قیمت این دوره: 100,000 50,000 تومان
  • مدرس دوره : سجاد میرشبی بایگی
  • تعداد ویدیوها : 27 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 5:51:00
  • سطح دوره : متوسط
  • وضعیت دوره : در حال برگزاری
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1401/05/24
ثبتـــ نام در این دوره
آموزش ++C در آنریل انجین

آموزش ++C در آنریل انجین

سی پلاس پلاس یکی از زبان های بسیار قدرتمند و کامل در حوزه برنامه نویسی هست.

موتور بازی سازی آنریل انجین از این زبان استفاده می‌کند.

برای هر شخصی که می‌خواهد به طور حرفه ای برنامه نویس یک تیم بازی سازی باشد ضروری است که زبان برنامه نویسی موتور مورد استفاده را بلد باشد. در یونیتی زبان C# و در آنریل انجین زبان C++.

بلوپرینت میتونه بسیاری از نیاز های هر برنامه نویسی رو تامین کنه ولی بعضی مواقع سرعت پردازش C++ از بلوپرینت بیشتر هست و استفاده از اون بهینه تره.

توی این دوره با هم یاد می‌گیریم چطور از این زبان قدرتمند در آنریل انجین استفاده کنیم.

سرفصل های دوره:

معرفی دوره
فصل اول آشنایی با Object Oriented Programming (OOP)
نصب IDE مناسب
کلاس ها و نمونه سازی از کلاس‌ها
سطح تعریف توابع و متغیر ها در کلاس‌ها
ارث بری و انواع آن
فایل های Header و نحوه استفاده آن‌ها
Interface ها و کلاس‌های Abstract
فصل دوم C++ در آنریل انجین
نحوه ساخت کلاس و ارث بری در آنریل انجین
استفاده از C++ در آنریل انجین
وارد کردن Asset های مورد نیاز برای مینی پروژه عملی
کد نویسی مینی پروژه
فصل سوم پروژه عملی بازی شوتر
وارد کردن Asset های مورد نیاز
کد نویسی کاراکتر
ساخت دشمن و هوش مصنوعی دشمن
خروجی نهایی
اتمام دوره


پیش نیاز های دوره :

  1. آشنایی مقدماتی با موتور آنریل انجین
  2. آشنایی مقدماتی با زبان ++C


فهرستـــ ویدیوها

مدت زمان دوره 5:51:00
  • لطفا در صورت اقدام به دانلود تا انتها فرایند دانلود ، این صفحه را باز نگاه دارید.

1
  • معرفی دوره

00:02:22

معرفی دوره آموزش ++C در آنریل انجین

2
  • نصب IDE (کامپایلر)

00:12:03

نصب کامپیایلر برای کامپایل کردن کد ها

3
  • شروع مبحث شیء گرایی - کلاس ها و آبجکت ها

00:15:46

شروع مبحث شیء گرایی در ++C - یاد گیری کلاس ها و ساخت آبجکت

4
  • سطح دسترسی ها

00:08:25

سطح دسترسی ها در ++C

5
  • ارث بری

00:12:51

ارث بری در ++C

6
  • چند ریختی (Polymorphism)

00:07:10

چند ریختی یا Polymorphism در ++C

7
  • ساختار ها (Structures)

00:14:11

ساختار ها (Structure ها) در ++C

8
  • شمارنده ها (Enumerations)

00:09:27

شمارنده ها (Enumerations) در ++C

9
  • ماکرو (Macro)

  • نمایش آنلاین این بخش رایگان است
00:15:02

روش ایجاد و استفاده از Macro ها

10
  • فایل های Header

00:16:17

نحوه ساخت و استفاده از فایل های Header

11
  • Interface ها

00:15:02

interface ها یا کلاس های Abstract در ++C

12
  • اشاره گر ها (Pointers)

00:22:48

اشاره گر ها در آنریل انجین خیلی استفاده میشن. برای همین توی این قسمت این مبحثو با هم مرور میکنیم

13
  • قالب ها (Template)

00:12:35

در این قسمت با نحوه ساخت و استفاده از template ها آشنا میشیم

14
  • شروع فصل دوم - آنچه خواهید ساخت 😎✌

00:01:07

در این قسمت پروژه تانکی که در فصل دوم خواهیم ساخت رو میبینید

15
  • ساخت اولین کلاس در آنریل انجین

00:16:17

در این قسمت اولین کلاس خود را در آنریل انجین ایجاد میکنید

16
  • لاگ زدن در آنریل انجین

00:19:21

در این قسمت با نحوه لاگ زدن و چاپ یک پیغام در آنریل انجین و از طریق کلاس ها ++C آشنا میشید

17
  • ساخت بلوپرینت از کلاس، نمایش متغیر های کلاس در انجین

00:16:33

در این قسمت از روی کلاسی که ساختیم یک بلوپرینت ایجاد میکنیم و متغیر هایی که در کلاس وجود داره رو با UPROPERTY داخل ادیتور قابل مشاهده میکنیم

18
  • بازنویسی توابع (override)

00:09:10

توابع موجود در کلاس پدر رو میتونیم override و باز نویسی کنیم

19
  • ساخت متغیر از یک کلاس - ساخت یک دَر

00:14:13

یاد میگیریم چطور یک کلاس دیگه رو توی یه متغیر ذخیره کنیم و یک در میسازیم

20
  • اضافه کردن Component

00:17:01

در این قسمت به کلاسمون کامپننت اضافه میکنیم

21
  • حذف کلاس ++C

00:04:31

نحوه حذف کلاس های ++C در آنریل انجین

22
  • ساخت تانک و افزودن Component ها

00:11:13

ساخت تانک و افزودن Component ها

23
  • حرکت تانک

00:14:44

افزودن یک کامپننت به پاون ساخته شده برای حرکت کردن در صحنه

24
  • تکمبل تانک

00:11:59

در این قسمت تانک رو تکمیل میکنیم

25
  • حرکت و چرخش تانک

  • نمایش آنلاین این بخش رایگان است
00:22:10

افزودن کامپننت حرکت و متصل کردن Input ها برای حرکت و چرخش تانک

26
  • پیاده سازی حالت TopDown

00:23:51

حالت بالا به پایین تانک رو پیاده سازی میکنیم

27
  • فولدر بندی کلاس ها

00:05:40

در این قسمت کلاس های ساخته شده رو در پوشه های مجزا قرار میدیم

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.
جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .