آموزش ReactJs ( مقدماتی تا پیشرفته )

ری اکت , یک کتابخانه open-source جاوا اسکریپت برای ایجاد رابط کاربری به خصوص برای برنامه های تک صفحه ای است. با ترکیب سرعت و کارایی جاوا اسکریپت با روشی کارآمدتر برای دستکاری DOM، موجب می‌شود تا صفحات وب‌سایت‌ها به‌صورتی سریع‌تر در دسترس قرار بگیرند. ایجاد برنامه های React نیاز به استفاده از کتابخانه های اضافی برای مدیریت state و تعامل با API دارد نمونه مربوط به چنین کتابخانه هایی ری داکس است. با استفاده از ریداکس، State های اپلیکیشن در یک مخزن نگهداری می‌شوند و دسترسی هر کامپوننت به تمامی State ها نیز امکان پذیر است.  

افراد علاقه مند به توسعه و برنامه نویسی فرانت اند می توانند ری اکت را در برنامه نویسان به طور کامل بیاموزند.

قیمت این دوره: 378,000 113,400 تومان
  • مدرس دوره : یونس قربانی
  • تعداد ویدیوها : 120 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 27:27:00
  • سطح دوره : متوسط
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1400/02/08
ثبتـــ نام در این دوره ثبت نام در دوره
آموزش جامع ReactNative

آموزش جامع ReactNative

یکی از آرزوهای من و شاید خیلی از برنامه نویس ها  این بوده که با یادگیری یک زبان برنامه نویسی برنامه هایی بنویسیم که روی پلتفرم های مختلف اجرا بشه.

هر چند که تلاش های زیادی تو این زمینه شد ولی هیچکدوم چنگی به دل نزد تا اینکه فیسبوک در ابتدای سال ۲۰۱۳  اولین نسخه stable از یک کتابخونه جاوا اسکریپت رو بصورت اوپن سورس روی  گیت هاب منتشر کرد.اسم این کتابخونه ReactJs بود که برای توسعه وب اپلیکیشن ها مورد استفاده قرار می گرفت.این کتابخونه سرعت بسیار بالا و سادگی خاصی داشت که باعث شد خیلی سریع مورد توجه قرار بگیره. اواخر مارچ ۲۰۱۵  بود که فیسبوک یک فریمورک جدید به اسم ReactNative منتشر کرد که بهت اجازه میداد فقط با استفاده از جاوا اسکریپت و کتابخونه React  اپلیکیشن موبایل برای ios بسازی. فیسبوک شش ماه بعد گام اصلی و محکم رو با انتشار React Native  برای Android برداشت . توسعه دهنده ها دیگه مجبور به نوشتن کدهای جداگونه برای سیستم عامل های مختلف نبودن و استارتاپ ها و صاحبان کسب کار به توسعه دهنده هایی دسترسی پیدا کردند که برای هر دو سیستم عاملAndroid  و IOS اپلیکیشن طراحی میکردند.

 

خوب اول از همه در مورد React Native  صحبت کنیم که چی هست و چه کارهای برای ما میتونه انجام بده

 

به صورت خیلی ساده اگر بخوام بگم

React Native  به ما اجازه میده که از کتابخانه React  استفاده کنیم تا بتونیم اپلیکیشن ها موبایلی برای اندروید و ios بسازیم و یک گزینه عالی برای توسعه دهندگانی هست که جاوا اسکریپت کار میکنند و میخوان اپلیکیشن موبایل هم طراحی کنند و اگر با ReactJs کار میکنید بهترین انتخابتون React Native هست چون به راحتی می تونید اپلیکیشن موبایلی هم تحویل بدید چون ساختنش براتون وقت زیادی نمیگیره و میتونید به مشتری بگید اپلیکیشن موبایلی رو هم رایگان میدیم بهتون تا کلی مشتری داشته باشید.

کامپوننتهای درونی زیادی همراه با React Native ارائه نمیشن و میشه گفت مثل ReactJs مینیمال هست و در مقایسه با flutter  که به همراه کلی کامپوننتهای داخلی ارائه میشه  ولی React Native قابلیت انتخاب به شما میده و به خاطر انعطاف پذیری بالا به راحتی میتونید کلی کامپوننتهای آماده اضافه کنید و درکل خیلی انعطاف پذیر هست.

 

یک مثال از اپلیکیشن های ساخته شده با React Native اینستاگرام هست و فکر میکنم تنها همین اپلیکیشن قدرت کامل React Native  رو نشون میده

 

پیشنیازهای دوره :

آشنایی با جاوا اسکریپت Es6

آشنایی با ReactJs هست از جمله کامپوننتهای تابعی ، Stateها ,  Props و Hooks و ... 

 

App های ساخته شده توسط ReactNative واقعا یک اپلیکیشن موبایل هستن چون شما با ReactNative نمیاید WebApp یا HTMLAPP یا ترکیبی از هر 2 بسازید بلکه شما یک App واقعی میسازید که غیر قابل تشخیص هست با Appهای که توسط Objective C و جاوا ساخته شدن

چون ReactNative دقیقا از همون بلاک های UI ایی استفاده میکنه که در IOS و اندروید استفاده میشه و ما در ReactNative با استفاده از React  و جاوا اسکریپت این بلاک هارو برای ساخت کنار هم قرار میدیم .

 

با ReactNative  خیلی سریعتر از اون چیزی که فکر میکنید میتونید App طراحی کنید برای مثال شما در ReactNative بعد هر بار اضافه یا ویرایش نیازی به کامپایل دوباره ندارید بلکه با Hot Reloading بعد هر بار ذخیره به سرعت تغیرات اعمال میشن و این واقعا عالی هست که در کسری از ثانیه تغییراتی که داری انجام میدی رو میبینی و پیش میری بجای اینکه دوباره کامپایل کنی و ببینی دوباره ادامه بدی.

 

 اگه کمی فکر کنید میفهمید که دارید انتخاب درستی رو برای یادگیری ReactNative میگیرید چون که به سرعت در حال پیشرفت هست و اکثر برنامه نویس های موبایل دارن میان این سمت تا ReactNative رو توی رزومه شون داشته باشن و اگه فکرشو بکنید فقط با یک زبان برای همه سیستم عامل های موبایل میتونید App بسازید. این عالی نیست؟

در این دوره چندین پروژه ساخته خواهد شد از جمله اپلیکیشن کارهای روزمره ، ارتباط با سرور ، احراز هویت و ... که در طول دوره در کنار هم خواهیم ساخت

 

دوره کاملا دانشجو محور هست و می تونید نظرات خودتون رو برام بفرستید تا باهم کاملترین دوره React Native موجود رو بسازیم.




فهرستـــ ویدیوها

مدت زمان دوره 27:27:00
  • با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

1
  • معرفی دوره

00:08:00

معرفی دوره

2
  • نصب و راه اندازی محیط توسعه React Native

00:47:00

در این قسمت یاد میگیریم که چگونه می تونیم محیط توسعه ری اکت نیتیو رو به ساده ترین شکل ممکن راه اندازی کنیم و اولین پروژه خودمون رو بسازیم.

3
  • کاپوننتهای View ،Text و استایل دهی

00:24:00

در این قسمت با کامپوننتهای View و Text آشنا میشیم که چی هستند و چه مواقعی باید ازشون استفاده کنیم و همچنین در مورد استایل نویسی در React Native صحبت خواهیم که کرد درکل آیا در React native امکان نوشتن css هست یا نه و چگونه میتونیم استایل بنویسیم برای کامپوننتها.

4
  • نحوه استفاده از State

00:11:00

در این قسمت یاد میگیریم که چگونه از State استفاده کنیم که تنها برای یادآوری قرار داده شده تا نمایش بدیم که هیچ تفاوتی با State ها در ReactJs ندارن.

5
  • تبدیل کامپوننتهای تابعی به نوع کلاسی

00:05:00

در این قسمت یاد میگیریم که چگونه می تونیم کامپوننتهای تابعی نوشته شده را به کامپوننتهای نوع تابعی تبدیل کنیم که تفاوت هرکدام را ببینیم چونکه در این دوره تنها از کامپوننتهای نوع تابعی استفاده خواهد شد.

6
  • کامپوننت TextInput

00:22:00

در این قسمت با نحوه استفاده از کامپوننت TextInput  آشنا میشیم به همراه مثال که وقتی کاربر موارد خواسته شده رو وارد کرد با استفاده از رویداد onChangeText به صورت همزمان بتونیم در کامپوننت Text به نمایش بزاریم و همچنین با پراپ هایی که زیاد مورد استفاده قرار داده میشن از جمله multiline برای نوشتن چندین خط در TextInput و placeholder و keyboardType که آیا تنها اعداد را در صفحه کلید نمایش بدیم یا حروف نیز آشنا خواهیم شد.

7
  • کامپوننت ScrollView

00:16:00

در این قسمت یاد میگیریم که چگونه می تونیم لیستی از داده ها را حلقه زده و به نمایش بزاریم و اگر داده ها بیشتر از میزان اندازه صفحه نمایش بود با استفاده از کامپوننت ScrollView قابلیت اسکرول کردن به کاربر میدیم که بتونه با بالا یا پائین کشیدن تمامی داده ها رو مشاهده کنه.

8
  • کامپوننت FlatList

  • نمایش آنلاین این بخش رایگان است
00:14:00

در این قسمت یاد میگیریم که چگونه می تونیم لیستی از داده ها را حلقه زده و به نمایش بزاریم توسط کامپوننت FlatList که نسبت به ScrollView مزایای بهتر و عملکرد بهتری را دارا می باشد.

9
  • کامپوننت Touchable

00:13:00

در این قسمت یاد میگیریم که چگونه می توانیم قابلیت اضافه کردن رویداد لمس را به المنت های رندر شده توسط کامپوننت Touchable اضافه کنیم.

10
  • ساخت اپلیکیشن مدیریت کننده اشخاص بخش اول

00:33:00

در این قسمت با مباحثی که تا الان آموزش داده شده شروع به ساخت اپلیکیشنی برای مدیریت اشخاص می کنیم تا مباحث آموزش داده شده را در عمل استفاده کنیم.

11
  • ساخت اپلیکیشن مدیریت کننده اشخاص بخش دوم

00:24:00

در این قسمت با مباحثی که تا الان آموزش داده شده شروع به ساخت اپلیکیشنی برای مدیریت اشخاص می کنیم تا مباحث آموزش داده شده را در عمل استفاده کنیم و با کامپوننتهای Alert و TouchableWithoutFeedback نیز آشنا خواهیم شد.

12
  • Flexbox

  • نمایش آنلاین این بخش رایگان است
00:19:00

در این قسمت با Flexbox آشنا خواهیم شد که به چه صورت با استفاده از Flex المنتهای رندر شده را در مکانهای مورد نظر قرار دهیم.

13
  • استفاده از آیکون ها

  • نمایش آنلاین این بخش رایگان است
00:17:28

در این قسمت به نحوه استفاده و اضافه کردن آیکون ها از فونت های متفاوت موجود که توسط Expo به راحتی در اختیار ما قرار داده شده خواهیم پرداخت.

14
  • استفاده از فونت سفارشی

00:17:00

در این قسمت به نحوه اضافه کردن فونت های سفارشی در پروژه خواهیم پرداخت.

15
  • استایل گلوبال

00:05:30

در چندین قسمت گذشته با هم آموختیم که می توانیم در هر کامپوننت استایل های مربوطه را بنویسیم یا استایل دهی کنیم. مشکلی که در آینده یا پروژه های بزرگ پیش خواهد آمد تکه تکه بودن استایل ها خواهد بود که در این قسمت به نحوه ایجاد استایلهای گلوبال می پردازیم تا تمامیه استایلهای مورد نیاز پروژه را در یک مکان داشته باشیم.

16
  • کامپوننت SectionList

00:12:00

کامپوننت SectionList نیز همانند کامپوننتهای FlatList و ScrollView برای به نمایش گذاشتن لیستی از داده ها مورد استفاده قرار داده میشود تنها تفاوت قابلیت نمایش بخش ها و سفارشی سازی آنها می باشد که در این جلسه خواهیم آموخت.

17
  • کامپوننت Image

00:08:00

در این قسمت در مورد نحوه قرار دادن تصاویر لوکال و آنلاین با استفاده از کامپوننت Image صحبت خواهیم کرد.

18
  • دیباگ اپلیکیشن توسط Chrome DevTools

00:14:30

مهمترین مهارتی که هر برنامه نویس باید داشته باشد مهارت خطایابی یا همون دیباگ کردن هست، که در این قسمت باهم نحوه دیباگ کردن اپلیکیشن توسط Developer Tools مرورگر معروف Google Chrome را خواهیم آموخت.

19
  • دیباگ اپلیکیشن توسط VSCode

00:13:30

مهمترین مهارتی که هر برنامه نویس باید داشته باشد مهارت خطایابی یا همون دیباگ کردن هست، که در این قسمت باهم نحوه دیباگ کردن اپلیکیشن توسط Visual Studio Code را خواهیم آموخت.

20
  • پابلیش اپلیکیشن در Expo

00:08:30

در این قسمت با نحوه پابلیش اپلیکیشن ساخته شده در Expo آشنا خواهیم شد تا بتوانیم اپلیکیشن در دست ساخت خود را به دیگر دوستان و هم تیمی ها خود جهت تست ارسال کنیم.

21
  • مجازی ساز اندروید Nox Player

00:07:30

در این قسمت با مجازی ساز اندروید Nox Player جهت استفاده به عنوان محیط توسعه اپلیکیشن های React Native آشنا میشویم.

22
  • React Navigation

00:06:00

در این قسمت با React Navigation آشنا میشویم.

23
  • Stack Navigator

00:09:30

در این قسمت با Stack Navigator ،که یک مدل جهت یابی درReact Navigation است، آشنا میشویم.

24
  • Navigation Props

00:15:30

در این قسمت با پراپ هایی که React Navigation در دسترس ما قرار میدهد آشنا میشویم که به چه صورت می توانیم صفحات را در Stack Navigator مدیریت کنیم.

25
  • ارسال داده بین صفحات

00:10:00

در این قسمت با نحوه ارسال داده بین صفحات آشنا خواهیم شد

26
  • پیکربندی Header Bar

00:09:00

در این قسمت با پیکربندی هدری که Stack Navigator در اختیار ما قرار داده آشنا خواهیم شد که به چه صورت می توانیم استایل دهی کنیم.

27
  • Header Buttons

00:11:00

در این قسمت با قرار دادن کامپوننتهای سفارشی در هدر، تغییر عنوان صفحه با استفاده از رویدادها و اضافه کردن دکمه به هدر بار آشنا خواهیم شد.

28
  • Drawer Navigation

00:24:00

در این قسمت با Drawer Navigation آشنا خواهیم شد.

29
  • Tab Navigation

00:17:09

در این قسمت با Bottom Tab Navigation آشنا می شویم.

30
  • Nesting Navigators

00:12:00

یکی از سخترین موارد یادگیری Navigation در React Native بحث تو در تو نوشتن Navigatorها می باشد که در این جلسه به صورت خیلی ساده توسط ورژن جدید react-navigation آموزش داده شده.

31
  • چرخه حیات Navigation

00:18:22

همانطوری که باید با چرخه حیات کامپوننتها در ری اکت آشنا باشید، ما همان چرخه حیات را هم در React Native داریم و قابل استفاده هست. تنها یا یک تفاوت که صفحات رندر شده یا Mount شده در React Native دیگر قابلیت Unmount شدن را ندارند و اگر بخواهیم کارکردی پیاده سازی کنیم که برخی کدهای نوشته شده تنها زمانی که کاربر وارد این صفحه شد اجرا شوند می توانیم از componentDidMount بهر ببریم اما زمانی که کاربر قصد خارج شدن را از صفحه داشت باید از قابلیتهایی که react navigation در دسترس ما قرار داده بهره ببریم که در این قسمت باهم خواهیم آموخت.

32
  • Fullscreen Modal

00:06:00

در برخی شرایط نیازمنده استفاده از Modal یا صفحاتی که تنها برای یک کار کوچک مثل popup مورد استفاده قرار میگیرند داریم که میتوانیم از قابلیتی که React navigation در اختیار ما قرار داده است استفاده کنیم به نام fullscreen modal.

33
  • کامپوننت Statusbar و ماژول Platform

00:16:07

در این قسمت با رسپانسیو کردن UI طراحی شده به روش صحیح با استفاده از کامپوننت Statusbar وماژول Platform آشنا خواهیم شد.

34
  • Dimensions

00:20:48

در این قسمت در مورد ابعاد صفحه نمایش صحبت خواهیم کرد تا با استفاده از Dimensions که React Native در اختیار ما قرار داده بتونیم بسته به اندازه صفحه نمایش گوشی کاربر UI خودمون رو رسپانسیو کنیم و کنترل این رو داشته باشیم که اگر صفحه عمودی بود به چه صورت نمایش داده بشه در غیر این صورت اگر افقی بود به چه صورت

35
  • کپسوله سازی استایلها

00:10:15

در این قسمت با نحوه کپسوله سازی استایلها آشنا خواهیم شد.

36
  • نوشتن کدهای مختص هر پلتفرم

00:13:28

در این قسمت خواهیم آموخت که برای هر سیستم عامل بتوانیم کدهای مختص بنویسیم تا کنترل کامل روی رسپانیو بودن UI داشته باشیم.

37
  • ExpoConstants

00:06:58

در این قسمت در مورد ExpoConstants صحبت خواهیم کرد.

38
  • آماده سازی پروژه تاپلرن

00:18:29

در این قسمت به آماده سازی محیط کاری برای شروع پروژه تاپلرن خواهیم پرداخت

39
  • ساخت Welcome Screen

00:24:33

در این قسمت با نحوه ساخت واکنشگرای صفحه خوش آمدید اپلیکیشن تاپلرن آشنا خواهیم شد

40
  • ساخت صفحه ورود بخش اول

00:24:48

در این قسمت صفحه ورود کاربران را خواهیم ساخت.

41
  • ساخت صفحه ورود بخش دوم

00:14:37

در این قسمت صفحه ورود کاربران را خواهیم ساخت.

42
  • کتابخانه Formik

00:16:13

در این قسمت با کتابخانه معروف Formik که برای ساخت فرم ها در React و React Native مورد استفاده قرار می گیرد آشنا خواهیم شد.

43
  • اعتبار سنجی فرم توسط Yup

00:21:09

در این قسمت با ابزاری عالی با نام Yup که برای اعتبار سنجی فرم ها در دنبای جاوااسکریپت مورد استفاده قرار میگیرد آشنا خواهیم شد.

44
  • نمایش خطا در فرم

00:10:08

در این قسمت با نمایش صحیح خطا در فرم ها توسط قابلیت Formik آشنا خواهیم شد.

45
  • ساخت TextInput سفارشی

00:16:08

در این قسمت شروع به ساخت یک کامپوننت TextInput سفارشی خواهیم کرد تا تمامیه استایلهایی که نیاز داریم را داشته باشد تا بتوانیم یکبار نوشته و در همه جا ازش بهره ببریم.

46
  • ساخت صفحه ثبت نام

00:11:47

در این قسمت به ساخت صفحه ثبت نام کاربر خواهیم پرداخت.

47
  • تایید تکرار کلمه عبور توسط Yup

00:09:15

در این قسمت با نحوه تایید تکرار کلمه عبور با استفاده از ابزار پرطرفدار Yup آشنا خواهیم شد.

48
  • کامپوننت ToplearnFormField

00:13:46

در این قسمت به Refactor کردن کدهای صفحات ثبت نام و ورود خواهیم پرداخت با ساخت یک کامپوننت جدید به نام ToplearnFormField

49
  • کامپوننت Toplearn Form

00:10:38

در این قسمت به Refactor کردن Formik با ساخت یک کامپوننت جدید به نام ToplearnForm خواهیم پرداخت.

50
  • کامپوننت Submit Button

00:12:15

در این قسمت به Refactor کردن دکمه سفارشی ساخته شده در فرم ها خواهیم پرداخت و همچنین با یک هک خیلی عالی برای جلوگیری از import های زیاد آشنا خواهیم شد.

51
  • کامپوننت Screen

00:12:38

در این قسمت با هم خواهیم آموخت چطور با ساخت یک کامپوننت به نام Screen می توانیم از نوشتن کدهای تکراری جلوگیری کنیم

52
  • ساخت Bottom Tab Navigator

00:13:29

در این قسمت با استفاده از Bottom Tab Navigator به ساخت صفحه اصلی خواهیم پرداخت.

53
  • پیکربندی Bottom Tabs بخش اول

00:12:35

در این قسمت به پیکربندی و Refactor کردن Bottom Tabs خواهیم پرداخت.

54
  • پیکربندی Bottom Tabs بخش دوم

00:13:40

در این قسمت به پیکربندی و Refactor کردن Bottom Tabs خواهیم پرداخت

55
  • Refactor کردن Stack Navigator و فونت ها

00:09:17

در این قسمت همانطور که Tab Navigator رو Refactor کردیم Stack Navigator را هم به همان صورت در یک فایل جدا قرار داده و نه تنها Stack Navigator بلکه توابع فونت ها را نیز در فایل جدا قرار خواهیم داد.

56
  • ساخت صفحه اکانت کاربری بخش اول

00:13:31

در این قسمت به ساخت و استایل دهی صفحه اکانت کاربری خواهیم پرداخت.

57
  • ساخت صفحه اکانت کاربری بخش دوم

00:10:34

در این قسمت به ساخت و استایل دهی صفحه اکانت کاربری خواهیم پرداخت.

58
  • ساخت صفحه اکانت کاربری بخش سوم

00:11:59

در این قسمت به ساخت و استایل دهی صفحه اکانت کاربری خواهیم پرداخت.

59
  • صفحه دوره ها

00:11:15

در این قسمت به ساخت ادامه صفحه دوره ها جهت نمایش دوره های تاپلرن خواهیم پرداخت.

60
  • ساخت کامپوننت Card

00:18:44

در این قسمت به ساخت کامپوننتی به نام Card برای نمایش دوره ها به صورت خیلی زیبا خواهیم پرداخت

61
  • استفاده از Material Top Tab بخش اول

00:12:04

در این قسمت با نحوه استفاده از Material Top Tab Navigator آشنا خواهیم شد

62
  • استفاده از Material Top Tab بخش دوم

00:07:50

در این قسمت با نحوه استفاده از Material Top Tab Navigator آشنا خواهیم شد

63
  • رسپانسیو کردن فونت ها

00:12:53

در این قسمت در مورد نحوه رسپانسیو کردن فونت ها صحبت خواهیم کرد

64
  • ساخت و استفاده از Swipable بخش اول

00:20:33

در این قسمت با استفاده از کامپوننت Swipable به نمایش لیست دوره های من خواهیم پرداخت.

65
  • ساخت و استفاده از Swipable بخش دوم

00:11:39

در این قسمت با استفاده از کامپوننت Swipable به نمایش لیست دوره های من خواهیم پرداخت

66
  • ساخت Alert تائید پاک کردن دوره

00:13:29

در این قسمت با استفاده از کامپوننت Alert تائیدیه پاک کردن دوره را به صورت زیبا و تمیز خواهیم ساخت

67
  • ساخت صفحه توضیحات دوره بخش اول

00:15:50

در این قسمت با نحوه ساخت و ارسال دوره به صفحه توضیحات آشنا خواهیم شد

68
  • ساخت صفحه توضیحات دوره بخش دوم

00:17:21

در این قسمت با نحوه ساخت و ارسال دوره به صفحه توضیحات آشنا خواهیم شد.

69
  • ارتباط با سرور توسط Axios

00:15:36

در این قسمت با نحوه ارتباط با سرور و دریافت و نمایش داده ها آشنا خواهیم شد.

70
  • ویرایش صفحه توضیحات دوره

00:09:06

در این قسمت به ویرایش صفحه توضیحات دوره خواهیم پرداخت و همچنین مشکل overflow توضیحات دوره را نیز بر طرف خواهیم کرد.

71
  • Activity Indicator

00:07:30

در این قسمت با کامپوننت Activity Indicator آشنا خواهیم شد.

72
  • چک کردن دسترسی به اینترنت

00:11:27

در این قسمت با نحوه چک کردن دسترسی به اینترنت آشنا خواهیم شد تا بتوانیم کنترل بیشتری بر روی اپلیکیشن داشته باشیم.

