• 1405/03/31

تکرار Read Model ها :

سلام استاد وقت بخیر,

در مورد Read Model ها ما اومدیم مدل هارو بصورت تکراری در لایه infstructure و apllication دوبار نوشتیم نمیتونستیم یکبار در لایه اپلیکیشن تعریف کنیم و در لایه infstructure هم از همون مدل ها استفاده کنیم؟ فرقش چیه ایا لایه insfstructure باید بتونه بصورت مستقل عمل کنه؟ توجیهمون برای این کار چیه؟