جشنواره تابستانه تاپ لرن

🎉 جشنواره تابستانه تاپ لرن شروع شد 🎉

💥روز برنامه نویس مبارک

🔥تخفیفات استثنایی تاپ لرن به مناسبت روز برنامه نویس و ولادت نبی اکرم(ص)  

📌 22 شهریور تا 31 شهریور  تخفیف  ۷۰ درصدی بر روی تمامی دوره‌ ها

🌱حس خوب آموزش با تاپ لرن🌱

قیمت این دوره: 300,000 90,000 تومان
  • مدرس دوره : پرهام کرباسی
  • تعداد ویدیوها : 9 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 2:21:00
  • سطح دوره : پیشرفته
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1403/06/17
ثبتـــ نام در این دوره ثبت نام در دوره
بات تبلیغات دیسکورد با پنل تحت وب

بات تبلیغات دیسکورد با پنل تحت وب

در این آموزش شما فرا خواهید گرفت که چگونه پیشرفته ترین بات دیسکورد در زمینه تبلیغات را بسازید و همچنین برای اولین بار در ایران آموزش ساخت پنل تحت وب و داشبورد برای بات دیسکورد در این دوره به شما آموزش داده می شود.

سرفصل های دوره

پیاده سازی بات تبلیغات دیسکورد

پیاده سازی پنل تحت وب




فهرستـــ ویدیوها

مدت زمان دوره 2:21:00
  • با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

1
  • مقدمه و آشنایی با پروژه

00:08:54

در این فیلم به شما دانش پژوهان عزیز نشان داده می شود که پروژه و پنل تحت وب به چه شکلی هست و به چه شکلی کار می کند و همچنین برای شروع دوره چه مطالبی را نیاز هست بدانید که به اختصار اینجا نیز آن هارا می نویسم که شامل : mongodb,django,html ,css,discord.py می باشد و نحوه ی تدریس نیز برای شما همراهان گرامی توضیح داده می شود.

2
  • شروع ساخت بات و کامند اضافه کردن چنل تبلیغات

00:12:25

در این قسمت شما دانش پژوهان عزیز یاد خواهید گرفت که چطور چنلی را جهت ارسال بنرها به دیتابیس اضافه کنید.

3
  • کامند ژانر ، اضافه کردن بنر ، تگ تبادل و تکمیل Cog

00:14:11

در این قسمت شما دانش پژوهان عزیز یاد خواهید گرفت که چطور ژانر سرور و بنر تبلیغات سرور خودتون و علاوه بر آن سرور هایی که مایل به تبادل با آن ها هستید را به دیتابیس اضافه کنید و کامند های روشن و خاموش کردن را نیز اضافه میکنیم و Cog به صورت کامل تکمیل می شود و پس از آن به سراغ نوشتن دستورات تبادل اتوماتیک با Task و فانکشن زمان دار می رویم

4
  • ساخت تبادل زن اتوماتیک و اتمام بات

00:19:22

در این قسمت با استفاده از task ها و ساخت فانکشن زمان دار و دستورات مربوط به آن یاد خواهید گرفت که چطور یک بات تبلیغات بدون دخالت شخصی در تبادل داشته باشید که خود آن به صورت اتوماتیک کارهای مورد نیاز را انجام دهد.

5
  • شروع ساخت پنل و گرفتن اطلاعات کاربر با ریدایرکت لینک

00:19:16

در این قسمت شما با مفاهیم ouath2 و ساخت ریدایرکت لینک آشنا می شوید که از developer portal َشروع می شود و بعد ادامه ی کار را در جنگو دنبال میکنیم که فانکشن هایی را کد نویسی می کنیم که اطلاعات سرور هایی که کاربر در آن قرار دارد را به ما می دهد و بعد از آن با استفاده از api دیسکورد و توسط بات می توانیم چنل های سرور های کاربر را بگیریم البته بات باید در آن سرورها نیز خودش حضور داشته باشد و بعد از گرفتن اطلاعاتی که نیاز داریم و فیلتر کردن آن ها در قسمت بعدی به سراغ نوشتن بک اند پنل خود می رویم که بتوانیم با تعامل فرانت با کاربر و این اطلاعاتی که در این قسمت میگیریم اطلاعات مورد نیاز را دریافت کرده و در دیتابیس ذخیره کنیم. من برای شما فایل کامل پروژه و فایل خود فرانت را به صورت جداگانه در یک فایل زیپ در فایل ضمیمه همین ویدیو قرار می دهم. ( فایل فرانت متصل به جنگو در فایل ضمیمه کامل تر هست )

6
  • اتصال فرانت پنل به بک اند در جنگو

00:12:09

در این قسمت تمرکز بیشتر روی یک توضیح کلی روی روند کار کرد پروژه شده است و فرانت پنل کاربری به بک اند در جنگو متصل می شود و نکات آن توضیح داده می شود

7
  • نشان دادن لیست سرورها و گرفتن چنل های آن

00:17:27

در این قسمت با فانکشن اصلی برنامه آشنا می شوید که چطور داده هارا دریافت میکنیم و با api دیسکورد اطلاعات مورد نیاز را بدست می آوریم و بعد آن اطلاعات را در لیست سرور ها و چنل ها نشان می دهیم درواقع در این قسمت متوجه می شوید چطور سرورهای مشترک را فیلتر کنیم و نشان بدهیم.

8
  • ادامه قسمت قبلی و ذخیره بقیه اطلاعات در دیتابیس

00:23:42

در این قسمت ادامه ی فانکشن اصلی به صورت کامل توضیح داده می شود و تمامی اطلاعات باقی مانده مانند ژانر سرور ، ژانر تبادل و بنر و ... را یاد خواهید گرفت که چطور در دیتابیس ذخیره کنید و بعد از آن اطلاعات را به سمت فرانت فرستاده که تغییرات اعمال شده را کاربر نیز ببیند که این بخش مربوط به قسمت بعدی آموزش خواهد بود

9
  • قسمت پایانی و نشان دادن بک اند در فرانت

00:14:03

در این قسمت متوجه میشید چگونه متغیر های ارسالی از بک اند را در فرانت نمایش دهید این قسمت بیشتر مربوط به نوشتن شرط و کار با template ها در جنگو می باشد که اگر درک درستی از جنگو داشته باشید به راحتی متوجه می شوید.


نظرات کاربران در رابطه با این دوره

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.
جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .