قیمت این دوره: رایگانــ
  • مدرس دوره : تاپ لرن
  • تعداد ویدیوها : 20 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 4:17:00
  • سطح دوره : پیشرفته
  • وضعیت دوره : خارج از دسترس
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1400/01/08
 این دوره به علت کیفیت پایین از دسترس خارج شده است.
آموزش جامع Dark/Deep Web

آموزش جامع Dark/Deep Web

خیلی خوبه که ما به عنوان یک برنامه نویس، طراح، کاربر و یا حتی وب گرد، یک برداشت خوب و جامع از محیط اینترنتی داشته باشیم. این به ما اجازه درک بهتر از این فضا و در نتیجه توسعه کارهامون رو میده. ما تو این دوره قراره بطور کلی این مباحث رو در محوریت ورود به دارک نت یا دیپ وب یاد بگیریم. میدونم خیلی از شما بدلیل سنتون و علاقه ای که به دنیای مجازی دارین، چیز های زیادی درباره دارک وب شنیدین. چه مثبت و چه منفی. تو این دوره بدون شک به بهترین نحو تمامی این ها رو پوشش میدیم و دربارشون بحث میکنیم. پس نگران هیچ چی نباشید؛-).بهتون قول میدم که بعد از پایان این دوره، به دانش و تکاملی می رسید که شما رو از جهان پیرامون، متمایز میکنه.

خب ما قراره تو دوره مون چیکار کنیم؟؟؟
۱)آموزش جامع و دانشی نت سطحی و نت عمیق
۲)مبانی ورود به دیپ وب
۳)آموزش کار با شبکه TOR
۴)همه چیز درباره Dark Web

دوستان عزیز، میخواستم که توضیحات خیلی بیشتری بزارم. مثلا اینکه دیپ وب و دارک وب چیه. اما صلاح دونستم بزارم خودتون با اون دانشی که از این مبحث دارین وارد دوره شید.

اما درباره برخی از نکات امنیتی میخوام نظرتون رو جلب کنم.
دوستان عزیز، من بعنوان مدرس این دوره و شخصی که سال ها در این حیطه فعالیت دارم، از همتون میخوام که این دوره رو بصورت کاملا دانشی تهیه کنید.چون بنده و آکادمی تاپ لرن هیچگونه مسئولیت در قبال مسائل امنیتی نخواهیم داشت. این دوره همون طور که ذکر شده صرفا جنبه دانشی داره.
خود من هم برای پیروی از قانون جمهوری اسلامی ایران، هیچگونه ورودی به دارک وب نخواهم داشت.

ولی در طول این دوره با مرور گر تور کار خواهیم کرد و با رعایت مسائل امنیتی و قانونی کمی در دیپ وب، وب گردی خواهیم داشت.

باز هم تکرار میکنم، ما هیچگونه مسئولیتی در قبال اعمال شما عزیزان نخواهیم داشت.شاید شما هم عین خود من آدم هیجان طلبی هستین.اما میخوام که جلسه معرفی رو ببینید تا با کارمون بیشتر آشنا بشید

خیلی ممنون از لطفتون
امیرحسین معصومی




  • این دوره به علت کیفیت پایین از دسترس خارج شده است