- مدرس دوره : فربد علی خانی ( رزومه )
- تعداد ویدیوها : 22 ویدیو
- مدت زمان دوره : 7:7:00
- سطح دوره : مقدماتی
- وضعیت دوره : به اتمام رسیده
- تاریخ آخرین بروزرسانی : 1400/08/15
آموزش پروژه محور Blender
در این دوره ما پا به دنیای 3D از نگاه نرم افزار محبوب blender میگذاریم .
ما قراره با استفاده از ابزار های این نرم افزار و به صورت پروژه محور شروع کنیم به مدل سازی ، انیمیشن سازی و طراحی کاراکتر و کلی پروژه جذاب باهم انجام بدیم .
در این دوره من مطالب رو به ساده ترین حالت ممکن براتون بیان میکنم
پس تنها چیزی که قبل این دوره بهش احتیاج دارید علاقه و پشتکارتونه پس اگه این دو پیشنیاز رو دارید شما آماده این دوره هستید
کاراهایی که قراره در هنگام انجام پروژه بیآموزید
مدل سازی و طراحی
انیمیشن سازی
طراحی کاراکتر
انجام کلی پروژه از هرچی یاد گرفتیم
پیش نیاز: ندارد
فهرستـــ ویدیوها
مدت زمان دوره 7:7:00با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.
آشنایی با محیط بلندر
در این قسمت به آشنایی با محیط نرم افزار blender میپردازیم و با فضای 3d آشنا میشیم
مدل سازی (طرح اولیه)
در این قسمت ما لایه ی جدیدمون را با ابزار ها و مادیفایر های جدید درست میکنیم
مدل سازی (Sculpture)
در این قسمت برای پیاده سازی جزییات بهتر در پروژه وارد بخش Sculpture میشویم
مدل سازی(Camera,Light)
در این قسمت ما دوربین و نور پردازی را به هم برسی میکنیم و یک رندر ساده از پروژمون میگیریم
مدل سازی (Texture)
در این قسمت ما با پوسته ها آشنا میشویم و به نحوه استفاده انها در پروژه را برسی میکنیم
مدل سازی (particle)
در این قسمت ما با پارتیکل ها آشنا میشیم و نحوه استفاده از آن در پروژه را برسی میکنیم
مدل سازی (Compositing)
در این قسمت برای ادامه پروژه وارد قسمت compositing میشویم و برخی از قابلیت های این قسمت را برسی میکنیم
انیمیشن سازی (Keyframe)
در این قسمت ما مفاهیم پایه و اساسی انیمیشن سازی در بلندر را باهم برسی میکنیم
انیمیشن سازی (physic2)
در این قسمت در ادامه ی جلسه قبل با استفاده از فیزیک انیمیشن ساده ای طراحی میکنیم
انیمیشن سازی (Render)
در این قسمت تمام کمال به مباحث رندرینگ ، فریم ریت میپردازیم و چندین خروجی مختلف را باهم برسی میکنیم
انیمیشن سازی(interpolation )
در این قسمت به مباحث انیمیشن سازی حرفه ای و درک عمیق تر از کیفریم ها میپردازیم و قسمت گراف ادیتور را باهم برسی میکنیم
طراحی کاراکتر(Constraint )
در این قسمت به ابزار های محدودیت گذاری برای بن ها میپردازیم و با چندتا از این ابزار ها آشنا میشویم
نظرات کاربران در رابطه با این دوره