73
  • ساختاردهی ارتباط با سرور

00:10:15

در این قسمت با بهترین ساختار ارتباط با سرور آشنا خواهیم شد.

74
  • استفاده از React Context بخش اول

00:12:34

در این قسمت با نحوه استفاده از React Context Api آشنا خواهیم شد.

75
  • استفاده از React Context بخش دوم

00:14:15

در این قسمت با نحوه استفاده از React Context Api آشنا خواهیم شد.

76
  • ثبت نام کاربر

00:19:25

در این قسمت با نحوه ثبت نام کاربران و ارسال اطلاعات جهت ثبت نام به سرور آشنا خواهیم شد.

77
  • نمایش Toast Message

00:09:47

در این قسمت با نمایش پیام های Toast آشنا خواهیم شد.

78
  • نمایش Toast برای ثبت نام موفق

00:11:41

در این قسمت با نحوه نمایش Toast Message در صفحه Login برای موفقیت آمیز بودن ثبت نام آشنا خواهیم شد.

79
  • استفاده مجدد از Toast

00:08:33

در این قسمت به Refactor کردن Toast Message ها جهت استفاده مجدد این کامپوننت بدون تکرار خواهیم پرداخت.

80
  • مدیریت ورود کاربر

00:10:22

در این قسمت در مورد نحوه ورود کاربر و دریافت داده های احراز هویت آشنا خواهیم شد

81
  • AsyncStorage

00:12:41

در این قسمت با نحوه صحیح ذخیره داده در AsyncStorage آشنا خواهیم شد.

82
  • JWT Token

00:17:23

در این قسمت بیشتر با ابزار احراز هویت توکن آشنا خواهیم شد.

83
  • کنترل Navigation

00:16:43

در این قسمت در مورد کنترل مسیر بعد احراز هویت کاربر را خواهیم آموخت.

84
  • Stack Actions

00:13:45

در این قسمت با نحوه مدیریت استک مسیرها بیشتر آشنا خواهیم شد تا کنترل بیشتری در مسیرها داشته باشیم.

85
  • خروج با 2 ضربه بر دکمه برگشت

00:12:57

در این قسمت با نحوه خروج 2 ضربه ایی روی دکمه برگشت آشنا خواهیم شد.

86
  • مدیریت Logout

00:08:17

در این قسمت با نحوه خروج از اکانت کاربری Logout آشنا خواهیم شد.

87
  • شروع کار با Redux

00:12:45

در این قسمت با ریداکس و نحوه عملکرد آن جهت بهبود بخشیدن به اپلیکیشن آشنا خواهیم شد.

88
  • ساخت Store و Reducer

00:15:22

در این قسمت با نحوه ساخت Reducer و Store آشنا خواهیم شد.

89
  • ساخت Action

00:08:24

در این قسمت با نحوه ساخت یک ساختار عالی برای بهره بردن بیشتر از Action ها آشنا خواهیم شد.

90
  • استفاده از Store به جای Context بخش اول

00:13:55

در این قسمت با نحوه پیاده سازی و استفاده از ریداکس به جای Context آشنا خواهیم شد.

91
  • استفاده از Store به جای Context بخش دوم

00:06:54

در این قسمت با نحوه پیاده سازی و استفاده از ریداکس به جای Context آشنا خواهیم شد

92
  • Splash Screen

00:12:57

در این قسمت در مورد نحوه پیکربندی و ساخت Splash Screen صحبت خواهیم کرد.

93
  • Animated Splash Screen

00:11:22

در این قسمت در مورد نحوه پیکربندی و ساخت Splash Screen صحبت خواهیم کرد.

94
  • دسترسی به گالری توسط Image Picker

00:13:00

در این قسمت با نحوه دسترسی به گالری گوشی کاربر و انتخاب عکس آشنا خواهیم شد.

95
  • دسترسی به دوربین توسط Image Picker

00:05:34

در این قسمت با نحوه دسترسی به دوربین گوشی کاربر و گرفتن عکس آشنا خواهیم شد.

96
  • ذخیره آدرس عکس

00:07:45

در این قسمت با نحوه ذخیره و دریافت آدرس عکس گرفته شده آشنا خواهیم شد.

97
  • ساخت فایل نصبی apk

00:13:05

در این قسمت با نحوه Build و ساخت فایل نصبی اندرویدی آشنا خواهیم شد.

98
  • Expo Eject

00:12:33

در این قسمت با نحوه Eject کردن پروژه Expo آشنا خواهیم شد.

99
  • React Native Cli بخش اول

00:14:57

در این قسمت با نحوه ساخت پروژه بدون استفاده از Expo توسط React Native Cli آشنا خواهیم شد

100
  • React Native Cli بخش دوم

00:09:35

در این قسمت با نحوه ساخت پروژه بدون استفاده از Expo توسط React Native Cli آشنا خواهیم شد.

101
  • توضیح کامل ساختار پروژه

00:17:30

در این قسمت به توضیح کامل ساختار یک پروژه ری اکت نیتیو خواهیم پرداخت.

102
  • ساخت محیط توسعه پروژه یاداشتهای من

00:13:34

در این قسمت به ساخت محیط توسعه پروژه جدید خواهیم پرداخت.

103
  • آشنایی با ساختار Native Base و ساخت Layout

00:12:40

در این قسمت با ساختار Native Base آشنا خواهیم شد.

104
  • ساخت صفحه خانه و پیاده سازی Stack

00:11:47

در این قسمت اولین صفحه را باهم به همراه Stack Navigation خواهیم ساخت.

105
  • ساخت کامپوننت یاداشت ها

00:05:40

در این قسمت کامپوننت یاداشتها را پیاده سازی خواهیم کرد.

106
  • نحوه اضافه کردن فونت سفارشی

00:09:04

در این قسمت با نحوه راست چین سازی اپلیکیشن و اضافه کردن فونت سفارشی به پروژه آشنا خواهیم شد

107
  • سفارشی سازی Native Base

00:14:44

در این قسمت با نحوه سفارشی سازی Native Base آشنا خواهیم شد.

108
  • ساخت صفحه یاداشت جدید

00:16:07

در این قسمت به ساخت صفحه یاداشت جدید خواهیم پرداخت

109
  • پیاده سازی Context

00:12:12

در این قسمت با نحوه پیاده سازی Context آشنا خواهیم شد

110
  • پایگاه داده Realm

00:08:17

در این قسمت با پایگاه داده Realm آشنا خواهیم شد

111
  • پیاده سازی عملیات CRUD

00:08:00

در این قسمت با پیاده سازی CRUD در پایگاه داده Realm آشنا خواهیم شد

112
  • استفاده از Context

00:14:00

در این قسمت از Context استفاده خواهیم کرد.

113
  • ساخت صفحه ویرایش یاداشت

00:13:42

در این قسمت با نحوه ساخت و پیاده سازی بروزرسانی یاداشتهای و حذف آنها آشنا خواهیم شد.

114
  • تغییر نام و آیکون اپلیکیشن

00:05:43

در این قسمت با نحوه تغییر آیکون و نام اپلیکیشن آشنا خواهیم شد.

115
  • پیاده سازی Splash Screen

00:12:02

در این قسمت با نحوه پیاده سازی Splash Screen در Cli آشنا خواهیم شد

116
  • چند زبانه سازی اپلیکیشن

00:20:58

در این قسمت با نحوه پیاده سازی یک اپلیکیشن چند زبانه آشنا خواهیم شد.

117
  • پیاده سازی پوش نوتیفیکیشن

00:31:44

در این قسمت به نحوه پیاده سازی پوش نوتیفیکیشن توسط فایربیس خواهیم پرداخت.

118
  • تولید APK امضا شده بخش اول

00:18:03

در این قسمت با نحوه تولید فایل نصبی APK امضا شده جهت انتشار در گوگل پلی و سایر پلتفرم ها آشنا خواهیم شد.

119
  • تولید APK امضا شده بخش دوم

00:27:09

در این قسمت با نحوه تولید فایل نصبی APK امضا شده جهت انتشار در گوگل پلی و سایر پلتفرم ها آشنا خواهیم شد.

120
  • صحبت های پایانی و ادامه راه

00:05:09

در این قسمت در مورد پایان دوره و پیدا کردن ادامه مسیر صحبت خواهیم کرد.

دوره های دیگر مدرس

مشاهده همه دوره ها

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.
جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .