بلک فرایدی

🎉 بلک فرایدی تاپ لرن شروع شد! 🎉

🔥 70 درصد تخفیف ویژه روی تمامی دوره‌های آموزشی 🔥

اگر همیشه منتظر یک فرصت عالی برای یادگیری مهارت‌های جدید بودید، الان وقتشه! 🚀

🎯 دوره‌های متنوع و کاربردی در زمینه‌های:
✔️ برنامه‌نویسی و توسعه وب
✔️ طراحی و گرافیک
✔️ امنیت و شبکه
✔️ و ده‌ها موضوع جذاب دیگر

⏳ زمان محدوده! همین الان از بیشترین تخفیف‌ها استفاده کنید🔔

آینده شغلی‌تون رو همین امروز بسازید! 🌟

قیمت این دوره: رایگانــ
  • مدرس دوره : عرفان شادبخت
  • تعداد ویدیوها : 23 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 7:43:00
  • سطح دوره : مقدماتی
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1400/06/02
آموزش ساخت بازی AA

آموزش ساخت بازی AA

توضیحات: سلام در خدمت شماییم با یک دوره جذاب دیگه ، آموزش ساخت بازی AA ، درین دوره یاد میگریم چطور مکانیزم بازی AA رو پیاده سازی کنیم ، چطور با استفاده از شیدر گرف اون رو یکم جذابش کنیم و چطور یک بازی رو از صفر تا خروجی گرفتن و انتشار بسازیم...

 

برای اطلاعات بیشتر ویدیو معرفی رو ملاحظه کنید

 

پیش نیاز های دوره: دانستن مفاهیم پایه ای و متوسط سی شارپ(اگر دوره سی شارپ در یونیتی رو دیدید آماده آماده اید) درضمن لازم به ذکره که شیدر گرف رو از صفر آموزش میدیم و نیازی به دونستن چیزی (مثل شیدر و نود و...) نیست




فهرستـــ ویدیوها

مدت زمان دوره 7:43:00
  • با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

1
  • معرفی دوره

00:09:00

معرفی دوره

2
  • راه اندازی پروژه

00:13:00

ساخت پروژه بازی و توضیحات اولیه برای شروع دوره...

3
  • ساخت ظاهر ساده بازی و چرخش دایره وسط

00:13:00

ساخت ظاهر ساده بازی ، نوشتن یکم کد برای چرخش دایره اصلی و آماده سازی پین

4
  • سیستم شلیک پین ها

00:11:00

نوشتن کد شلیک و حرکت پین ها

5
  • سیستم برخورد پین ها با دایره وسط

00:12:00

نوشتن کد های مربوط به برخورد پین ها به دایره اصلی و چرخش اون ها همراه دایره اصلی

6
  • ساخت انیمیشن باخت

00:23:00

ساختن یک انیمیشن برای باختن و نوشتن بخشی از کد گیم منیجر برای مدیریت بازی

7
  • ساخت لیست پین ها

00:08:00

ساختن یک لیست از پین ها و مقدار دهیشون برای از بین بردن مشکل جلسه پیش

8
  • عوض کردن مکانیزم بازی

00:29:00

بررسی دو مکانیزم متفاوت برای فیکس کردنِ مشکلِ برخوردِ با فاصلهِ پین ها با هم

9
  • محدود کردن شلیک پین

00:21:00

محدود کردن تعداد پین های قابل شلیک(به طور مثال فقط 10 پین در این مرحله شلیک شود...)

10
  • نمایش تعداد پین ها

00:22:00

نمایش تعداد پین های باقی مانده برای شلیک بر روی دایره بزرگ و همپنین شماره پینِ شلیک شده بر روی هر پین

11
  • ساخت منو اصلی بازی

00:29:00

ساخت منوی اصلی بازی

12
  • ساخت چند مرحله

00:20:00

ساخت مراحل متفاوت برای بازی

13
  • نوشتن کد های UI

00:27:00

نوشتن کد های مربوط به MainMenu

14
  • شروع شیدرگرف

00:15:00

نصب پیش نیاز ها برای شروع شیدرگرف

15
  • ساخت اولین شیدرگرف بازی

00:36:00

آموزش مقدماتی شیدرگرف + ساختن اولین شیدرگرف بازی(مستعطیل دور صفحه)

16
  • ساخت دومین شیدرگرف بازی

00:23:00

ساخت دومین شیدرگرف بازی(Dissolve)

17
  • ساخت سومین شیدرگرف بازی

00:24:00

ساخت سومین شیدرگرف بازی (Shock)

18
  • انتقال پروژه به یک پروژه URP دیگر

00:33:00

انتقال بازی به یک پروژه دیگه

19
  • قشنگتر کردن بازی با استفاده از شیدرگرف

00:23:00

ساخت چند متریال جدید با خصوصیات جدید برای قشنگتر کردن منو ها و بازی

20
  • رسیدگی به چند مشکل و زیبایی

00:18:00

حل مشکل لگ خوردن دایره بزرگ و عملکرد نادرستش در مرحله هایی که بعد از هر برخورد جهت چرخش عوض میشد

21
  • آماده کردن بازی برای خروجی گرفتن

00:13:00

حل تمام مشکلات بازی و اضافه کردن قابلیت برگشت و خلاصه آماده کردن بازی برای خروجی گرفتن

22
  • خروجی گرفتن

00:41:00

بررسی کامل خروجی گرفتن و تنظیماتش

23
  • سورس کامل بازی

00:00:00

سورس کامل بازی

دوره های دیگر مدرس

مشاهده همه دوره ها

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.
جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .