قیمت این دوره: رایگانــ
  • مدرس دوره : تاپ لرن
  • تعداد ویدیوها : 8 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 2:55:00
  • سطح دوره : مقدماتی
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1399/05/11
ورود به دنیای سئو + تکنیک های مقدماتی

ورود به دنیای سئو + تکنیک های مقدماتی

واژۀ سئو(SEO) به معنای بهینه سازی موتور های جستجوگر(Search Engine Optimization) است که لحظه به لحظه به اهمّیّت آن افزوده می شود. به زبان ساده تر، سئو به تکنیک هایی گفته می شود که باعث می شوند تا یک صفحۀ وب در موتورهای جستجوگر در نتایج بالاتر ظاهر شود. طبیعتاً سئو شامل استراتژی هایی است که باعث می شود محتوای یک صفحۀ وب، به بازدیدکنندگان و مخاطبان اصلی آن سریعتر نمایش داده شود. همچنین، سئو کمک می کند تا بازدیدکنندگان به جای سرگردان شدن در انواع و اقسام موضوعات مختلف، دقیقاً همان اطلاعاتی را به دست آورند که نیازمند آن هستند. در عرصۀ فنّاوری اطّلاعات امروزی، موتورهای جستجوگر سریع ترین و بهینه ترین ابزار برای پاسخگویی به سوالات کاربران و حل مشکلات آنان هستند. بدیهی است که اگر فردی توسعه دهندۀ وب، یا صاحب سایت و فروشگاهی اینترنتی باشد، مهم ترین هدف برای وی سرعت بخشیدن به رشد و توسعۀ تعداد بازدیدکنندگان از بستر فراهم شده است. پنج نتیجۀ اوّل گوگل، بیشترین درصد کلیک ها را به خود اختصاص داده اند! لذا هرچقدر در این رتبه بندی ها بالاتر باشید، بازدیدکننده و مشتری بیشتری خواهید داشت.

اکثر طرّاحان و برنامه نویسان وب، تمایلی به یادگیری تخصصی سئو ندارند و نیازی به یادگیری پیشرفتۀ آن نمی بینند؛ لذا، این دورۀ آموزشی برای این دسته از عزیزان تهیّه شده و تنها پیش نیاز این دوره، آشنایی با زبان HTML می باشد.  در صورتی که پس از گذراندن این دورۀ آموزشی به دنیای سئو علاقه مند شدید، می توانید از دورۀ آموزش جامع سئوی تاپ لرن جهت تبدیل شدن به یک متخصص سئو بهره مند شوید.




فهرستـــ ویدیوها

مدت زمان دوره 2:55:00
  • با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

1
  • معرفی دوره

00:07:00

معرفی دوره

2
  • آشنایی و مفاهیم اوّلیّه

00:24:00

آشنایی با ساختار و نحوه ساخت صفحات وب، تاریخچه و ماهیت موتورهای جستجوگر، آشنایی با موتورهای جستجوگر و عملکرد عمومی آن‌ها، آشنایی با مفهوم سئو و تاریخچه آن، اهمیت سئو و نیازمندی ما به آن، تفاوت سئوی کلاه سفید و کلاه سیاه، تفاوت سئوی داخلی و سئوی خارجی مفاهیم ابتدایی و ضروری مورد استفاده در سئو

3
  • بهبود سئوی داخلی

00:50:00

عنوان صفحه وب، توضیحات صفحه وب، متا تگ Robots، کلمات کلیدی، پاسخگو و فعال بودن صفحه وب، عکس‌ها و تگ ALT، تاثیر Redirect 301 و خطای 404 در سئو، پاپ آپ و تبلیغات در سایت، تاثیر تگ Iframe در سئو، تاثیر متا تگ‌هایAuthor و Copyright در سئو، بهبود محل قرارگیری کدهای سایت، تگ ژئو و مکان جغرافیایی، تاثیر فایلrobot.txt در سئو، معرفی چند ابزار پرکاربرد سئو، رابطه سئو و تکنولوژی Ajax، بهبود آدرس URL سایت، بهینه سازی محتوای سایت، آشنایی با «مفهوم کلیدی» و تفاوتش با «کلمه کلیدی»، بهبود محتوای تولید شده در سایت

4
  • بهبود سئوی خارجی

00:27:30

بهبود ریپورتاژ آگهی، بهینه‌سازی بک‌لینک‌ها، بررسی تاثیر ویدئو بر سئو، بازاریابی نظرات و نکاتی متفرّقه جهت بهینه سازی مقدّماتی سئوی خارجی

5
  • آشنایی با نحوۀ عملکرد گوگل

00:23:00

بررسی الگوریتم های ثابت گوگل: الگوریتم «مرغ مگس‌خوار»، الگوریتم «کافئین»، الگوریتم «Page Layout»، الگوریتم «گورخر»، الگوریتم «گوگل پنگوئن»، الگوریتم «Mobilegeddon»، الگوریتم «گوگل پاندا»، الگوریتم «کبوتر»، بررسی الگوریتم های جدید گوگل: الگوریتم «Rank Brain»، الگوریتم «رقص گوگل»، الگوریتم «Mobile first index»

6
  • بررسی ویژگی برترین موتورهای جستجوگر

00:16:00

ویژگی های موتورهای جستجوگر Bing، Yahoo و DuckDuck از جنبۀ سئو و بررسی تفاوت آنها

7
  • جریمه شدن در سئو

00:18:00

آشنایی با مفهوم پنالتی (penalize)، روش‌هایی برای پرهیز از جریمه شدن، لینک‌ها، کلمات کلیدی، صفحات، محتوا، بررسی ترفند Page Cloaking، رفع پنالتی در موتورجستجوگر «گوگل»

8
  • جمع بندی و نتیجه گیری

00:09:30

جمع بندی و نتیجه گیری


نظرات کاربران در رابطه با این دوره

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.
جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .