- مدرس دوره : محمد جواد ذاکریان ( رزومه )
- تعداد ویدیوها : 22 ویدیو
- مدت زمان دوره : 8:55:00
- سطح دوره : مقدماتی
- وضعیت دوره : به اتمام رسیده
- تاریخ آخرین بروزرسانی : 1402/10/21
آموزش ساخت مدل های سه بعدی لوپالی در نرم افزار بلندر
در این آموزش مراحل مختلف ساخت مدل های سه بعدی را بهتون آموزش میدم و شما بعد از این آموزش میتونید مدل های سه بعدی با استایل لوپلی برای بازی و انیمیشن درست کنید.
سرفصل های دوره
مقدمه |
آشنایی با محیط نرم افزار بلندر |
ابزار های مورد نیاز شما مدل سازی سه بعدی |
مدل سازی آبجکت ها |
تکمیل پروژه و خروجی گرفتن نهایی |
فهرستـــ ویدیوها
مدت زمان دوره 8:55:00با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.
آشنایی با محیط نرم افزار بلندر و Object Mode
در این قسمت با محیط نرم افزار بلندر، روش جابجایی و چرخش در صحنه، ابزار های مربوط به Object Mode آشنا میشویم و کلید های میانبر مربوطه گفته شد. کلید های میانبر گفته شده در فایل ضمیمه این بخش قرار گرفته.
Edit Mode و ابزار های مدل سازی
در این قسمت وارد بخش ادیت مد می شویم و ابزار های مدل سازی موجود در این حالت را یاد میگیرم. کلیدهای میانبر بخش ادیت مد و آبجکت مد در فایل ضمیمه این بخش بارگذاری شده.
ادامه Edit Mode و ابزار های مدل سازی
در این قسمت ادامه بخش ادیت مد گفته شد و ابزار های مدل سازی موجود در این حالت را یاد میگیرم. کلیدهای میانبر بخش ادیت مد 2 و آبجکت مد در فایل ضمیمه این بخش بارگذاری شده.
یووی، متریال و تکستچر
در این یاد گرفتیم چه طور میتونیم به مدل های سه بعدی مون رو آنرپ کنیم و تکستچر بدیم. تکستچر استفاده شده در این قسمت در فایل ضمیمه این بخش بارگذاری شده.
طراحی کاراکتر لوپلی بخش اول
در این قسمت بیس یک کاراکتر لوپلی را درست میکنم. فایل مربوط به رفرنس کاراکتر، بلندر و تکستچر استفاده شده در ضمیمه این بخش قرار گرفته.
طراحی کاراکتر لوپلی بخش دوم
در این قسمت ادامه مدل سازی کاراکتر لوپلی را درست انجام دادیم. فایل مربوط به رفرنس کاراکتر، بلندر و تکستچر استفاده شده در ضمیمه این بخش قرار گرفته.
طراحی کاراکتر لوپلی بخش سوم
در این قسمت مدل سازی کاراکتر لوپلی را تکمیل کردیم و متریال و تکستچر برای مدل سه بعدی گذاشتیم. فایل مربوط به رفرنس کاراکتر، بلندر و تکستچر استفاده شده در ضمیمه این بخش قرار گرفته.
مدل سازی محیط آیزومتریک بخش دوم
در این قسمت ادامه مدل سازی محیط آیزومتریک لوپلی رو انجام میدیم.
مدل سازی محیط آیزومتریک بخش سوم
ادامه مدل سازی آبجکت ها و تکستچر کردن محیط آیزومتریک لوپلی رو انجام میدیم.
مدل سازی محیط آیزومتریک بخش چهارم
در این بخش آدامه مدل سازی محیط آیزومتریک را انجام دادیم.
مدل سازی محیط آیزومتریک بخش ششم
در این قسمت ادامه مدل سازی آبجکت ها و تکستچر کردن محیط آیزومتریک لوپلی رو انجام میدیم.
مدل سازی محیط آیزومتریک بخش هفتم
در این قسمت ادامه مدل سازی آبجکت ها و درست کردن تکستچر محیط آیزومتریک لوپلی رو تکمیل میکنیم و آماده میکنیم محیط را برای رندر نهایی. فایل های مربوط به تکستچر و بلندر در ضمیمه بخش بارگذاری شده.
مدل سازی محیط آیزومتریک بخش پایانی
در این قسمت نورپردازی و تنظیمات رندر را انجام میدهیم و رندر نهایی را میگیریم. فایل های مربوط به تکستچر، بلندر و پلایگن isocam در ضمیمه بخش بارگذاری شده.
طراحی کاراکتر لوپلی دوم بخش اول
در این قسمت از آموزش یاد می گیرید که چه طور از کاراکتر طراحی شده قبلی مدل های جدید درست کنید.
Blender Texture Paint بخش اول
در این قسمت یاد میگیریم که چگونه با استفاده از Texture Paint نرم افزار بلندر می تونیم مدل سه بعدی را تکستچر کنیم.
نظرات کاربران در رابطه با این دوره