- مدرس دوره : علی حاجی خانیان ( رزومه )
- تعداد ویدیوها : 19 ویدیو
- مدت زمان دوره : 2:56:00
- سطح دوره : متوسط
- وضعیت دوره : به اتمام رسیده
- تاریخ آخرین بروزرسانی : 1402/09/04
آموزش ساخت بازی هایپرکژوال Helix Jump
آموزش ساخت بازی هایپرکژوال Helix Jump
با استفاده از Unity و #C در این دوره بازی Helix Jump را می سازید.
آنچه یاد خواهید گرفت:
• ساخت یک بازی هایپر کژوال
توضیحات دوره:
با استفاده از موتور بازی سازی رایگان Unity یک بازی هایپرکژوال خواهیم ساخت و توسعه می دهیم.
این دوره برای مبتدی های که هیچ دانشی نسبت به C# و Unity ندارند نیست. قبل از شروع به آشنایی اولیه با Unity و #C (درک متغیرها، متدها، دستورات if، حلقهها و سایر مفاهیم مشابه) نیاز دارید
این دوره برای چه کسانی مناسب است:
• توسعهدهندگان مبتدی بازی سازی با یونیتی که میخواهند یک بازی هایپرکژوال ( Helix Jump ) بسازند.
1-مقدمه 2 ایجاد پروژه و ایمپورت منابع 3 ساخت اولین گیم آبجکت 4 افزودن پلتفرم ها 5 ایجاد و تکثیر حلقه 6 ایجاد توپ 7 افزودن برخورد دهنده های مش 8 پلتفرم خطر و چرخش سیلندر mouse event 9 اسکریپت برای توپ 10 طراحی سطح بازی level desin 11 تنظیم اسکریپت چرخش سیلندر و دوربین توپ را دنبال می کند 12 تنظیم دوربین و حل مشکل پریدن 13 ردیابی مکان توپ و نمایش آن در کنسول effect splash14 و ساخت یک prefab همینطور حل مشکل آن 15راه حل set parent برای splash 16افزودن امتیازدهی، ایجاد و تکمیل اسکریپت های Ring , GameManager 17امتیاز دهی و موارد مربوط به آن 18 تکمیل بازی - قوانین پلتفرم های safe , danger |
پیش نیاز های دوره :
- سی شارپ
- یونیتی
فهرستـــ ویدیوها
مدت زمان دوره 2:56:00با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.
معرفی دوره
در این قسمت به معرفی دوره می پردازیم و بازی Helix Jump را که می خواهیم بسازیم نمایش می دهیم.
پلتفرم خطر و چرخش سیلندر - Mouse Event
در این قسمت به Danger Platform و Cylinder Rotation -- Mouse Event می پردازیم
تنظیم اسکریپت چرخش سیلندر و دوربین برای توپ
تنظیم اسکریپت چرخش سیلندر و دوربین توپ را دنبال می کند
نظرات کاربران در رابطه با این دوره