قیمت این دوره : 100,000 50,000 تومان
  • مدرس دوره : سجاد میرشبی ( رزومه )
  • تعداد دانشجویان این دوره : 10 نفر
  • تعداد ویدیوها : 36 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 7:59:00
  • سطح دوره : متوسط
  • وضعیت دوره : در حال برگزاری
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1399/04/17
ثبتـــ نام در این دوره

آموزش کار با موتور بازی سازی آنریل انجین

آنریل انجین 4 یک موتور بسیار قدرتمند در زمینه بازی سازی میباشد که رایگان است و توسط شرکت اپیک گیمز توسعه داده شده است و بسیاری از شرکت های بزرگ بازی سازی از آن استفاده میکنند.
آنریل انجین به سبب رندر های با کیفیت و ریل تایمی ایجاد میکند بسیار مشهور و پرطرفدار است.

در این دوره ما به بررسی نحوه کار با این نرم  موتور قدرتمند میپردازیم

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد.

فهرستـــ ویدیوها

مدت زمان دوره 07:59:00
راهنما ! جهت دریافت لینک دانلود تمامی قسمت ها بر روی این لینک .کلیک کنید.
1
  • معرفی دوره

  • 00:06:00
  • رایگانــ

معرفی دوره

2
  • نصب و راه اندازی موتور آنریل انجین

  • 00:17:00
  • رایگانــ

در این قسمت موتور آنریل انجین رو نصب میکنیم و یک پروژه خالی ایجاد میکنیم

3
  • Navigation در آنریل انجین

  • 00:23:00
  • رایگانــ

در این قسمت نحوه حرکت و جا به جایی در صحنه بازی رو با هم یاد میگیریم

4
  • قسمت سوم - بررسی پنجره Mods

  • 00:31:00
  • رایگانــ

در این قسمت پنجره های Layout پیش فرض آنریل رو بررسی میکنیم

5
  • آشنایی با سیستم دو بعدی آنریل انجین

  • 00:14:00
  • نقدیــ

در این قسمت با سیستم دو بعدی آنریل یه آشنایی ابتدایی خواهیم داشت و یک Widget ایجاد میکنیم

6
  • آشنایی مقدماتی با سیستم متریال آنریل انجین

  • 00:25:00
  • نقدیــ

در این قسمت یه آشنایی کلی و مقدماتی با سیستم متریال خواهیم داشت و میبینیم چطور میتونیم از چند تا تکسچر یک متریال بسازیم

7
  • سیستم انیمیشن دو بعدی آنریل انجین

  • 00:13:00
  • نقدیــ

در این قسمت یاد میگیریم چطوری میتونیم از سیستم انیمیشن دو بعدی آنریل انجین استفاده کنیم

8
  • ساخت GameMode شخصی

  • 00:11:00
  • نقدیــ

برای مشخص کردن اینکه کدوم آبجکت توی صحنه بازیکن ما هست باید از GameMode ها استفاده کنیم. تو این قسمت یاد میگیریم که چطور باید یدونشو بسازیم.
 

9
  • ایمپورت کردن مدل در آنریل انجین

  • 00:09:00
  • نقدیــ

برای وارد کردن مدل 3 بعدی به آنریل انجین 3 راه داریم که توی این ویدیو بهشون میپردازیم

10
  • پروژه عملی فرار از اتاق - پارت اول

  • 00:15:00
  • رایگانــ

برای اینکه با موتور آنریل و ابزار هاش توی عمل آشنا بشیم با هم یه پروژه عملی ساده رو استارت میزنیم. توی این قسمت لول دیزاین و توی قسمت های بعد گیم پلی رو انجام میدیم

11
  • پروژه عملی فرار از اتاق - پارت دوم

  • 00:28:00
  • نقدیــ

توی این قسمت یه مقدار از گیم پلی بازی رو بررسی میکنیم

12
  • پروژه عملی فرار از اتاق - پارت سوم

  • 00:16:00
  • نقدیــ

توی این قسمت با مفهوم physic و Raycast آشنا میشیم

13
  • بررسی سیستم Input در آنریل انجین

  • 00:09:00
  • نقدیــ

چطوری وقتی توی بازی یه دکمه رو زدیم یه اتفاق خاص بیافته؟ توی این قسمت این موضوع رو بررسی میکنیم

14
  • پروژه عملی فرار از اتاق - پارت چهارم

  • 00:16:00
  • نقدیــ

چاین قسمت با هم بررسی میکنیم که چطور میتونیم آبجکت ها رو توی صحنه بلند کنیم

15
  • پروژه عملی فرار از اتاق - پارت پنجم

  • 00:06:00
  • نقدیــ

رها کردن آبجکت ها کار خیلی راحتیه که تو این قسمت یادش میگیریم

16
  • پروژه عملی فرار از اتاق - پارت ششم

  • 00:18:30
  • نقدیــ

در این قسمت از آموزش میخوایم درباره Level Design با هم یکم دیگه صحبت کنیم و محیطمون رو یه مقدار قشنگ تر کنیم

17
  • پروژه عملی فرار از اتاق - پارت هفتم

  • 00:11:00
  • نقدیــ

بررسی Trigger ها و تشخیص ورود به آنها

18
  • پروژه عملی فرار از اتاق - پارت هشتم

  • 00:09:30
  • نقدیــ

نحوه گرفتن جرم آبجکتی که وارد Trigger شده است رو یاد میگیریم

19
  • پروژه عملی فرار از اتاق - پارت نهم

  • 00:09:00
  • نقدیــ

توی این قسمت با حلقه ها داخل بلوپرینت آشنا میشیم

20
  • پروژه عملی فرار از اتاق - پارت دهم

  • 00:12:30
  • نقدیــ

توی این قسمت میخوایم جرم اون آبجکت هایی که وارد Trigger شدن رو به دست بیاریم

21
  • پروژه عملی فرار از اتاق - پارت یازدهم

  • 00:09:30
  • رایگانــ

توی این قسمت پروژه رو تموم میکنیم و سیستم باز و بسته شدن در رو پیاده سازی میکنیم

22
  • پروژه عملی فرار از اتاق - پارت آخر

  • 00:11:30
  • رایگانــ

توی این قسمت مشکلاتی که پروژه داشت رو رفع میکنیم و پروژه رو تموم میکنیم

23
  • ساخت Landscape

  • 00:19:00
  • نقدیــ

خب رسیدیم به فصل سوم و آموزش Level Design و توی قسمت اول بررسی میکنیم که چطور با آنریل انجین یک Map یا Landscape ایجاد کنیم

24
  • ساخت متریال برای Landscape

  • 00:08:30
  • نقدیــ

راه های ساخت متریال برای استفاده در Landscape

25
  • اعمال متریال ها به Landscape

  • 00:09:30
  • نقدیــ

متریال هایی که قسمت قبل برای Landscape ایجاد کردیم را در این قسمت به Landscape میدهیم و از آنها استفاده میکنیم

26
  • آموزش کار با World Machine

  • 00:16:30
  • رایگانــ

نرم افزار World Machine یک نرم افزار Open source هست که برای ساخت landscape استفاده میشه تو این قسمت یه landscape با این نرم افزار میسازیم

27
  • آموزش گرفتن Heat map از World machine

  • 00:09:30
  • رایگانــ

بعد از اینکه توی World Machine زمین خودتون رو ساختین باید از اون یک Heatmap تهیه کنیم تا بتونیم توی Unreal Engine استفاده کنیم

28
  • استفاده از Heatmap برای ساخت Landscape

  • 00:07:30
  • نقدیــ

Heatmap ای که در قسمت قبل به دست آوردیم رو توی این قسمت وارد Unreal Engine میکنیم تا از اون برای ساخت Landscape و دادن متریال به اون استفاده کنیم

29
  • ساخت متریال Instance برای Landscape

  • 00:08:00
  • نقدیــ

برای کنترل بیشتر و همچنین راحتی و سرعت بیشتر یک متریال Instance از متریال اصلی برای Landscape ایجاد میکنیم.

30
  • نرم افزار Blender

  • 00:13:00
  • رایگانــ

آشنایی با نرم افزار Blender

31
  • خروجی گرفتن از Blender و وارد کردن به Unreal Engine

  • 00:06:30
  • رایگانــ

بعد از اینکه مدل 3 بعدی رو داخل Blender ساختین باید از اون خروجی بگیرین و وارد آنریل لنجین کنین. توی این قسمت این مورد رو بررسی میکنیم

32
  • آشنایی با Quixel

  • 00:09:30
  • رایگانــ

شرکت Quixel که سازنده Megascan هست برای کاربران آنریل انجین رایگان هست و توی این قسمت اون رو بررسی میکنیم

33
  • کار با Bridge

  • 00:12:00
  • نقدیــ

با استفاده از نرم افزار Bridge خیلی راحت میتونیم مدل های Megascan رو بیاریم داخل Unreal Engine

34
  • نرم افزار Mixer

  • 00:19:00
  • نقدیــ

نرم افزار Mixer یک نرم افزار تکسچرینگ هست که توسط شرکت Quixel ساخته شده توی این قسمت یه نگاه جزئی به اون میندازیم

35
  • LOD چیست و به چه دردی میخورد؟

  • 00:10:30
  • نقدیــ

توی این قسمت به اینکه LOD چی هست و به چه دردی میخوره و همچنین اینکه چطور میتونیم برا مدل خودمون LOD های مختلف تعریف کنیم میپردازیم.

36
  • پیدا کردن مدل درخت برای Level Design

  • 00:09:30
  • نقدیــ

توی این قسمت بررسی میکنیم که از کجا میتونیم مدل های سه بعدی درخت های با کیفیت برای استفاده در لول دیزاین خودمون استفاده کنیم لینک دانلود پکیج درخت: https://bit.ly/31OVr37

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .