قیمت این دوره: 5,000,000 2,250,000 تومان
  • مدرس دوره : کمیل محمدزاده
  • تعداد ویدیوها : 77 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 11:17:00
  • سطح دوره : پیشرفته
  • وضعیت دوره : در حال برگزاری
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1403/10/01
ثبتـــ نام در این دوره ثبت نام در دوره
آموزش جامع ساخت بازی با یونیتی ( پروژه محور)

آموزش جامع ساخت بازی با یونیتی ( پروژه محور)

آموزش جامع ساخت بازی با یونیتی به صورت (پروژه محور)

به نام خدا. سلام کمیل محمدزاده هستم و به کامل ترین دوره آموزشی یونیتی خوش آمدید.

دوره ای که برای شما آماده کرده ام صرفاً مربوط به آموزش نرم افزار یونیتی نیست بلکه تو این دوره شما در 181 قسمت (حدودا  70 ساعت ) در کنار یونیتی که شامل کدنویسی، طراحی محیط سه بعدی، IK، انیمیشن سازی، نور پردازی، افکت و سیستم ذرات، صداگذاری و ... میشود، طراحی محیط دوبعدی در نرم افزار فتوشاپ، طراحی کارکتر دوبعدی و کارکتر سه بعدی، مدل سازی در مایا، ریگ کردن و یا اسکلت بندی کارکتر دوبعدی و سه بعدی، ساخت تیزر و لوگو را آموزش خواهید دید.

به علاوه در این دوره قرار است که 10 بازی زیر را صفر تا صد (یعنی از طراحی گرفته تا پیاده سازی داخل یونیتی) با یکدیگر درست کنیم.

El
Limbo
Knife Hit
Hill Climb Racing
Angry Bird
Fruit Ninja
Subway Surfers
Arcane Quest
Car Simulator
Dead Trigger

 

پیشنهاد میشود عزیزان حتما ویدیوی معرفی دوره را ببینند.

 

برای این دوره شما نیازی به دانش قبلی ندارید چراکه مطالب به صورت صفر تا صد بوده و مناسب برای همه علاقه مندان به صنعت بازی سازی است؛ چه برای کسانی که مایلند یونیتی را از پایه آموزش ببینند و چه برای کسانی که پیش زمینه ای از یونیتی داشته و میخواهند به معلومات خود بیافزایند. ( این دوره شامل نکاتی میباشد که میتواند برای شما دوستان بسیار کاربردی و مفید واقع شود.)

 

به شما عزیزان این اطمینان داده میشود که با این آموزش کامل و جامع، نه تنها از استفاده از هر گونه آموزش دیگر بی نیاز خواهید شد، بلکه قادر خواهید بود هر بازی ای را که در ذهن خلاقتان وجود دارد ساخته و طراحی کنید.

این دوره شامل شش فصل کلی بوده که هر کدام شامل تعداد زیادی قسمت می باشد.

فصل اول: نحوه کار با محیط و ابزار های یونیتی

فصل دوم: صفر تا صد کدنویسی در یونیتی

فصل سوم: ساخت و طراحی بازی های دوبعدی

فصل چهارم: ساخت و طراحی بازی های سه بعدی

فصل پنجم: خروجی گرفتن، ساخت بنر، ساخت تیزر و انتشار بازی

فصل ششم: تجربیات من

امیدوارم که این دوره از آموزش بتواند هنرجویان علاقه مند به صنعت بازی سازی را یاری کرده و این حرفه در کشور عزیزمان گسترش پیدا کند.

موفق و سعادتمند باشید.



پیش نیاز های دوره :

  1. ندارد

فهرستـــ ویدیوها

مدت زمان دوره 11:17:00
  • با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

1
  • معرفی دوره

00:33:22

معرفی دوره آموزش جامع ساخت بازی با یونیتی (پروژه محور)

2
  • همه چیز در مورد صنعت بازی سازی

00:08:37

تو این جلسه قصد دارم به پرتکرار ترین سوالات شما در مورد صنعت بازی سازی پاسخ بدم.

3
  • دانلود و نصب یونیتی

00:15:00

دانلود و نصب یونیتی

4
  • ایجاد اولین پروژه در یونیتی

00:04:31

تو این جلسه شما با نحوه ایجاد پروژه در یونیتی آشنا خواهید شد

5
  • اتصال visual studio به یونیتی

00:02:00

اتصال visual studio به یونیتی

6
  • آغاز فصل اول دوره

00:02:00

تو این ویدیو شما با فصل اول این دوره آشنا خواهید شد.

7
  • بررسی ابزار های یونیتی قسمت اول

00:07:29

بررسی ابزار های یونیتی قسمت اول

8
  • بررسی ابزار های یونیتی قسمت دوم

00:17:53

بررسی ابزار های یونیتی قسمت دوم

9
  • بررسی ابزار های یونیتی قسمت سوم

00:10:21

بررسی ابزار های یونیتی قسمت سوم

10
  • بررسی پنجره هایرایکی

00:04:58

بررسی پنجره هایرایکی

11
  • کار با پنجره inspector و اضافه کردن component

00:06:46

کار با پنجره inspector و اضافه کردن component

12
  • ذخیره و بارگذاری مراحل

00:02:36

تو این جلسه با نحوه ذخیره و بارگذاری مراحل سین آشنا میشید

13
  • بررسی محیط سه بعدی

00:07:12

بررسی محیط سه بعدی یونیتی

14
  • نحوه کار با کامپوننت فیزیک (Rigidbody)

00:22:39

نحوه کار با کامپوننت فیزیک (Rigidbody)

15
  • بررسی کامل کامپوننت (collider)

00:21:19

بررسی کامل کامپوننت (collider)

16
  • نحوه کار با کامپوننت صدا (audio source)

00:07:00

نحوه کار با کامپوننت صدا (audio source)

17
  • بررسی کامپوننت نور (Light)

00:17:00

بررسی کامپوننت نور (Light)

18
  • بررسی کامپوننت (sprite renderer)

00:14:08

بررسی کامپوننت (sprite renderer)

19
  • ذخیره گیم آبجکت در پنجره project

00:02:57

ذخیره گیم آبجکت در پنجره project

20
  • نحوه کار با کامپوننت ( camera)

00:06:43

نحوه کار با کامپوننت ( camera)

21
  • فعال و غیرفعال کردن گیم آبجکت

00:01:37

نحوه فعال و غیرفعال کردن گیم آبجکت

22
  • بررسی کامل (UI)

00:43:17

بررسی کامل (UI)

23
  • نحوه کار با (material)

00:09:35

نحوه کار با (material)

24
  • نحوه نورپردازی دوبعدی

00:20:00

نحوه نورپردازی دوبعدی

25
  • بررسی post processing

00:15:40

بررسی post processing

26
  • نحوه کار با tag و layer

00:03:30

نحوه کار با tag و layer

27
  • ریگ کارکتر (Rig)

00:13:03

ریگ کارکتر (Rig)

28
  • ساخت انیمیشن

00:08:11

ساخت انیمیشن

29
  • نحوه کار با پنجره انیماتور (animator)

00:06:13

نحوه کار با پنجره انیماتور (animator)

30
  • بررسی پنجره تایم لاین (Timeline)

00:08:35

بررسی پنجره تایم لاین (Timeline)

31
  • ساخت کوه و تپه با استفاده از (Terrain)

00:29:00

ساخت کوه و تپه با استفاده از (Terrain)

32
  • سیستم ذرات (particle system)

00:16:42

سیستم ذرات (particle system)

33
  • بررسی تایل مپ (Tile map)

00:18:17

بررسی تایل مپ (Tile map)

34
  • ایجاد مه (fog)

00:04:15

ایجاد مه (fog)

35
  • تغییر آسمان (Skymap)

00:11:21

تغییر آسمان (Skymap)

36
  • آغاز فصل دوم دوره

00:01:00

آغاز فصل دوم دوره

37
  • ایجاد اسکریپت (script)

00:02:00

ایجاد اسکریپت (script)

38
  • معرفی کلاس (class)

00:03:11

معرفی کلاس (class)

39
  • تعریف متغیر ها در (سی شارپ)

00:08:00

تعریف متغیر ها در (سی شارپ)

40
  • تعریف متغیر ها به صورت Public و Private

00:06:00

تعریف متغیر ها به صورت Public و Private

41
  • بررسی تابع start

00:04:42

بررسی تابع start

42
  • بررسی تابع Update

00:02:33

بررسی تابع Update

43
  • بررسی تابع LateUpdate

00:03:07

بررسی تابع LateUpdate

44
  • بررسی تابع Fixed Update

00:04:09

بررسی تابع Fixed Update

45
  • بررسی تابع Awake

00:03:09

بررسی تابع Awake

46
  • بررسی تابع On Enable

00:02:20

بررسی تابع On Enable

47
  • بررسی تابع On Disable

00:02:33

بررسی تابع On Disable

48
  • بررسی تابع On Destroy

00:02:20

بررسی تابع On Destroy

49
  • تغییر مقدار متغیر ها قسمت اول

00:15:46

تغییر مقدار متغیر ها قسمت اول

50
  • تغییر مقدار متغیر ها قسمت دوم

00:07:15

تغییر مقدار متغیر ها قسمت دوم

51
  • تغییر مقدار متغیر ها قسمت سوم

00:09:07

تغییر مقدار متغیر ها قسمت سوم

52
  • تغییر مقدار متغیر ها قسمت چهارم

00:10:08

تغییر مقدار متغیر ها قسمت چهارم

53
  • تغییر مقدار متغیر ها قسمت پنجم

00:04:44

تغییر مقدار متغیر ها قسمت پنجم

54
  • متغیر bool

00:06:08

متغیر bool

55
  • ایجاد تابع قسمت اول

00:04:34

ایجاد تابع قسمت اول

56
  • ایجاد تابع قسمت دوم

00:09:05

ایجاد تابع قسمت دوم

57
  • شرط if و else

00:18:01

شرط if و else

58
  • متغیر Game Object

00:03:50

متغیر Game Object

59
  • بررسی آرایه ها

00:11:07

بررسی آرایه ها

60
  • حلقه while

00:06:18

حلقه while

61
  • حلقه switch

00:06:23

حلقه switch

62
  • حلقه for

00:08:00

حلقه for

63
  • دستور random.range

00:04:40

دستور random.range

64
  • ورودی ها input قسمت اول

00:07:04

ورودی ها input قسمت اول

65
  • ورودی ها input قسمت دوم

00:05:31

ورودی ها input قسمت دوم

66
  • بررسی متغیر vector

00:06:40

بررسی متغیر vector

67
  • حرکت گیم آبجکت

00:07:40

حرکت گیم آبجکت

68
  • حرکت گیم آبجکت به وسیله (translate)

00:04:00

حرکت گیم آبجکت به وسیله (translate)

69
  • چرخش گیم آبجکت

00:04:30

چرخش گیم آبجکت

70
  • تغییر ابعاد آبجکت

00:04:45

تغییر ابعاد آبجکت

71
  • تغییر مقدار کامپوننت قسمت اول

00:10:21

تغییر مقدار کامپوننت قسمت اول

72
  • تغییر مقدار کامپوننت قسمت دوم

00:04:14

تغییر مقدار کامپوننت قسمت دوم

73
  • پخش صدا در بازی

00:04:01

پخش صدا در بازی

74
  • دسترسی به کامپوننت دیگر گیم آبجکت ها

00:05:25

دسترسی به کامپوننت دیگر گیم آبجکت ها

75
  • شتاب velocity

00:05:48

شتاب velocity

76
  • اضافه کردن نیرو add force

00:05:30

اضافه کردن نیرو add force

77
  • Instantiate

00:08:30

Instantiate


نظرات کاربران در رابطه با این دوره

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.
جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .