قیمت این دوره: 299,000 تومان
  • مدرس دوره : فربد علی خانی
  • تعداد ویدیوها : 22 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 7:7:00
  • سطح دوره : مقدماتی
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1400/08/15
ثبتـــ نام در این دوره
آموزش پروژه محور Blender

آموزش پروژه محور Blender

در این دوره ما  پا به دنیای 3D از نگاه نرم افزار محبوب blender میگذاریم  .

ما قراره با استفاده از ابزار های این نرم افزار و به صورت پروژه محور شروع کنیم به مدل سازی ، انیمیشن سازی و طراحی کاراکتر و کلی پروژه جذاب باهم انجام بدیم .

در این دوره من مطالب رو به ساده ترین حالت ممکن براتون بیان میکنم

پس تنها چیزی که قبل این دوره بهش احتیاج دارید علاقه و پشتکارتونه پس اگه این دو پیشنیاز رو دارید شما آماده این دوره هستید

کاراهایی که قراره در هنگام انجام پروژه بیآموزید

مدل سازی و طراحی

انیمیشن سازی

طراحی کاراکتر

انجام کلی پروژه از هرچی یاد گرفتیم

پیش نیاز: ندارد

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.


فهرستـــ ویدیوها

مدت زمان دوره 7:7:00
  • در صورتیکه ویدئو نمایش داده نشد آن را دانلود کنید و با KmPlayer مشاهده کنید.

  • لطفا در صورت اقدام به دانلود تا انتها فرایند دانلود ، این صفحه را باز نگاه دارید.

1
  • معرفی دوره

00:03:00

معرفی دوره

2
  • آشنایی با محیط بلندر

00:23:00

در این قسمت به آشنایی با محیط نرم افزار blender میپردازیم و با فضای 3d آشنا میشیم

3
  • مدل سازی (شروع پروژه)

00:21:00

در این قسمت ما پروژمونو استارت میکنیم و با چند ابزار جدید آشنا میشیم

4
  • مدل سازی (طرح اولیه)

00:12:00

در این قسمت ما لایه ی جدیدمون را با ابزار ها و مادیفایر های جدید درست میکنیم

5
  • مدل سازی (طرح اولیه)

00:14:00

در این قسمت به تکمیل طرح اولیه میپردازیم

6
  • مدل سازی (Sculpture)

00:23:00

در این قسمت برای پیاده سازی جزییات بهتر در پروژه وارد بخش Sculpture میشویم

7
  • مدل سازی(Camera,Light)

00:19:00

در این قسمت ما دوربین و نور پردازی را به هم برسی میکنیم و یک رندر ساده از پروژمون میگیریم

8
  • مدل سازی(material)

00:20:00

در این قسمت با استفاده از متریال پراپرتی به رنگ کردن پروژهمون میپردازیم

9
  • مدل سازی (Texture)

00:20:00

در این قسمت ما با پوسته ها آشنا میشویم و به نحوه استفاده انها در پروژه را برسی میکنیم

10
  • مدل سازی (particle)

00:18:00

در این قسمت ما با پارتیکل ها آشنا میشیم و نحوه استفاده از آن در پروژه را برسی میکنیم

11
  • مدل سازی (Compositing)

00:09:00

در این قسمت برای ادامه پروژه وارد قسمت compositing میشویم و برخی از قابلیت های این قسمت را برسی میکنیم

12
  • انیمیشن سازی (Keyframe)

00:17:00

در این قسمت ما مفاهیم پایه و اساسی انیمیشن سازی در بلندر را باهم برسی میکنیم

13
  • انیمیشن سازی (physic)

00:20:00

در این قسمت ما با مفاهیم فیزیک در بلندر آشنا میشویم

14
  • انیمیشن سازی (physic2)

00:20:00

در این قسمت در ادامه ی جلسه قبل با استفاده از فیزیک انیمیشن ساده ای طراحی میکنیم

15
  • انیمیشن سازی (Render)

00:18:00

در این قسمت تمام کمال به مباحث رندرینگ ، فریم ریت میپردازیم و چندین خروجی مختلف را باهم برسی میکنیم

16
  • انیمیشن سازی(interpolation )

00:23:00

در این قسمت به مباحث انیمیشن سازی حرفه ای و درک عمیق تر از کیفریم ها میپردازیم و قسمت گراف ادیتور را باهم برسی میکنیم

17
  • انیمیشن سازی(Bone)

00:24:00

در این قسمت به مفاهیم استخوان گذاری ورتکس ها و ارمیچر ها میپردازیم

18
  • طراحی کاراکتر

00:30:00

در این قسمت وارد فصل جدیدمون میشیم و طراحی کاراکتر را شروع میکنیم

19
  • طراحی کاراکتر (rigging)

00:23:00

در این قسمت کاراکتر طراحی شده را استخوان گذاری میکنیم

20
  • طراحی کاراکتر(Constraint )

00:24:00

در این قسمت به ابزار های محدودیت گذاری برای بن ها میپردازیم و با چندتا از این ابزار ها آشنا میشویم

21
  • طراحی کاراکتر (Free projects)

00:15:00

در این قسمت به سایت های دارای تکستچر ها و مدل های آماده سر میزنیم و باهم پروژه های آماده را برسی میکنیم

22
  • طراحی کاراکتر (Architecture Models)

00:31:00

در این قسمت کاراکتر قسمت های قبلی را با استفاده از قوانین مدل سازی به روز رسانی میکنیم و چند نوع از این مدل سازی ها را باهم برسی میکنیم

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.
جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .