- مدرس دوره : علی حاجی خانیان ( رزومه )
- تعداد ویدیوها : 12 ویدیو
- مدت زمان دوره : 3:58:00
- سطح دوره : متوسط
- وضعیت دوره : به اتمام رسیده
- تاریخ آخرین بروزرسانی : 1403/05/30
آموزش ساخت بازی هایپرکژوال cube jump در یونیتی برای اندروید
با استفاده از موتور بازی سازی رایگان Unity یک بازی هایپرکژوال خواهیم ساخت و توسعه می دهیم.
این دوره برای مبتدی های که هیچ دانشی نسبت به C# و Unity ندارند نیست. قبل از شروع به آشنایی اولیه با Unity و #C (درک متغیرها، متدها، دستورات if، حلقهها و سایر مفاهیم مشابه) نیاز دارید
این دوره برای چه کسانی مناسب است:
• توسعهدهندگان مبتدی بازی سازی با یونیتی که میخواهند یک بازی هایپرکژوال ( cube jump ) بسازند.
با استفاده از Unity و #C در این دوره بازی cube jump را می سازید.
آنچه یاد خواهید گرفت:
ساخت یک بازی هایپر کژوال
خروجی گرفتن آن برای اندروید
ساختار ساده ذخیره کردن تنظیمات صدا
ایجاد یک منوی ساده برای بازی
سرفصل های دوره
معرفی دوره
توضیحات اولیه و ساخت پروژه جدید
ساخت گیم آبجکت player , ground , obstacle
ساخت اسکریپت برای پیاده سازی ویژگی های پلیر
ساخت اسکریپت برای موانع و پیاده سازی ویژگی های مربوط به آن
ساخت اسکریپت برای مدیریت گیم و تنظیم نحوه تکثیر موانع
ساخت دکمه پلی و سیستم امتیاز دهی
صداگذاری و ساخت دکمه خروج
ساخت دکمه و تنظیمات حالت بی صدا و ذخیره آن
ایجاد یک پارتیکل ساده برای پلیر
تنظیمات گرفتن خروجی برای اندروید و نحوه نمایش بازی در انواع موبایل ها
پیش نیاز های دوره :
- یونیتی مقدماتی
- بازی سازی
فهرستـــ ویدیوها
مدت زمان دوره 3:58:00با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.
ویدیو معرفی و آشنایی با دوره
در این جلسه به معرفی دوره و بازی که در آن قرار است بسازیم می پردازیم.
ساخت گیم آبجکت player , ground , obstacle
در این جلسه به ساخت آبجکت های اصلی بازی می پردازیم
ساخت اسکریپت برای پیاده سازی ویژگی های پلیر
در این جلسه به ساخت اسکریپت پلیر کنترلر می پردازیم
ساخت اسکریپت برای موانع و پیاده سازی ویژگی های مربوط به آن
در این جلسه به ساخت یک اسکریپت برای موانع خواهیم پرداخت
ساخت اسکریپت برای مدیریت گیم و تنظیم نحوه تکثیر موانع
در این جلسه قرار که بپردازیم به ساخت اسکریپت گیم منیجر و چگونگی تکثیر موانع
ساخت دکمه و تنظیمات حالت بی صدا و ذخیره آن
در این جلسه به ساخت دکمه صدا دار و بی صدای بازی پرداختیم و همینطور تغییرات این دکمه از طریق سیستم ساده ی سیو که پیادسازی می کنیم ذخیره می شود. همینطور اسپرایت های میوت و آن میوت هم به این قسمت پیوست شده است
ایجاد دکمه استاپ و یک پارتیکل ساده برای پلیر
سعی کردیم که ساختار دکمه استاپ را شرح بدم و یک پارتیکل ساده برای گیم هم می سازیم تا بازی تکمیل تر بشه همینطور اسپرایت دکمه استاپ هم به این قسمت پیوست شده است.
نظرات کاربران در رابطه با این دوره