیف ها ، عضو کانال تلگرام ما با آدرس Top_Learn@ شوید .

در کانال هدیه و تخفیف های خوبی برای دانشجویان عزیز قرار میدهیم .

مدت زمان دوره: 03:24:00
راهنما! برای دانلود با دانلود منیجر(IDM) بر روی این لینک کلیک کنید.

اگر در باز کردن فایل ها مشکل داشتید آخرین نسخه win rar را نصب کنید و با km player مشاهده کنید .

معرفی دوره

در این قسمت Grid رو با هم ایجاد میکنیم تا در قسمت های بعد از اون استفاده کنیم

در این قسمت یاد میگیریم چطور مقادیر جدول های خودمون رو مدیریت میکنیم و اون ها رو تغییر بدیم

در این قسمت یاد میگیریم چطور میتوانیم از طریق کد نویسی  یک Mesh ایجاد کنیم

خب دوستان توی این قسمت با استفاده از آموزش های قبلی سیستم HeatMap رو پیاده سازی میکنیم.

این قسمت Grid ساخته شده رو تبدیل میکنیم به یه Grid که میتونه از هر نوعی پشتیبانی کنه
 

خب بالاخره میریم سراغ قسمت های اصلی این آموزش
تی این قسمت سیستم Tilemap رو پیاده سازی میکنیم

تو این قسمت از Grid مون برای ساخت سیستم مسیر یاب استفاده میکنیم

برای ارسال نظر نیاز است وارد سایت شوید. در صورت نداشتن حساب کاربری عضو شوید.