کمپ کارورزی و پروژه محور Asp.Net Core (اجرای پروژه واقعی )

دوره حضوری و فشرده کارورزی Asp.Net Core کاملا پروژه محور 

در مدت کارآموزی به صورت Team Work روی یک پروژه بزرگ و حرفه ای کار خواهیم کرد و با تمام موارد مربوط به یک پروژه حرفه ای درگیر خواهیم بود و پس از این کمپ گواهینامه های معتبر به همراه نامه کارورزی دریافت خواهید کرد که در صورت اتمام این میتوانید با خیال راحت و تجربه کافی وارد بازار کار شوید .

ظرفیت بسیار محدود، پس سریع ثبت نام کنید .

قیمت این دوره: رایگانــ
  • مدرس دوره : ایمان مدائنی
  • تعداد ویدیوها : 1 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 0:39:00
  • سطح دوره : مقدماتی
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1398/06/19
آشنایی و نحوه استفاده از Dapper

آشنایی و نحوه استفاده از Dapper

Dapper چیست؟

Dapper یک ORM کوچک، سبک و سریع می باشد که دارای محبوبیت زیادی است که وظیفه آن مدیریت ارتباط بین محیط برنامه نویسی و دیتابیس می باشد. شما با کمک Dappe می توانید به سادگی دستورات SQL خود را در قالب Stored Procedure و یا دستورات مستقیم SQL اجرا نمائید. Dapper کمک می کند قسمت هایی مانند مدیریت Connection ها، اجرا Command های SQL ای و همچنین تبدیل نتایج درخواست (Select Result) به ViewModel بسیار ساده و سریع انجام شود. در ادامه می خواهیم با نحوه کار Dapper به صورت مرحله به مرحله در یک پروژه آشنا شویم با ما در این ویدئو همراه باشید .

 

در صورت تمایل میتوانید از آموزش جدید و جامع آموزش Dapper استفاده نمایید

 




فهرستـــ ویدیوها

مدت زمان دوره 0:39:00
  • با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

1
  • آموزش استفاده از Dapper در سی شارپ

00:39:02

همیشه یکی از مهمترین قسمت های برنامه نویسی، نحوه ارتباط برنامه نوشته شده و دیتابیس می باشد. این ارتباط به منظور اجرای دستورات CRUD  می باشد. از روش های مختلفی از قبیل ADO.NET Classic یا Entity Framework برای این کار استفاده می کنیم. در این مقاله می خواهیم با ORM ی آشنا شویم که این ارتباط را بسیار خوب برقرار می کند و دارای سرعت بسیار خوبی در ایجاد ارتباط با دیتابیس و اجرای دستورات است. اگر شما قصد دارید عملیات CRUD را با Stored Procedure ها کنترل نمایید، Dapper یکی از بهترین پیشنهادها می باشد. 

دوره های دیگر مدرس

مشاهده همه دوره ها

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.
جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .