- مدرس دوره : سجاد میرشبی بایگی ( رزومه )
- تعداد ویدیوها : 10 ویدیو
- مدت زمان دوره : 4:23:00
- سطح دوره : متوسط
- وضعیت دوره : به اتمام رسیده
- تاریخ آخرین بروزرسانی : 1399/01/23
آموزش ساخت سیستم Grid دو بعدی در یونیتی
سیستم Grid در یونیتی یک سیستم کارآمد است که میتوان از آن برای کارهای زیادی استفاده کرد. Grid یک فضای تقسیم بندی شده است که دارای طول و عرض و تعداد مساوی خانه است. که در یونیتی و تمام نرم افزار های طراحی مانند بلندر، فتوشاپ، ایلیستریتور و ... قابل مشاهده است
از فواید این سیستم که در این دوره بررسی میشوند:
ساخت یک HeatMap
ساخت یک TileMap برای راحتی در چینش مراحل یک بازی دو بعدی
ساخت یک سیستم Pathfiding (مسیریاب)
و آخرین موردی که در این دوره بررسی میکنیم ساخت بازی Minesweeper هست
برای آشنایی بیشتر کلیپ آشنایی با دوره را مشاهده کنید.
نیازمندی های دوره:
آشنایی با موتور بازی سازی یونیتی
آشنایی با زبان C#
فهرستـــ ویدیوها
مدت زمان دوره 4:23:00با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.
ساخت Grid دو بعدی در یونیتی - قسمت اول
در این قسمت Grid رو با هم ایجاد میکنیم تا در قسمت های بعد از اون استفاده کنیم
آموزش ساخت Grid دو بعدی در یونیتی - قسمت دوم
در این قسمت یاد میگیریم چطور مقادیر جدول های خودمون رو مدیریت میکنیم و اون ها رو تغییر بدیم
آموزش ساخت Mesh از طریق اسکریپت در یونیتی - قسمت سوم
در این قسمت یاد میگیریم چطور میتوانیم از طریق کد نویسی یک Mesh ایجاد کنیم
آموزش ساخت HeatMap
خب دوستان توی این قسمت با استفاده از آموزش های قبلی سیستم HeatMap رو پیاده سازی میکنیم.
آموزش ساخت Generic Grid
این قسمت Grid ساخته شده رو تبدیل میکنیم به یه Grid که میتونه از هر نوعی پشتیبانی کنه
آموزش ساخت Tilemap
خب بالاخره میریم سراغ قسمت های اصلی این آموزش
تی این قسمت سیستم Tilemap رو پیاده سازی میکنیم
نظرات کاربران در رابطه با این دوره