آموزش ++C در آنریل انجین
سی پلاس پلاس یکی از زبان های بسیار قدرتمند و کامل در حوزه برنامه نویسی هست.
موتور بازی سازی آنریل انجین از این زبان استفاده میکند.
برای هر شخصی که میخواهد به طور حرفه ای برنامه نویس یک تیم بازی سازی باشد ضروری است که زبان برنامه نویسی موتور مورد استفاده را بلد باشد. در یونیتی زبان C# و در آنریل انجین زبان C++.
بلوپرینت میتونه بسیاری از نیاز های هر برنامه نویسی رو تامین کنه ولی بعضی مواقع سرعت پردازش C++ از بلوپرینت بیشتر هست و استفاده از اون بهینه تره.
توی این دوره با هم یاد میگیریم چطور از این زبان قدرتمند در آنریل انجین استفاده کنیم.
سرفصل های دوره:
معرفی دوره |
فصل اول آشنایی با Object Oriented Programming (OOP) |
نصب IDE مناسب |
کلاس ها و نمونه سازی از کلاسها |
سطح تعریف توابع و متغیر ها در کلاسها |
ارث بری و انواع آن |
فایل های Header و نحوه استفاده آنها |
Interface ها و کلاسهای Abstract |
فصل دوم C++ در آنریل انجین |
نحوه ساخت کلاس و ارث بری در آنریل انجین |
استفاده از C++ در آنریل انجین |
وارد کردن Asset های مورد نیاز برای مینی پروژه عملی |
کد نویسی مینی پروژه |
فصل سوم پروژه عملی بازی شوتر |
وارد کردن Asset های مورد نیاز |
کد نویسی کاراکتر |
ساخت دشمن و هوش مصنوعی دشمن |
خروجی نهایی |
اتمام دوره |
پیش نیاز های دوره :
- آشنایی مقدماتی با موتور آنریل انجین
- آشنایی مقدماتی با زبان ++C
نظرات کاربران در رابطه با این دوره