آموزش زبان برنامه نویسی پایتون

دوره حضوری و آنلاین آموزش برنامه نویسی پایتون

پایتون یکی از زبان های چند منظوره ،  شی گرا و سطح بالا می باشد که کاربرد بسیار زیادی دارد و همچنین از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است .

ساده بودن پایتون برای یادگیری و  محاسبه معادلات پیچیده و تحلیل های داده ، از دلایل جذابیت بالای این زبان میباشد .

در طول این دوره به مفاهیم پایه و اساسی این زبان قدرتمند تسلط پیدا خواهید کرد .

پس وقت رو از دست نده...

قیمت این دوره: رایگانــ
  • مدرس دوره : سید کیوان علوی
  • تعداد ویدیوها : 9 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 2:20:00
  • سطح دوره : متوسط
  • وضعیت دوره : در حال برگزاری
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1403/03/26
آموزش Pygame با پروژه عملی با ساخت بازی به سبک مورتال کمبات سگا

آموزش Pygame با پروژه عملی با ساخت بازی به سبک مورتال کمبات سگا

کتابخانه pygame یک کتابخانه حرفه ای و تخصصی در زمینه بازی سازی و مسائل مولتی مدیا بوده که نه تنها در زمینه بازی سازی، بلکه در زمینه های مختلفی، حتی در طراحی برنامه ها نیز کاربرد دارد. Pygame ابزارهای متفاوتی در اختیار شما قرار داده و دسترسی شما را به استفاده از کیبورد، موس، جوی استیک و ...، بیشتر کرده و با امکانات مولتی مدیا و انیمیشن یازی خوب، شرایط ایجاد بازی را برای شما آماده می کند.

در این دوره، قصد داریم، توسط یک پروژه عملی، یکی از قابلیت های پای گیم را آموزش دهیم.

سرفصل های دوره

پیش نمایش دوره

ساخت پنجره

جاسازی بازیکن ها

حرکت دادن به بازیکن ها

اعمال وضعیت پرش

اعمال وضعیت ضربه خوردن

چرخش – نوار نمایش سلامتی

طریقه ساخت پک کاراکتر ها

دریافت فریم ها و حلقه روی انیمیشن ها

جایگذاری تصویر کاراکتر ها در بازی

انیمیشن حالت ایستاده (حرکت درجا)

انیمیشن راه رفتن و پریدن

انیمیشن حمله کردن

انیمیشن ضربه خوردن

انیمیشن مردن

ثانیه شمار شروع مبارزه (کد)

ثانیه شمار شروع مبارزه (نمایش گرافیکی)

نمایش برد

امتیاز دهی و شروع دوباره مبارزه

صدا گذاری

منو برای بازی

تبدیل بازی به  فرمت exe

سخن پایانی




فهرستـــ ویدیوها

مدت زمان دوره 2:20:00
  • با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

1
  • فایل های مورد نیاز

00:00:00

تمامی تصاویر، صداها و موارد لازم برای ساخت بازی

2
  • معرفی دوره

00:04:49

در این قسمت، اقدام به معرفی دوره کرده و پیش نمایشی از بازی را نمایش داده ایم

3
  • ساخت پنجره اولیه

00:23:18

در این قسمت، اقدام به ساخت پنجره اولیه بازی کرده و پس زمینه دلخواه را بر روی زمینه پنجره قرار خواهیم داد

4
  • جاسازی بازیکن ها

00:13:04

در این قسمت، با کادرهای پیش فرض، مکان قرار گیری بازین ها را مشخص خواهیم کرد

5
  • حرکت دادن به بازیکن ها

00:15:46

در این قسمت، به کاراکتر های پیش فرض، وضعیت حرکت کردن با کیبورد را اعمال خواهیم کرد

6
  • اعمال وضعیت پرش

00:17:48

در این قسمت، به کاراکتر های پیش فرض، امکان پرش را اضافه خواهیم کرد

7
  • اعمال وضعیت ضربه خوردن

00:19:52

در این قسمت، وضعیت ضربه را به کاراکتر های پیش فرض اعمال خواهیم کرد

8
  • چرخش کاراکتر (ضربه) و نوار نمایش سلامتی

00:18:38

در این قسمت، نوار سلامتی را به بازی اعمال می کنیم تا پس از برخورد ضربات به تارگت، از میزان سلامتی آن، کم شود. همچنین، حالت چرخش ضربه را هم در این قسمت اعمال خواهیم کرد

9
  • طریقه ساخت پک کاراکتر ها

00:27:25

در این قسمت، پک کاراکتر ها را طراحی میکنیم تا در قسمت های بعدی، اقدام به جایگذاری کاراکتر های اصلی و انیمیشن های مورد نیاز، کنیم


نظرات کاربران در رابطه با این دوره

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.
جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .