- مدرس دوره : علیرضا خزائی زاد ( رزومه )
- تعداد ویدیوها : 29 ویدیو
- مدت زمان دوره : 9:9:00
- سطح دوره : مقدماتی
- وضعیت دوره : به اتمام رسیده
- تاریخ آخرین بروزرسانی : 1403/06/19
آموزش طراحی سیستم شخصی سازی (ماشین) در یونیتی
یونیتی یکی از برترین موتور های بازی سازی در جهان هست که امروزه خیلی از برنامه نویس ها و بازی ساز ها برای پروژه های خودشون
از این موتور بازی سازی قدرتمند استفاده میکنند. داخل خیلی از بازی های ویدیویی یک سیستم شخصی سازی وجود داره !
برای شخصی سازی کاراکتر مورد نظرتون که داخل هر بازی متفاوته
ما داخل این دوره یک سیستم شخصی سازی کامل و باهم دیگه از صفر مینویسیم نکته ای که وجود داره اینه که ما این سیستم و برای یادگیری بهتر شما روی یک گیم ماشینی پیاده سازی کردیم که بتونه کامل شمارو آماده کنه برای پروژه های خودتون !
سیستم شخصی سازی که قراره بنویسم شامل -» تغییر رنگ ، تغییر رینگ ، تغییر رنگ شیشه ، تغییر اسپویلر و ... هست که شما میتونید طبق نیازتون از اون استفاده کنید
سرفصل های دوره
معرفی دوره
افزودن ماشین ها
افزودن فیزیک Rcc
لود کردن ماشین ها
ساخت Cars Data
ذخیره سازی اطلاعات پایه
تبادل سکه و ذخیره سازی
سیستم خرید ماشین
انتخاب ماشین
تغییرات در Ui
ساخت Main Menu
پکیج Cinemachine
شخصی سازی بخش 1
شخصی سازی بخش 2
شخصی سازی : Color
مرتب سازی کد ها
استفاده از ColorPicker
خریدوانتخاب رنگ در ColorPicker
لود کردن تصاویر Ring
فعال کردن Ring ها
رفع مشکل بخش Ring
خرید و انتخاب Ring
لودکردنSpoiler
تغییر رنگ Spoiler
لود کردن چراغ پلیسی
خرید و انتخاب چراغ پلیسی
#لود کردن CarSprite
تغییر منو ها و Ui
پیش نیاز های دوره :
- یونیتی
- سی شارپ
فهرستـــ ویدیوها
مدت زمان دوره 9:9:00با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.
تبادلات سکه برای خرید
در این جلسه تابعی برای تبادلات سکه مینویسم که بعداً برای خرید ماشین ها از آن استفاده می شود
ساخت Camera با استفاده از cinemachine
ساخت دوربین ها برای بخش های شخصی سازی با استفاده از پکیج cinemachine
شخصی سازی Spoiler : لود Spoiler
در این ویدیو کار خودمون و در بخش شخصی سازی اسپویلر آغاز میکنیم
نظرات کاربران در رابطه با این دوره