قیمت این دوره: رایگانــ
  • مدرس دوره : محمد حسین حاجی زاده
  • تعداد ویدیوها : 0 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 0:0:00
  • سطح دوره : مقدماتی
  • وضعیت دوره : خارج از دسترس
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1400/07/20
 این دوره به علت کیفیت پایین از دسترس خارج شده است.
آموزش مقدماتی بازی سازی با یونیتی

آموزش مقدماتی بازی سازی با یونیتی

تو این عصر که تکنولوژی پیشرفت های زیادی داشته، برای هرکار سخت و پیچیده ای یه ابزاری ساخته شده. بازی سازی هم از این قضیه استثنا نیست. امروزه ابزارهای زیادی برای تولید بازی وجود دارن که بهشون «موتور بازی سازی» می گن.

یکی از این موتور ها که بسیار قدرتمند هم هست، موتور «یونیتی» هست که تو این چند سال توجه خیلی از کارشناسان رو به خودش جلب کرده. این موتور قابلیت های زیادی داره که مهمترینشون اینه که

- برای هر تخصص مورد نیاز در بازی سازی، تو محیط خودش قابلیت هایی رو فراهم کرده. (هیچ متخصصی توش بیکار نمی مونه!)

- یک موتور فوق العاده پویا هست که هر چند وقت یه بار پکیج های جالبی براش منتشر میشه که تو ساخت محصول فوق العاده کمک می کنه.

- فقط مخصوص بازی سازی نیست. یعنی تکنولوژی های بسیاری در زمینه کارهای گرافیکی و ... مثل ساخت انیمیشن ابزار های مهندسی و واقعیت افزوده و ... رو میشه باهاش اجام داد.

تو این دوره سعی کردیم آموزش هایی رو که از خود شرکت یونیتی یاد گرفتیم رو دسته بندی و مرتب کنیم، بعدش اونارو به روز کنیم و با استاندارد های روز یونیتی مطابق کنیم و در اختیار شما دوستان خوبمون قرار بدیم.

اون چیزی که هدف اصلی ما بوده این بوده که بعد از هر دوره ای که منتشر شد، دانش پژوهان عزیزمون دیگه به آموزش دیگه ای احتیاج نداشته باشن. یعنی یا خودشون یه مطلبی رو بلد باشن یا اگرم به هر دلیلی بلد نبودن بتونن مستقیم به منابع رسمی یونیتی مراجعه کنن و اون مطلب رو یاد بگیرن (از تولید به مصرف!)

و اما نکته نهایی : دوستان خوب!

ما هیچ ادعایی نسبت به کامل بودن خودمون نداریم. برا همین اگه لطف کنید و انتقادات و پیشنهاداتتون رو در غالب نظرات به ما ارائه بدید، کمک بسیار بزرگی به ما کردید.

امیدواریم خدا کمکمون کنه بتونیم کاری کنیم جوونای خوب کشور عزیزمون در سطح جهانی حرف برا گفتن داشته باشن.

موفق باشید.

 

پیش نیاز: ندارد



  • این دوره به زودی آغاز میشود


  • این دوره به علت کیفیت پایین از دسترس خارج شده است